Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Xbox-Clan


En clan, det høres spennende ut. Ikke sant? Ja..skal vi lage en, kanskje?

Og sånn forsatte det, til vi endelig fikk lagt ut clan siden vår. Det er Killcam som er admin og jeg er co-admin(siden han har laget siden og jeg har kommet med artige innspill).

Det er nå bare xbox spillere som er velkommen, siden det er det vi spiller på. Men vi skal se om vi kan få endret på det....vi får se. Linken til siden ligger her:

http://www.madx-clan.tk/

Vi håper at alle som har xbox og liker å spille med andre, joiner oss. Vi stiller ikke høye krav til medlemmene våre. Vi har dannet en clan for morro skyld. Siden står på engelsk, så de som joiner oss bare skriv at dere er norske på mailen( dere skjønner når dere har skjekket ut oss).

Clanen heter MADX og vi håper vi ser dere, som medlemmer og spillere.

U mad? yes......I'm madX mother f*****!!
  • 0
#trist
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg må si at jeg virkelig liker nettsiden deres, men jeg får et inntrykk av at dere er en gjeng med trettenåringer når jeg leser på "Members" delen...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Vis man ser på siden uten å lese det som står der så ser det bra ut, men når man leser det som dere har skrevet så virker det som dere bare er noen 13 åringer.

dette her støtter teorien min : U mad? yes......I'm madX mother f*****!!
What is dead may never die
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!