Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


velkommen alle nye!
  • 0
Hei!

Jeg heter Christopher, er 17 år, bor langt ute på landet.. Hobøl heter det der.
Går på Tømrer linja.. og har tideligere vært avhengi av world of warcraft, men har akkurat slutta.. nå for tia spiller jeg xbox 360 (add Lauken om du vil på live) og gleder meg veldig til Gears of War ^^
  • 0
velkommen christopher!
  • 0
Welcome welcome!
Har en følelse at maneg på detta forumet kommer fra landet
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Welcome welcome!
Har en følelse at maneg på detta forumet kommer fra landet


mhm
  • 0
Velkommen skal dere være, alle!
"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."
  • 0
Jeg er ny her, så det gjør seg vel med en liten introduksjonspost.
Først vil jeg bare si at det er første turen min innom det nye GR-forumet, og jeg må innrømme at ved første øyekast ser dette litt bedre ut enn det forrige. Jeg var ikke registrer der, var vel mer av den typen du kan kalle "lurker".
Til tross for at jeg er ny her, håper jeg at jeg blir tatt godt i mot av dere her!

Jeg heter Martin Bergsvendsen og er 16 år. Jeg bor på Lillehammer sammen med mine foreldre og to søsken. Må si at jeg gleder meg til å flytte ut for meg selv om noen år. På fritiden går det veldig mye i data - bilderedigering, webdesign, nettsider/forum, gaming, musikk og annet som måtte underholde meg der og da. Har også en stor lidenskap for japansk kultur, og jeg interesserer meg spesielt for musikken, TV-programmene og ikke minst all den fine mangaen og animeen.

Ellers så går også fritiden mye til venner, film og annet jeg ikke orker å nevne nå.

Off topic: Hei NinkeKun! Det er meg som er Antony fra Japani-forumet.
http://bergsvendsen.blogspot.com
  • 0
signa up på sia her i går

råbra forum
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Velkommen til dere Bergsvendsen og kokiri
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
ja jeg regga meg for 2 dager siden, ble tipsa av SlippY om at jeg burde regge meg haer saa da gjorde jeg det

jeg en liten n00b paa 14aar, bor paa et lite sted som heter berger, ca 3mil fra djammen
liker alt som kan gaa fort musikk og pc, er en liten hardware nerd

naar jeg spiller gaar det mest i CS 1.6 eller CS;S
i CS 1.6 er jeg med i en liten clan som kalles #n00b ZoR.
i CS;S er jeg med i ITpro.no's CS;S clan! [ITpro.no]
favorit mappet paa CS 1.6 er fy_pool_day og fy_forts2_se
i CS;S er det dd2 og italy

er det no mer du vil vite saa bare sporr
indeed :)
  • 0
CS gamere er alltid stas;) Velkommen til deg raidmx!
I'm ThreepWood, a mighty moderator!
  • 0
Takker
hvis det er noen flere som spiller CS 1.6 eller CS;S kan man kansje avtale server og tid og spille mot hverandre?
indeed :)
  • 0
Heihei er en gutt på 14 spiller 70% av dagen på wow XD elsker å spille og
liker rpg og action adventure hehe ( final fantasy=rpg resident evil= action adventure tror jeg hehe)
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
ja da gnomely er lille bruttern min hehe
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
jada du er den slemme ja
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Er dere brødre?
rayray.
  • 0
tvilliing kokirir er jeg er
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Jepp, velkommen til dere begge.
  • 0
Hei.. har bare vært på forumet en uke
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Velokmmen Magga360!
  • 0
Velkommen gnomely og Magga360!
  • 0
Se der ja ... nye disipler inn i Gamereactor ... velkommen skal dere være
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hvor mange brukere er det egentlig i GR?
"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."
  • 0
Ikke mange nok ;)
Veni vidi vici
  • 0
Hehe... Godt svart Xenphon
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!