Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Oi! Hunndyr på 18, nordlending, venstrehendt, har freaky tær, kan derivere trigonometriske funksjoner men kan ikke sykle, liker ikke lakris.. Tja, har vel allerede avslørt litt for mye. Har ikke fått kikket så altfor mye på "communityet" deres, men håper det faller i smak, såklart. Hyggelig! ^_^
  • 0
Velkommen til forumet Medli. Vi er spesielt glad for å få litt flere eksemplarer av hunnkjønn her da det bringer en ny dimensjon til diskusjonene og ofte litt ulike synspunkter. Nå begynner forumet faktisk å nærme seg et punkt der det kvinnelige kjønn er litt bedre representert. Vi har hatt en gjevn tilstrømming også av kvinnelige gamere den siste tiden. Igjen, velkommen hit.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det er godt å høre, etterhvert skal dere nok få mer enn nok av mine dimensjoner. Mysteriet om hunnkjønn og gaming er for meg svært mystifistisk, ettersom dette er en hobby som alltid har falt meg naturlig. Mange jenter spiller jo et eller annet nå og da, men det er ikke like mange som gjør det til en skikkelig interesse/hobby..
  • 0
Mange jenter spiller ja. Men ikke så mange bryr seg om å diskutere hobbyen sin på et spillforum.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Velkommen til Gamereactor Medli

Håper du får en fin tid her og er det noe du lurer på så ikke vær redd om å spørre oss

Artig å se at flere og flere jenter kommer med sammen med oss. Har du venner som spiller, så få de med Håper på å kunne lese mer om dine spillopplevelser her på nettsiden i tiden fremover
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Missing Avatar
  • eila
Hei! Jeg er eila. Snart blir jeg 20 år, om jeg vil eller ei. Så er jeg jente, om jeg vil eller ei. det var en spøk!

(awkward silence...)

Hvorfor er jeg her? Jo, den siste tiden har jeg spilt en del spill, men finner det litt synd at dette bare har foregått på lånte konsoller utenom på ds'en og dataen min. Derfor har jeg tenkt til å invistere i en ny xbox 360! Så da er det jo ganske greit å bli med på et forum hvor det er folk som har litt greie på spill og se om jeg finner noe som faller i smak.

Takk for meg, leverpostei! ^_^
"I was a professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first analrapist." - Tobias Fünke
  • 0
Ende en jente - velkommen skal du være eila Håper du får en fin tid her på GR og du må gjerne spørre oss om det er noe du lurer på
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Luff
  • Luff
Nå har jeg allerede vært her et par dager men glemt å skrive intropost så da gjør jeg det nå.

Hei alle sammen!

Jeg er en 19 år gammel gutt som bor i oslo.
Har vært aktiv på andre forum tidligere men trenger et forum hvor det skjer litt mer.
Jeg lette da etter et sted med mennesker med de samme interessene som meg og da endte jeg her.
Bare å gi meg kritikk på innleggene mine. Det hjelper neg til å bli bedre.(men la det nå være konstruktivt da)

Håper jeg kan være en aktiv bidragsyter til forumet!

Så da snakkes vi vel
  • 0
hei sann sveisann, hehe

helt nye her så vet ikke akkurat hva jeg skal skrive, men jeg kommer vel på noe.
jeg er en gutt på 14, liker iderett, spilling, TV, PC osv. gleder meg til å starte og skrive litt, møte nye duder (og dudiner, hehe).
mr. x
  • 0
Velkommen til alle nye!

Og forresten warwigan, det er en del 14-åringer her
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
hehe
mr. x
  • 0
Begynner med en klassisk "øøøøøøøøøøh, hei" jeg! Ja jo, jeg er jo Olsenfanden da. Hadde en god pause fra forum og annet siden The Gathering 08 i fjor, men altså jeg var jo innom Gamereactor.no og sjekka ut fete releases o.l

'Allikavæll' gjør som Obama og avlegger eden eller i dette tilfellet, "Hilsenen" på nytt. Jaggu erre godt å værra 'te bake!

( Ja, det er en julenisselue. Skal få den bort. )
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
I say: Hi, i'm "A-wookie" and i'm an Choco-holic!
You respond: Hi, "A-wookie"!

Neeh, så da er ny her. Sitter på jobb akkurat nå og er ørken tørt her inne. Så er jeg da jente selv om jeg noen ganger stusser på det. Har nesten akkurat fylt 18. (nov 08 )
Jobber på musikkverket og da kommer interessen for musikk og film inn.
For det meste spiller jeg spill på Xbox 360, wii, ds og data.

(hvordan fikser man profilbilde?)
  • 0
Velkommen til forumet Eila, Warwigan, Luff og A-wookie! Håper dere kommer til å trives her!

Siterer A-wookie:
(hvordan fikser man profilbilde?)
Det er noe som ikke er mulig de første dagene etter registrering. Om noen timer eller dager vil det dukke opp mulighet til høyre i krypinnet ditt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Strategist: takk for velkommenen. La merke til at det hadde nå kommet opp en ny link på høyre side
  • 0
Halla folkz.

E en gutt på 14 år som bor i Bodø

liker tv, xbox360, pc og idrett osv.

Gleder meg til og starte og skrive i forum osv

Så vi snakkes vell alle ;D
Xbox360 : )
  • 0
Velkommen alle nye;)
  • 0
Velkommen Humbbuq og alle nye
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Velkommen Luff, warwigan, olsenfanden, A-wookie (profilbildet ditt ble da bra det ...) og Humbbuq

Håper dere får det fint her på Gamereactor og er det noe dere lurer på så gjerne kontakt meg

Artig å se at flere og flere jenter kommer med. Det spriter opp miljøet en god del her
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hallais

Heter Gamed, ny på forumet
  • 0
Velkommen Gamed
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg er også ny. Lisa her, jeg har arbeidsuke på GR denne uka ^^
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end. ♥
  • 0
Velkommen til alle nye brukere. Og håper du fortsetter å holde til her på forumet også etter at arbeidsuken din er over Keycatty.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg er forholdsvis ny her jeg også



Velkommen til alle de nye som har kommet. Håper dere blir på forumet og holder dere aktive
  • 0
Velkommen til deg også Keycatty Gleder meg til å lese mer fra deg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!