Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bann-tråden [Q&A]


Med den der kan jeg jo bare legge meg flatt på bakken, så går det helt greit.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Moderator-edit: Legg av deg hobbymodereringen. /Ole-Christian
  • 0
Predator?
  • 0
Siterer SirThomas:
Predator?


3 dager for å ikke ha innrettet seg etter pålegg fra moderatorer gjentatte ganger, i tillegg til i overkant mange stikk mot en viss bruker.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Predator er åpen igjen nå.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Predator er åpen igjen nå.


Best for deg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Ban-tråden<3
  • 0
Siterer Smæ:
Ban-tråden<3


Tråden du helst ikke bør få navnet ditt oppført i.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Husker en stund at det var mye aktivitet i denne tråden
mah boi
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer The Cookiemonster:
Citerer Smæ:Ban-tråden<3

Tråden du helst ikke bør få navnet ditt oppført i.


Tror jeg har vært oppført her minst én gang.
  • 0
Siterer Duck Song:
Husker en stund at det var mye aktivitet i denne tråden


Heldigvis er ikke det nødvendig lenger. Det er en fantastisk utvikling.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg har forresten nettopp bannet rolfjimmie, som viste seg å være dobbeltbrukeren til kulthelten älg. Beat that.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har eg noensinne vert oppført i denne tråden?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Har eg noensinne vert oppført i denne tråden?


Du bør da selv vite om du har blitt bannet eller ei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Har eg noensinne vert oppført i denne tråden?


Det kan du veldig enkelt finne ut av selv. Bruk søkefunksjonen. Det er til og med en link til den i førsteposten.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Eg tar det som eit nei.

Vil ikkje være ein ufin bruker.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Eg tar det som eit nei.

Vil ikkje være ein ufin bruker.


Da er det en fordel å droppe meningsløse poster i tråder som denne.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har forresten nettopp bannet rolfjimmie, som viste seg å være dobbeltbrukeren til kulthelten älg. Beat that.


Åhh, husker älg.
  • 0
Banner dere brukere hvis de har for lang inaktivitet? Eller brukere som lages, men aldri blir brukt?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Banner dere brukere hvis de har for lang inaktivitet? Eller brukere som lages, men aldri blir brukt?


Tror ikke det. Ville vært dumt. Har hatt perioder på nesten ett år der jeg ikke har vært logget inn en gang selv, er her enda jeg. Vet også av mange medlemmer som har vært aktive, men som er innaktive nå. Håper de finner vegen tilbake snart .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Banner dere brukere hvis de har for lang inaktivitet? Eller brukere som lages, men aldri blir brukt?


Nei, hvorfor skulle vi gjøre det?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Vet da søren, tenkte det siden det blir lagd en bruker ca. hvert døgn. Kan det noen gang bikke over? Bare lurer.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Vet da søren, tenkte det siden det blir lagd en bruker ca. hvert døgn. Kan det noen gang bikke over? Bare lurer.


Vi får i snitt mye mer enn én ny bruker i døgnet.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Vi får i snitt mye mer enn én ny bruker i døgnet.


Det var ikke poenget da.

Siterer Sommerstad97:
Kan det noen gang bikke over? Bare lurer.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!