Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

NSC Norwegian Senior Clan (Dust 514)


Hei folkens.

Jeg vil starte en norsk Dust 514 klan, jeg er godt voksen med barn og kone så jeg vet alt om wifeagrro og annet. Dette vil bli en casual playing clan men med fokus når vi spiller.
Jeg drar opp til Island i mars for å delta på fanfest og for å få spille litt Dust 514, håper også på en Beta nøkkel.
Jeg har spillt EVE i over 2 år og er vel på en måte en senior men ikke veteran enda, har for tiden en liten pause fra EVE men starter opp igjen til høsten, men da kunne jeg tenkt meg å ha en del spillere som ønsker å spille Dust 514 også klar.

Jeg håper å linke denne clanen mot et norsk eve corp, da vil vi ha samspillet igang fra start, skal ta det opp med CEO i det norsk corpet på Island.

Dette vil bli en clan for voksne spillere som er kommet over LOL , WTF og wining over teamspeak. De jeg spilte med i det norske corpet er meget dedikert i kamp men kan fjase om alt mulig i pausene.
Jeg lager hjemmeside.

Det som er must for spillerene i NSC er mulighet for å kunne delta i teamspeak , det betyr enkelt å greit et bluetooth headsett som dere har liggenede og kan linke det opp mot PS3.

1. Reallife først , må du gå under kamp så er det greit, sånn er det bare.
2. Fokus når vi spiller
3. Ikke smacktalk, men hjelpe hverandre
4. Må snakke norsk.

Siden jeg har barn og kone selv så blir spillingen i hovedsak fra 20:00 og utover muligens vi prøver å sette opp 1 eller 2 faste kvelder i uken.

Ikke la deg skremme av alt teksten og at det blir for alvorlig, vi skal ha det gøy men samtidig sette oss litt inn i spillet.

I det norsk corpet jeg spilte i ( kommer til å spille i) er det et par meget bra spillere som har overført kunnskap til de andre i corpet så akkurat nå tar de opp kampen med hvem som helst.

Mail meg hvis intressert, jeg skal følge opp med nyheter fra Island og annet om spillet.

Mvh
Lordjanus
[email protected]
  • 0
Litt synd Dust 514 ikke er til pc. Litt off-topic det her, men har NSC clan i feks Battlefield? evt om dere har en clan side eller no?
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Hei.

Det som er litt bra er at Dust 514 har full støtte for mus og tastatur i spillet, så det er kort vei fra PC til å spille dette spillet på PS3. det blir litt kuult å være sidestillt med de som spiller med håndkontroller. Spillte også bare med mus og tastatur på CS og BF og andre pc spill, men nå er det en mulig på PS3 også. Jeg tror det blir meget bra.

CCP har gjort noe meget smart der, de drar spillere fra PC til PS3 også på denne måten

Mvh
Lordjanus
  • 0
Hei Lordjanus

sign me up

hilsen siste spilleren på bauer.
Your task will not be an easy one. Your enemy is well trained, well equipped, and battle-hardened. He will fight savagely.
  • 0
Now accepting beta registrations at www.dust514.com/beta

Beta registrering er oppe
Your task will not be an easy one. Your enemy is well trained, well equipped, and battle-hardened. He will fight savagely.
  • 0
Jeg er med Janus
Har spilt EVE aktivt i over ett år, og er med på Beta nå.
Er noe casual med det hele da jobb og samboer krever sitt, men det vet du jo alt om

Har du startet norskt corp i Eve. I såfall hvilken region?
The Power of console gaming reinvented through my eyes!
  • 0
Hei.

Da drar jeg til USA på ferie men kommer meget sterkt tilbake i Juli, ser ut til at vi kan bli en gjeng da. Skal få opp hjemmesiden til da.
  • 0
komt hjem fra ferie ? XD
Your task will not be an easy one. Your enemy is well trained, well equipped, and battle-hardened. He will fight savagely.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!