Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Spør redaksjonen/mods [Q&A]


Siterer The Silent Assassin:
Så du anser deg selv som en del av redaksjonen?


Nei, som en del av moderasjonen. Jeg teller ikke med den ene teksten jeg har publisert på GR.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer The Silent Assassin: Så du anser deg selv som en del av redaksjonen?

Nei, som en del av moderasjonen. Jeg teller ikke med den ene teksten jeg har publisert på GR.


Altså med tanke på at fattigmann skrev klart og tydelig "hvem i redaksjonen"...
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Da var det en glipp fra min side.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Når skal dere åpne butikk?? dere må jo ta et steg videre en gang?!
GR weekly?
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Vi får se om Gamereactor Weekly kommer på banen igjen - kanskje til høsten om interessen er stor nok
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hvorfor har ikke denne tråden blitt tagget som Q&A? (holder en knapp på latskap)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Skjønner ikke hva du snakker om
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har egentlig GR 82 kommet ut? Har verken lest eller hørt noe om det på denne siden, unntatt en pm om at det skulle kommet ut 20 oktober, men har verken lest at bladet har kommet ut, sett bladet i butikken, eller fått bladet som abonnement?

Er det problemer med produksjonen av Gamereactor bladet for tiden, i og med at det også publiseres såpass sent i månedene?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Jeg har nr 82 liggende på rommet hjemme.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg har også #82 liggende foran meg.

Jeg har ikke mye innsikt i produksjonen av bladet, men jeg er ganske sikker på at den sene datoen skyldes embargoen på spill (les: Fallout: New Vegas) og ikke noe mer alvorlig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg har heller ikke fått nr. 82 i posten
Veldig sikker på at abbonementet mitt ikke har gått ut.
Er ikke så lenge sia jeg betalte for et nytt år.

Dang it! må jeg virkelig traske hele den femhundre meter lange veien til byen for å plukke det opp?
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Jeg har heller ikke fått nr. 82 i posten
Veldig sikker på at abbonementet mitt ikke har gått ut.
Er ikke så lenge sia jeg betalte for et nytt år.

Dang it! må jeg virkelig traske hele den femhundre meter lange veien til byen for å plukke det opp?
Hmm. I så fall må det nok være Posten som har rotet det til. Gamereactor har bunker med bladet på kontoret, så med mindre det har skjedd noe ekstraordinært tror jeg de har sendt det til abonnentene for en tid siden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer Tommy Kvaernerud:
Jeg har heller ikke fått nr. 82 i posten
Veldig sikker på at abbonementet mitt ikke har gått ut.
Er ikke så lenge sia jeg betalte for et nytt år.

Dang it! må jeg virkelig traske hele den femhundre meter lange veien til byen for å plukke det opp?
Hmm. I så fall må det nok være Posten som har rotet det til. Gamereactor har bunker med bladet på kontoret, så med mindre det har skjedd noe ekstraordinært tror jeg de har sendt det til abonnentene for en tid siden.


Selv motokk jeg bladet i dag, og jeg er fornøyd med bladet og abbonentsløsningen hittil
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Denne utgår, da vi har fått to separate tråder. /Strategist