Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Forslag til forbedringer av siden [feedback]


Det er ikke gjort i en håndvending, og det er ikke bare det norske forumet dette gjelder, men alle de andre nordiske forumene også. Nesten alle ideene som kommer inn her er allerede på presentert innad i Gamereactor, men tråder som denne i de ulike forumene lar oss og de som styrer med det tekniske se hva som er mest etterspurt. Men implementeringer må planlegges og det nytter ikke å gjøre det halvhjertet. Da blir det bugs eller det ødelegger det estetiske ved forumet. Ingen vil ha et kaotisk forum.

Lagt til 2011-04-13 21:25:
Forøvrig er det en rekke av tingene som er blitt foreslått her som faktisk har blitt implementert, så påstanden din er urimelig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Som hva?
  • 0
Spoilerfunksjon og rettet opp i bugs i stjernesystemet. Hashtags i livefeeden, og livefeeden i seg selv. For å nevne noen ting.

Lagt til 2011-04-14 01:53:
Videre eksemplifisering er bloggbannerne og en rekke nye funksjoner i krypinnet. Det er ingen hvilepute. Gamereactor trenger absolutt flere forbedringer av forumet, selv om vi har et bra forum, men jeg viser til dette for å påvise at ting faktisk blir gjort og at Gamereactor lytter til oss brukere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Oh, så ikke at Ash hadde sagt det samme!


Underbevisstheten din merket det nok, men du tenkte ikke over at jeg skrev det .

Siterer Strategist:
Spoilerfunksjon og rettet opp i bugs i stjernesystemet. Hashtags i livefeeden, og livefeeden i seg selv. For å nevne noen ting.


Spoilerfunksjon er i følge meg en knapp, ikke "usynlig" skrift. Hadde vært mye enklere med en slik knapp. Uansett, hva med å kunne "følge" tråder? Det er enkelte tråder man er mer aktiv i enn andre, og å kunne "favorisere" dem, eller "følge" dem hadde vært nice. Dvs at man kan trykke på en knapp under forum hvor det står "Favoritt Tråder" etc. Der er det da en liste .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg ønsker meg også en spoiler knapp fremfor usynlig skrift slik du nevner. Det hadde vært praktisk på flere plan. Jeg har nettopp fremmet forslag om en slik oppgradering av spoilerfunksjonen så jeg krysser fingrene.

Favoritt-tråder kan du strengt tatt bruke aktiviteten i krypinnet ditt til å følge med på, men det er ikke en dum idé. Ville sett for meg en litt annen integrering. Men konseptet er jeg for.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg ønsker meg også en spoiler knapp fremfor usynlig skrift slik du nevner. Det hadde vært praktisk på flere plan. Jeg har nettopp fremmet forslag om en slik oppgradering av spoilerfunksjonen så jeg krysser fingrene.


Jepp, vi får krysse fingrene våre for det Strategist!

Siterer Strategist:
Favoritt-tråder kan du strengt tatt bruke aktiviteten i krypinnet ditt til å følge med på, men det er ikke en dum idé. Ville sett for meg en litt annen integrering. Men konseptet er jeg for.


Det gjør jeg faktisk allerede, men det hadde fremdeles vært enklere med favorittråder. Finnes jo også tråder som er innaktive, og som detter av lista, men som du gjerne vil diskutere mer i også.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • 192
  • 192
Vet ikke om det er nevnt, men:

Bedre medlemsanmeldelse-funskjon, med flere bilder hvor man vil i teksten, egen pluss/minus- & underkarakterer-spalte på siden. Dere sier denne funksjonene betyr så mye, så hvorfor ikke forbedre den?

Like-funksjon på kommentarer. GR er nesten den eneste spillnettsiden som ikke har det i Norge.

Muligheten til å kommentere andres bilder/profilbilder

Fullstendig stitat-funksjon, under ALLE kommentarer på hele siden

Kanskje forenkling av fet skrift etc og gjerne nye smileys, men dette punktet er ikke veldig viktig

Disse er punkter jeg mener hadde gjort siden mye mer kompleks, men samtidig enklere og mer oversiktlig. GR ville vært et bedre sted å være, rett og slett.
Get ready for a better you
  • 0
Legg til en "liker" og "liker ikke" mulighet på kommentarene. Så kan profilen din vise hvor mange ganger tilsammen det du har skrevet har blitt likt og ikke likt.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Zyrocz:
Legg til en "liker" og "liker ikke" mulighet på kommentarene. Så kan profilen din vise hvor mange ganger tilsammen det du har skrevet har blitt likt og ikke likt.


Ja, slik tenkte jeg og. Det kan jo også påvirke stjernene, akkurat som det meste annet
Get ready for a better you
  • 0
Jepp. Slik det er nå virker det som om stjernene blir gitt ganske tilfeldig.
  • 0
Stjernene blir ikke gitt tilfeldig, og det er ikke lenger et like bugget system. Men parameterne er ikke etter min mening særlig fornuftig vektet.

Jeg kunne også godt tenke meg noe á la en "liker"-knapp noe vi har brakt videre for litt siden, og flere medlemsanmelderfunksjoner.

Siterer 192:
Fullstendig stitat-funksjon, under ALLE kommentarer på hele siden
Hva mener du?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Strategist:
Hva mener du?


At man kan sitere med en egen sitat-funksjon under nyhetartikler, medlemanmeldelser etc. Altså uten å måtte gå til forumet.

Kunne også tenk meg å få en ekstra påminnelse hver gang du siteres.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Kunne også tenk meg å få en ekstra påminnelse hver gang du siteres.


Valgfri i tilfelle.
Decyfered!
  • 0
Når jeg tenker meg om vil jeg gjerne se en rapporter-knapp slik jeg kan rapportere alle som er slemme mot meg.

Prioriter kryptert innlogging btw. Det er viktig!
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Syntes en rapporter knapp kunne vært hjelpsom istedenfor å skrive PM til moderatorer etc.

Ellers hadde det vært spennende (imo) med en plass å anmelde filmer på samme måte som vi kan anmelde spill. (istedenfor i blogger. Går egentlig for film, serierog og cder.)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Slik det er i dag vises anmeldelsene til en bruker i alfabetisk rekkefølge nederst i hans/hennes krypinn, ved siden av blogger, etc. Jeg mener at dette bør endres til å vises i kronologisk rekkefølge, altså den nyeste øverst, slik at dette endres etterhvert som man legger opp nye anmeldelser og alle får lik grad av "framvisning". Slik det er når har jeg de samme spillene der hele tiden, spill på A - C, og de andre, senere anmeldelsene mine blir, på en måte gjemt.

Dette burde ikke være store utfordringen, med tanke på hvor lett det er å endre på sorterings-kriterier på en nettside ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Dette har sikkert blitt spurt om før, men siden det er felter på siden i Krypinnet der man kan skrive inn XBL, PSN og Wii-Code, hvorfor ikke også ha et felt der man kan skrive inn Steam-navnet?
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer 192:
Kunne også tenk meg å få en ekstra påminnelse hver gang du siteres.


Valgfri i tilfelle.


+1

Siterer littsnill:
Når jeg tenker meg om vil jeg gjerne se en rapporter-knapp slik jeg kan rapportere alle som er slemme mot meg.

Prioriter kryptert innlogging btw. Det er viktig!


+1

Siterer Tyranus:
Dette har sikkert blitt spurt om før, men siden det er felter på siden i Krypinnet der man kan skrive inn XBL, PSN og Wii-Code, hvorfor ikke også ha et felt der man kan skrive inn Steam-navnet?


+1
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Hva med å få muligheten til å kommentere LiveFeeds? Har ønsket dette leeeeeeeeenge.
  • 0
Beklager vis dette har blitt nevnt før.
Ville ha våre kjempe artig hvis vi kunne legge til flere spill samtidig på vår profil
Istedenfor å legge 1 etter 1.
You name it, i game it!
  • 0
Siterer krystal:
Beklager vis dette har blitt nevnt før.
Ville ha våre kjempe artig hvis vi kunne legge til flere spill samtidig på vår profil
Istedenfor å legge 1 etter 1.


I approve! Er en grunn til at jeg ikke gidder å oppdatere spillsamlingen min...
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Egentlig ikke en forbedring, men fant ingen bug tråd. Irriterer meg at jeg ikke kan bruke det nye passordet mitt her på Gamereactor. Det virker som om man ikke kan ha spessiele tegn som skråstrek, parantes, utropstegn, understrek osv. med i passordet.

Fikk følgende beskjed:

"Ditt nye passord følger dessverrer ikke Gamereactors regler. Finn på et annet passord uten spesielle tegn."

Fuck den strofen der. Vil virkelig kunne bruke passordet mitt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg har også merket meg ved at man ikke kan bruke spesialtegn i passordene her. Jeg skal bringe forespørselen din videre.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det hadde vært veldig flott med mulighet til å kunne "skjule" blogger og anmeldelser, etc. Ikke slette de, men fjerne de på en måte slik at ingen kan lese dem. Det er ganske mange anmeldelser og blogger jeg har lyst til å fjerne fra profilen min, men jeg synes det er ganske morsomt å lese så jeg vil ikke slette dem heller. Derfor hadde det vært fint med muligheten til å "skjule" ting man har skrevet som blogger og anmeldelser.
  • 0
Et slikt forslag vil kreve serverplass som brukes som private lagringsområder og ikke gir klikk eller annonseinntekter. Det vil ikke være praktisk for en gratis nettside som Gamereactor. Jeg lagrer mange av anmeldelsene mine i Evernote eller lagrer nettsiden in .html-format. Da kan bruker jeg plassen på min egen datamaskin og i nettskyen hos Evernote. Men selvom jeg har en del gamle blogger og en anmeldelse som ikke lenger står til skrivestilen og ferdighetene mine idag, så sletter jeg aldri disse fra Gamereactor.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!