Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bursdager og gratulasjoner


Ikke noe særlig til festing, men et LAN med venner ble det.

Gratulerer på etterskudd bent_a!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer på etterskudd sonic og link, Kakashi sensei og bent_a!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gratulerer til bent_a på etterskudd! Takker også for alle gratulasjoner!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Synes folk burde huske å ta frem denne tråden. Gratulerer til...vent litt...ctrl+c, ctrl+v...xXAkresSXx94 med nittenårsdagen i dag.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer til xXAkresSXx94! Håper dagen blir bra
  • 0
Gratulerer xXAkresSXx94!
  • 0
Gratulerer xXAkreSXx94!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer med å bli 19 år, xXAkreSXx94!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tusen takk!
  • 0
Gratulerer med dagen, xXAkreSXx94
  • 0
Siterer SirThomas:
Gratulerer med dagen, xXAkreSXx94


Tusen takk!
  • 0
Grattis xXAkresSXx94
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Grattis xXAkresSXx94


Tusen takk!
  • 0
Fyller 16 i dag. Ganske kjipt med mattetentamen på bursdagen, for å si det sånn.
  • 0
Du får sikkert en god karakter i gave fra deg selv. Gratulerer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulera med dagen, Duckislate!
  • 0
Grattis med dagen til fantomena, og grattis med overstått Duck ^^
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Gratulerer med dagen fantomena.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Gratulerer med dagen til fantomena.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Tusen takk folkens!

Har bursdagen skjult på blant annet Facebook.
  • 0
Gratulerer med dagen fantomena!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Gratulerer Fantomena. Har om 6 dager nå.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Gratulera med dagen, Fantomena!
  • 0
Gratulerer så mye med dagen, fantomena!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Tusen takk folkens!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!