Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bladet?


Jeg har vel kanskje ikke vært så aktiv på siden her på en stund. Men hva er det som foregår med bladet? Jeg er fortsatt abonnent og har fått utenlandske utgaver ihvertfall de tre siste gangene. Er det helt over og ut med den norske utgaven?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
Siterer heljar:
Er det helt over og ut med den norske utgaven?


Nei. I en periode hvor det ikke har vært plass til magasinet på markedsføringsbudjettet har vi verdt nødt til å sette den norske produksjonen på pause. Det engelske magasinet har blitt sendt til abonnenter i stedet, men vi har ikke stengt noe for godt her i landet.

Vi elsker å lage magasin, men når det er gratis betyr det at vi må betale for det selv. Forhåpentligvis har sommerens og høstens store spillutgivelser generert nok annonseinntekter til at vi kan starte igjen snart.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
Har ikke lest bladene deres på mange år. Ville vært stilig å få lest de norske utgavene igjen. Husker jeg ble fort glad i det.

Når tror du at det blir sluppet ut igjen? Avhenger produksjonen utelukkende av annonseinntekter? Mangler dere innhold?
  • 0
Siterer onkelcleo:
Har ikke lest bladene deres på mange år. Ville vært stilig å få lest de norske utgavene igjen. Husker jeg ble fort glad i det.


Gøy å høre

Siterer onkelcleo:
Når tror du at det blir sluppet ut igjen? Avhenger produksjonen utelukkende av annonseinntekter? Mangler dere innhold?


Vi vet ennå ikke helt når, men vi vil naturligvis ikke gi slipp på det det beste med GR. Innhold er aldri noe problem. Resten tror jeg ble besvart i kommentaren over.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!