Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Årets kåringer 2016 [resultater]


2016 har vært et tveggetsverd for forumet til Gamereactor. Om undertegnedes alzheimer light ikke tuller med han for mye, så minnes jeg at starten var veldig likt som foregående år. Lite aktivitet, få brukere som stakk innom og stort sett kun vesentlige livstegn å finne i kommentarfeltene på nyhetesartiklene.

Det siste halvåret skjedde det dog en liten "revolusjon". Nye brukere gjorde sitt inntog og satte umiddelbart preg på forumet. Gamle brukere dukket opp og igjen og fikk kanskje et aldri så lite spark i baken. Dette førte til en nokså god aktivitetsøkning som har vedvart frem til nå.

Men siden året som helhet ikke har vært det helt store, valgte moderasjonen å la være å arrangere årets kåringer i 2016 også. Det ble da opp til brukerne å ta det initiativet. Det var det til slutt SirThomas som valgte å gjøre og med 16 brukere som har stemt i ulike kategorier, har vi klart å få til en ålreit tradisjon i år også. Jeg valgte dog å hjelpe han litt med resultatene, ved å skrive dem opp her. Han har derimot bidrat med tellingen.

Vinnerne av årets kategorier, er som følger:

Årets Bruker

Vinnere: SirThomas og Crazy Kraken.

Andre nominerte: Xtord, ElGamer, SirGalahad, Jeppzki.

Årets Konge

Vinner: Glorfindel

Andre nominerte: TK Art, Jeppzki, erix77, SirGalahad, ElGamer, LesMiserable, The Cookiemonster, remote, SirGalahad.

Årets Dronning

Vinner: Quinzel

Andre nominerte: Animorpher, gnyg, Suzanne Berget.

Årets Redaksjonsmedlem.

Vinner: Tor Erik Dahl

Andre nominerte: Eirik Hyldbakk Furu.

Årets Skribent

Vinner: Morten Bækkelund

Andre nominerte: Ingar Takanobu Hauge, Eirik Hyldbakk Furu, Sofia Hariz

Årets Debattant

Vinnere: SirGalahad og The Cookiemonster

Andre nominerte: Predator, Crazy Kraken, ElGamer, Marlboro Red.

Årets Blogger

Vinner: SirThomas

Andre nominerte: Glorfindel, Marlboro Red, JoEy_Odd, Jeppzki.

Årets Nykommer

Vinner: Xtord

Ande nominerte: Matboksen, Quinzel.

Årets Medlemsanmelder

Vinnere: Xtord og onkelcleo

Andre nominerte: Glorfindel.

Årets Moderator

Vinner: Glorfindel

Andre nominerte: remote

Årets Comeback

Vinner: Predator

Andre nominerte: Lt Mactawish, Jeppzki, Akres.

Årets Veteran

Vinner: Finalfantasyfrelst

Andre nominerte: remote, Grallen, Marlboro Red, Crazy Kraken, Lt Mactawish, TK Art, SirThomas.

Årets Initiativtaker

Vinner: SirThomas

Andre nominerte: Akres, remote, Glorfindel.

Årets Hjelpsomme.

Vinner: dark samus nemesis og sideswipe

Andre nominerte: remote, SirGalahad, Crazy Kraken, SirThomas, Grallen, Glorfindel

Årets Humørspreder

Vinner: SirGalahad

Andre nominerte: ElGamer, The Cookiemonster, Bob-Ingolf, Jeppzki, Xtord.

Årets Aktive

Vinner: Taktikkeren

Andre nominerte: SirThomas, Glorfindel, The Cookiemonster.

Årets Savnede

Vinner: Strategist

Andre nominerte: Ole-Christian, JoEy_Odd, ElGamer, 192, Haxorz, Grallen, Archana.

Årets Tråd

Vinner: Chat 4.0

Andre nominerte: Dark Souls ~ Offisiell tråd ~, Hvilken film/serie så du sist?, Trening- og kostholdstråden.

Årets Spilldiskusjon

Vinnere: Uncharted 4 ~ Offisiell tråd ~, Final Fantasy ~ Offisell tråd ~, Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

Andre nominerte: The Legend of Zelda: Breath of the Wild ~ Offisiell tråd ~.

Vi gratulerer alle vinnere, ønsker alle et godt nytt år og håper aktiviteten holder seg til langt uti 2017 (og litt til).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Rettet:

Det ser nok ut til at både jeg og forsåvidt en del brukere har blingset litt angående regelen for kategorien årets bruker:

Siterer SirThomas' avstemningstråd::
Årets Bruker
-Må være ordinær bruker per i dag. I denne kategorien kan ikke moderatorer eller redaksjonsmedlemmer stemmes på.


Den er nå endret til de korrekte vinnerne.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Takk for de som stemte på meg
Og takk for årets nykommer og medlemanmelder
Gratulerer til vinnerne! Takk for stemmene i den "gjeveste" kategorien...!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Tusen takk for stemmene. Koselig å få en seier, selv om den er delt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Tusen takk for stemmene, og en stor takk til Glorfindel som hjalp meg å få på plass resultatene så raskt og effektivt.

Gikk visst forbi de fleste av oss at en moderator ikke kunne bli kåret til årets bruker. Delte seieren med Glorfindel i 2013 og nå i 2016 med Crazy Kraken
Gratulerer til vinnerne, og takk for stemmene.
Let the voice of love take you higher
Takker for stemmene, og gratulerer til vennerne.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer Glorfindel:
Årets Savnede

Vinner: Strategist


Bøh!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
You better stay strat!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Takk for alle stemmer
Takk for alle stemmene i kåringen og gratulerer til alle som vant!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Flere stemte i år enn i 2014. Det er bra! Håper aktiviteten fortsetter inn i det nye året.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»

Gratulerer til vinnerne!

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!