Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Tid for Nisselue-avatarer!


Jeg bruker den som jeg alltid har brukt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siden den gamle juleavataren min er på den gamle PCn, så måtte jeg mekke meg en ny for i år.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Byttet ut Muttley med mitt eget teite tryne i år. Riktignok fjorårets facebook avatar, men det er bare fordi jeg er for lat til å ta et nytt bilde.
  • 0
Denne gangen satte jeg på lua selv. Sist gang fikk jeg noen andre til å gjøre det. Selvgjort er jo velgjort.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Photoshoppet min valige avatar på nytt. Så da er jeg klar for jul igjen!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg hadde nesten glemt hvor enkelt det var å slenge på en lue på profilbilder.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Photoshoppet lua på Paint slik jeg pleier. Juletreet er dobbelt så høyt i år som i fjor.
''eh'' - Link
  • 0
Tittelen gir en god nok beskrivelse. La det bli jul i år også!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Kjører på latsiden i år, bruker den samme som sist gang.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kjører på latsiden i år, bruker den samme som sist gang.


Hehe, det er jo en klassiker!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Bump, haha!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Bump, haha!


Jo takk du, jeg spurte profilbildet mitt personlig om hun hadde et bilde av seg selv med nisselue. Venter på svar.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jo takk du, jeg spurte profilbildet mitt personlig om hun hadde et bilde av seg selv med nisselue. Venter på svar.


På sms?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Er vel på tide og ikle jokeren ei lue.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Er vel på tide og ikle jokeren ei lue.


Pleier ikke det nederste partiet å være hvitt?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kjører på latsiden i år, bruker den samme som sist gang.


Det gjør jeg gang på gang. Det bildet her lå på pcen fra før, og da er det bare logisk at jeg bruker det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer remote:
På sms?


På Twitter.
  • 0
Siterer remote:
Siterer Taktikkeren:Er vel på tide og ikle jokeren ei lue.

Pleier ikke det nederste partiet å være hvitt?


Viva la revolution. Viktig å skille seg ut med tidenes dårligste nisselue.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Det har blitt desember i år også. Tid for å skifte avatar.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Avataren min er allerede rød tho.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Avataren min er allerede rød tho.


Ja, det får være godt nok. Er det ikke julenissen da? Hehe.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg gidder ikke å sette en nisselue på bildet mitt.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!