Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Forumkonkurranse #3!


Det er på tide å markere at høsten er igang ved å arrangere nok en forumkonkurranse. Denne gangen er den annonsert på forhånd.

Deltakelse i forumkonkurransen er veldig simpelt:

Alle som lager en diskusjonstråd i Spill-subforumet er med i trekningen av et spill.

I tillegg deler vi ut en premie i form av et spill til brukeren som skriver den beste førsteposten etter moderatorenes vurdering.

Vi har tre premier for vinnerne å velge mellom:
GTA V til Xbox 360 (promo)
Sonic & All-Stars Racing Transformed Xbox 360 (limited edition)
Splinter Cell: Blacklist PS3 (promo)

Brukeren med den beste førsteposten vil få velge premie først.

Jo flere tråder du lager, jo større sjanse er det for at én av dine tråder blir trukket ut som vinner.

Det er mulig at samme bruker kan bli både trukket ut blant alle trådene, og bli belønnet for den beste førsteposten.

Bare tråder som oppfordrer til diskusjon er med i trekningen. Tråder som kun ber om svar på et spørsmål er ekskludert fra trekningen

Konkurransen vil pågå fra idag 1. oktober og avsluttes 15. oktober klokken 16.00.

Vinneren vil annonseres iløpet av få dager etter konkurransen er avsluttet.

Gamereactor forbeholder seg retten til å ekskludere fra konkurransen tråder som ikke oppfyller minstekravene for en førstepost. Tråder som blir flyttet, stengt eller slettet fordi de bryter med reglene på forumet eller av andre grunner ikke blir tillatt, vil ikke være med i trekningen.

Alle brukere på Gamereactor kan delta i konkurransen, med unntak av moderatorer og medlemmer av redaksjonen.

Post gjerne en link til ditt bidrag i kommentarfeltet til denne tråden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer projecthammer:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=66734&page
=1&last=2013-10-01+20%3A14%3A00 Om nedlastbart innhold


Flott!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har laget en tråd til The Wind Waker HD som lanseres om så lite som to dager!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Strålende!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Så kult.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Lagde en ny forumlek.

http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=66964


Forumleker er ikke diskusjonstråder og hører hjemme i Off Topic, ikke Spill-subforumet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Veldig bra!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Glemte å si i fra, men jeg har laget noen tråder. Darksiders II, Pilotwings Resort og Sly 2!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Glemte å si i fra, men jeg har laget noen tråder. Darksiders II, Pilotwings Resort og Sly 2!


Strålende!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Skal jeg poste link? Eller har dere de allerede?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Du må gjerne poste link, men vi finner frem til alle, også de som ikke linkes her. Linker du dem her så kan du dele dem med flere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Du må gjerne poste link, men vi finner frem til alle, også de som ikke linkes her. Linker du dem her så kan du dele dem med flere.


Skal gjøre det! Men er jeg med i konkurransen selv om jeg ikke poster linken her?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Skal gjøre det! Men er jeg med i konkurransen selv om jeg ikke poster linken her?


Ja, det er du.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!