Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Xfire brukernavn


Snakke sammen in-game
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
mitt brukernavn er nygard

tenkte jeg kunne finne fram den gamle profilen min ettersom det kom en slik tråd opp.

jeg spiller alle de forskjellige csene og kommer til å begynne med bf 2 i nermere framtid.

legg meg til da !
"Right man in the wrong place can make all the difference in the world"
  • 0
ok. så xfire er det beste programmet?
  • 0
korupsjon

kanskje jeg skal begynne å logge på igjen da, i tilfelle noen finner på å legge meg til?;P
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Tenker dette er en fin tråd å ta i bruk igjen

Mitt brukernavn er "salumon95"
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
mitt nick på xfire er EggenMAn

Spiller for det meste BF:BC2, HL2, Portal, TF2, WoW, GTA IV og GTA SA.

Hvis jeg får orden på BF2 igjen skal det nok spilles litt det også. (Har hatt Crash to Desktop problemet siden April, og har ikke greid å fikse det enda )
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
På Xfire har jeg det svært originale og skikkelig kreative navnet:
..wait..for.it...tadam:
VikingStrategist

Jeg er stolt av det.

Spøk til side, legg meg gjerne til. Identifiserer du deg som Gamereactor-bruker legger jeg deg gjerne til.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!