LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Gamereactor

      Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

      Bann-tråden [Q&A]


      Haha, oja så hun er blitt moderator nå. Nicenice
      Veni, vidi, avicii
      • 0
      Savner Sjokolade asså..
      QWOP = RageQuit
      • 0
      Jeg og. Hørte han forsvant etter en klatreulykke på Himalaya. Mystiske saker.
      [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
      • 0
      Han ble funnet død søndags ettermiddag. Har også hørt rykte om at han ble gjenforent som en gretten italiensk mann med dress og hatt. Kaldblodig og drit kul fyr skal jeg også ha hørt. Mystiske saker.
      QWOP = RageQuit
      • 0
      Nå er det nok off topic.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Nintendodude?
      Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
      • 0
      Siterer BlueDaf:
      Nintendodude?
      Endret brukernavn til Moiseiwitsch Volodarskii
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Heavy ass.
      Decyfered!
      • 0
      St-Nick er borte! Har han vært det lenge?
      • 0
      Siterer Polen Shot v3:
      Motherfucker?


      Bannet, obviously.
      Fem-stjerners medlem
      • 0
      Ursa Minora: Han slettet brukeren sin og lagde en ny, men det er ganske lenge siden.

      http://www.gamereactor.no/profil/Yuggothian/
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Motherfucker?
      Veni, vidi, avicii
      • 0
      SoL: Så St-Nick er Yuggothian. Det ante meg, men syntes ikke å huske
      St-Nick på samme måte som ham...
      • 0
      Siterer fattigmann:
      Bannet, obviously.


      Obvious ban is obvious
      Veni, vidi, avicii
      • 0
      Jeg henviser til reglene for denne tråden:
      Obvious time to shut the fuck up is obvious.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      • Smæ
      • Smæ
      Vel da var jeg tilbake
      • 0
      Siterer Smæ:
      Vel da var jeg tilbake

      Hvor har du vært?
      "Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
      • 0
      • Smæ
      • Smæ
      Bannet såklart!
      • 0
      Siterer Smæ:
      Bannet såklart!


      ...
      Veni, vidi, avicii
      • 0
      Siterer Strategist:
      Obvious time to shut the fuck up is obvious.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Kan man blir bannet for life, men så sier en moderator bare..PANG! Så er man tilbake i sin helhet?
      QWOP = RageQuit
      • 0
      Siterer Frankie Michelangelo:
      Kan man blir bannet for life, men så sier en moderator bare..PANG! Så er man tilbake i sin helhet?
      Vi har ved et par tilfeller tillatt brukere som i utgangspunktet var permbannet å komme tilbake med nye brukernavn.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Nå? Hvem var Tenkeren?
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Tenkeren var en spammmer vi har bannet utallige ganger tidligere.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Siterer Strategist:
      Tenkeren var en spammmer vi har bannet utallige ganger tidligere.


      Nå har han iallefall noe å tenke på. Hurr hurr hurr!
      Decyfered!
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!