Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Siterer Sithlord:
Ikke ærlig? Jeg er jo ærligheten i egen person. Og mitt forhold med Joeminator skal ikke du spre til alle her på GR, det er et privat forhold, akkurat som vi liker det. Selv om Joey ikke er helt god (autofellatio n shit, no good).


Jeg tror deg.

Siterer Sithlord:
Anyways ZeLou, Zelda7 er nok en mann du vil henge med, i alle fall om du trenger noen bilder/videoer etc og kose deg med.


å? hehe, holder ikke på med sånt, intresert i jenter jeg shø
  • 0
Velkommen til deg ZeLou

Håper du får en fin tid sammen med oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
VELKOMMEN ALLE DE JEG IKKE HAR SAGT DET TIL.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Her har jeg ikke vært på år og dag, så velkommen til alle jeg ikke har sagt det til. Håper dere trives her på GR
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Er ny her! Drikk meg!
Mother! Time to GO!
  • 0
Rarw! I'll drink you!
  • 0
hallo
they are like humans...individually weak and bred to fast
  • 0
Hallo stor fan av Bleach her. Gaming og for den saks skyld

Urahara
  • 0
Hei og velkommen til sondreus og Urahara
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Hei, jeg heter Robert. Registrerte meg for flere dager siden, men har ikke vært så aktiv her på forumet i det siste. Same shit.
Jeg fyller snart 17 år og bor i Stavanger. Sykler en del når det er fint vær ute og når det er dårlig vær ute så sitter jeg inne og hører på elektronisk musikk samtidig som jeg spiller gran turismo 5 prologue Kort versjon av meg.
Robert liker elektronisk musikk
  • 0
Jeg har vært her i snart 2 uker nå og liker meg veldig godt

Høhøhøhø.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Har vært her i ei god stund, men så har jeg aldri sett denne linken! Hvor bøga er det?
Decyfered!
  • 0
Hei, ny her (obviously) og tenkte å introdusere meg. Noe, iallefall
  • 0
HALLOIS MADDIE! Er det ei gasmaske på bildet?!?!?! JEG ELSKER GASMASKER!
Decyfered!
  • 0
Yep! Jeg kler den også, bare kjipt at den ikke er min, men heller en venninde sin. Oh well, jeg får låne om jeg vil
  • 0
Dette er jo bra saker! Vi har funnet noen med gasmaske(som kan låne/ få tak i)!!!
Decyfered!
  • 0
Hallo eg e da mr. Lompi. Har ikke så mye mer si. Håper dere stikker innom krypinnet mitt da
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Velkommen Lompi! Håper du får det fint her på GR.

Jeg introduserte meg aldri på denne tråden. Føler at det er et hull i oppveksten min...
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
VELKOMMEN ALLE SAMMEN SOM JEG IKKE HAR SAGT DET TIL. BLI MIN VENN ELLER MIN FIENDE, ditt valg
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Mener du virkelig det???
Siterer Andzel:
VELKOMMEN ALLE SAMMEN SOM JEG IKKE HAR SAGT DET TIL. BLI MIN VENN ELLER MIN FIENDE, ditt valg
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Mener du virkelig det???Citerer Andzel:VELKOMMEN ALLE SAMMEN SOM JEG IKKE HAR SAGT DET TIL. BLI MIN VENN ELLER MIN FIENDE, ditt valg


Kanskje han gjør det, men bare i en mindre grad . CAPS LOCK FÅR TEKSTEN TIL Å SE SKIKKELIG SKUMMEL UT

Edit: Velkommen til alle nye
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Yo, jeg er Molly (Heter egentlig Aram) spiller mye på Steam (TF2) og en god del på Xbox Live etter at jeg fikk Left 4 Dead, er 14 0.0 yndlings spillene mine er Zelda OoT og TF2 ^^
Xbox live GT: Schoopa Ram
Steam ID: FzG//Molly
  • 0
Legless Molly: TF2? Jeg <3 deg. Få Steam-IDen din.

Alle andre: Velkommen hit!
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Hei, jeg går under navnet tyfonknut som en online id, navnet TyfonKnut Brukes på xbox live og andre spillsider som jeg er medlemm på.

Jeg er en storfan av halo, og i løpet av ukene som har gått har jeg lest halo novellene, venter spent på halo 3 odst.

driver også med masse gaming hjemme og har en gjennomsnittelig spilletid på 2 timer hver dag når jeg har fri.

Det er vel halve livshistorien min.

Hilsen tyfonknut
  • 0
Velkommen, Knut!
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!