Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Tid for Nisselue-avatarer!


Siterer Ikki-kun:
Men den er jo orange.
Min kommer snart. Må bare få tegna ferdig.

Detaljer, detaljer...
:D <3<3<3
  • 0
Vurderte å sette en sokk på hode til fyren.
<-----------------------------
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Min sux, bytter bilde tror jeg
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Her er min
Homer Simpson: Help! Whats the number to 911!
  • 0
RE: Jeg fant et bilde på google istedetfor å lage mitt eget.....
I FAILED okay?
Haters gon' hate
  • 0
Gahahahaha! Lagde en ny en!
:D <3<3<3
  • 0
Funka fint den da

Vurderer å lage en ny hatt på Grandpa, med Foto shop.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
å jada...
jeg er lekker med lue
  • 0
Oppdaterte min litt, satt en mer passende rødfarge...
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Da har Minato fått seg nisselue! Det ble ikke helt som jeg tenkte, menmen! Brukte Paint...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Blir ikke noe nisselue på meg. Klarer pokker meg ikke å tegne en i det hele tatt. Photoshop er ikke installert.


PS: Dere skrivefeil ryttere skal bare være stille hvis dere ser skrivefeil i teksten. Dere provoserer meg bare.
  • 0
Siterer quakecry:
PS: Dere skrivefeil ryttere skal bare være stille hvis dere ser skrivefeil i teksten. Dere provoserer meg bare.


Hvorfor sier du det overalt?

uansett, AleksanderN, hvilken spiller er det der <-- ?
Play hard, go pro^^
  • 0
For og få folk til og forstå det.
  • 0
MIn spiller er solskjær...
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Siterer quakecry:
For og få folk til og forstå det.


joda, men folk må få lov til å si ifra? end of story

Siterer AleksanderN:
MIn spiller er solskjær


æsj, ManU du da trur nok min Gerrard har ikke stort nok hode
Play hard, go pro^^
  • 0
Utrolig hva en høyst uoffisiell versjon av Photoshop kan gjøre.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Hyggelig at man oppfordrer til jule lue
  • 0
Jeg ser dere har laget nisseluer, og synes dette er kjempepent. Jeg er glad på deres vegne, og mener det rent estetiske med avatarene deres treffer taket på hva som kan kalles perfeksjon når det kommer til komposisjon og fargebalanse. De skaper den nostalgiske julestemningen vi alle liker, og forbinder med kommersielle merker som Coca-Cola og Disney. Personlig ble jeg slått at akutt latskap idet jeg skulle lage avataren, og dermed har ikke min avatar nisselue på det nåværende tidspunkt. Dette er noe jeg bare kan unnskylde sterkt for, og håper at mine GR-venner kan tilgi meg for denne grufulle prokrastineringen!
  • 0
Siterer sirupkaramell:
n00bz


Få deg julelue. Hvis ikke blir du.....bannlyst.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Jeg ser dere har laget nisseluer, og synes dette er kjempepent. Jeg er glad på deres vegne, og mener det rent estetiske med avatarene deres treffer taket på hva som kan kalles perfeksjon når det kommer til komposisjon og fargebalanse. De skaper den nostalgiske julestemningen vi alle liker, og forbinder med kommersielle merker som Coca-Cola og Disney. Personlig ble jeg slått at akutt latskap idet jeg skulle lage avataren, og dermed har ikke min avatar nisselue på det nåværende tidspunkt. Dette er noe jeg bare kan unnskylde sterkt for, og håper at mine GR-venner kan tilgi meg for denne grufulle prokrastineringen!

Then this might be just what you need
  • 0
Siterer sirupkaramell:
HURR DURR


Musikk > Film > Spill
  • 0
Falco har fått lue på Kul tradisjon dette herXD
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Jeg ser dere har laget nisseluer, og synes dette er kjempepent. Jeg er glad på deres vegne, og mener det rent estetiske med avatarene deres treffer taket på hva som kan kalles perfeksjon når det kommer til komposisjon og fargebalanse. De skaper den nostalgiske julestemningen vi alle liker, og forbinder med kommersielle merker som Coca-Cola og Disney. Personlig ble jeg slått at akutt latskap idet jeg skulle lage avataren, og dermed har ikke min avatar nisselue på det nåværende tidspunkt. Dette er noe jeg bare kan unnskylde sterkt for, og håper at mine GR-venner kan tilgi meg for denne grufulle prokrastineringen!


Ta denne... http://bildr.no/view/297357
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Jepp, dette er altså mitt " julebilde. "
Skal kanskje lage et bedre bilde etterhvert når jeg får tid...
Love is our resistance!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!