Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Introduserer «Nattråden» [info]


Chat 4.0 vil bli stengt (for en midlertidig periode) fra klokken 22.30 i kveld.

Gamereactor Norges Nattråden vil åpnes for første gang offisielt klokken 23.00 i kveld.

Nattråden vil være åpen hver natt mellom klokken 23 og 09 og reguleres av moderatorer.

Nattråden vil ha svært frie tøyler, innenfor forumreglementets enkle begrensninger, til å chatte, samtale og diskutere så mye dere vil og om hva dere vil.


Vi håper at så mange som mulig vil være med på å innvie nattråden med full fest i natt, fra 23.00 og utover.

Nattråden finner dere nå her:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=56481&page
=1
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Satser på betydelig oppmøte.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Satser på betydelig oppmøte.


Satser du på førsteposten (etter Strategist)?
  • 0
Siterer SirThomas:
Satser du på førsteposten (etter Strategist)?


Det blir nok omvendt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Strategist:
Nattråden vil være åpen hver natt mellom klokken 23 og 09


Hvilken tidssone?


Bra initiativ forresten! Vi trengte en slik tråd.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Hvilken tidssone?

GMT +1
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
mellom klokken 23 og 09


Akkurat mellom de to tidspunktene jeg vanligvis har et par øyelokk i veien for mulig aktivitet med andre ord. Nedtur...
  • 0
Nå får du jo en grunn til å være våken litt lenger eller stå opp litt tidligere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Akkurat mellom de to tidspunktene jeg vanligvis har et par øyelokk i veien for mulig aktivitet med andre ord. Nedtur...


Da er Chat 4.0 (når den åpnes igjen) og resten av forumet for deg.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Burde dere ikke stenge den når det er dagtid (som nå)?
  • 0
regner med ville tilstander angående første post, den svenske nattråden eksploderte på et minutt når den først ble åpnet
Living so the last night feels like a past life
  • 0
For ikke å gjøre overgangen så brå, så tenker vi å la folk utfolde seg i Chat 4.0 frem til nattråden tar over. Chat 4.0 vil derimot ikke åpnes på en stund, så frem til det skjer vil det ikke være noen chat-tråd på dagtid, bare om natten. Da håper vi at dere vil bli flinkere til å ta aktivt del i diskusjonstrådene på Gamereactor.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
For ikke å gjøre overgangen så brå, så tenker vi å la folk utfolde seg i Chat 4.0 frem til nattråden tar over. Chat 4.0 vil derimot ikke åpnes på en stund, så frem til det skjer vil det ikke være noen chat-tråd på dagtid, bare om natten. Da håper vi at dere vil bli flinkere til å ta aktivt del i diskusjonstrådene på Gamereactor.


Altså, jeg mener at denne tråden burde være stengt på dagtid.
  • 0
Siterer fantomena:
Altså, jeg mener at denne tråden burde være stengt på dagtid.


At Nattråden skal være stengt på dagtid? Det står ganske klart at den stenges 09 på morgenen, iallfall.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Nattråden vil være stengt på dagtid.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Citerer fantomena:Altså, jeg mener at denne tråden burde være stengt på dagtid.

At Nattråden skal være stengt på dagtid? Det står ganske klart at den stenges 09 på morgenen, iallfall.


Ja, men hvorfor ikke bare stenge denne tråden nå og vente til 23:00 med å åpne den?

Lagt til 2013-04-15 19:55:
Siterer Strategist:
Nattråden vil være stengt på dagtid.


Ok, skjønner.
  • 0
Håper ingen undervisningsanstalter finner sammenhengen mellom opprettelsen av denne tråden og dårligere oppmøte.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Håper ingen undervisningsanstalter finner sammenhengen mellom opprettelsen av denne tråden og dårligere oppmøte.


undervisningen min foregår på engelsk, så selv om de finner siden har de ikke peiling på hva det skrives om! så ha!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg kommer nok ikke til å være her hver natt, men denne uken kommer nok Nattråden til å være en sentral del av "Predator for #1".
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
undervisningen min foregår på engelsk, så selv om de finner siden har de ikke peiling på hva det skrives om! så ha!


Google Translate.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Skal se om jeg kan få stikket innom til helgen, men i hverdagene, blir det uaktuelt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
undervisningen min foregår på engelsk, så selv om de finner siden har de ikke peiling på hva det skrives om! så ha!


Siterer Ole-Christian Johansen:
Google Translate.


Am she a face is that a towel?

Tror du er trygg med mindre dine engelske lærere er svært kompetente.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fordi jeg har skole, og trenger søvn.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer fantomena:
http://authoroffaithmin.com/wp-content/uploads/2012/11/why3.jpg


HA!! DER har du meg når jeg er oppgitt, OC
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!