Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Medlemsanmeldelser

Eirik Hyldbakk Furu
GR®
thosol01
thosol01

"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
Eirik Hyldbakk Furu
GR®
Eirik Hyldbakk Furu
Hehe, så det er slik jeg skal motivere flere til å anmelde spill? Den er grei! Challenge accepted!

thosol01
thosol01
Kommer snart med en jeg også.

"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
onkelcleo
onkelcleo
Kommer det til å bli mulighet for å legge til mer enn ett bilde i medlemsanmeldelser?

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Siterer onkelcleo:
Kommer det til å bli mulighet for å legge til mer enn ett bilde i medlemsanmeldelser?

Siste status for dette, var at det var relativt langt nede på prioriteringslisten til programmererne. Så det er vel heller tvilsomt.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Solidus95
Solidus95
Har skrevet en anmeldelse av Yoshis Woolly World (Nintendo WiiU). Sjekk ut hos "medlemsanmeldelser" eller fra brukeren min

Har planer om å skrive enda flere anmeldelser. Planen for neste spillannmeldelse er Silent Hill Shattered Memories (Nintendo Wii). Stay tuned!

Solidus95

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!