Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Playstation 1-anbefalinger!


Heisann alle sammen! Jeg er ganske ny her.
Jeg har sansen for å spille en del eldre spill til tross for at jeg er en relativt ung gamer, og jeg er på farten en del. Så jeg hadde satt stor pris på noen ps1/psx/ps one (jeg vet det er det samme ) anbefalinger for min PSP. Spillene jeg har nå er:

Castlevania
Final fantasy vii 1300   
Final fantasy viii 1800  
Final fantasy ix 1500  
Final fantasy tactics 200
grandia 850 
Metal gear solid 780
Vagrant story 100
Chrono cross 1000/1500
Final fantasy vi 200)_anathlogy
Final fantasy v 150)
The legend of dragoon 1200
Final fantasy chronicles/chrono trigger
Xenogears 760
Legacy of kain 380 
Crash bandicoot 100/450 
Final fantasy origins 112
Oddworld 450/750 
R-type 200
Suikoden 330/900 
Valkyrie profile 900  
Wild arms 300/600
Megaman 250
G-darius 430
Einhander 300

ved siden av står ca hvor mye plass en del av spillene tar.
Bare så dere vet det er jeg mest interessert i rpg spill etc, etter som jeg kan spille mw2 bad company 2 eller killzone 2 på ps3 en fremfor medal og honor/symphon filter. Det samme gjelder fighting spill. Spiller heller blazblue/sf4 enn guilty gear.


På forhånd takk ^^ håper det ikke ble så rotete, skrev alt på iphonen min.
  • 0
Velkommen til GR! Bare så du vet det så er det et søkefelt her som du an bruke, og om du hadde brukt det hadde du sett at det er en "Spillanbefalingstråd". Dette kunne du vel ha skrevet der?

No offense altså, vet du er ny og greier. Var selv ganske noob her da jeg var ny xD

Velkommen til GR igjen
  • 0
Spyro!
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Takker, tenkte forumet ble jevnlig oppdatert. Og konkluderte derfor med at en eventuell ubrukt tråd om ps1 spill var slettet. Sløvt av meg, men så er jeg en relativt lat person.

Spyro glemte jeg! Har hørt nummer to er best.. Men kanskje eneren Eller treeren er bedre?
  • 0
Du må ha Toy Story 2! Et av de første spilla jeg fikk til min PS One! Seriøst gode minner fra det!
Type here.
  • 0
RAYMAN!!!!
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jeg må nesten sette ps1-en min og den eldgamle Xbox-en min i et glassmonter. Gode minner hehe^^
  • 0
rayman er dritbra
husker også at jeg og vennene mine hadde det veldig kjekt med croc
you think youre cool you think youre the winner, but compared to me youre just a beginner
  • 0
Tekken 1-3

Good times, good times...
  • 0
Jeje, ser ikke ut til at en mod stenger tråden, så det er vel en godkjent tråd, da?

Har ikke PS1, men spilte det en del hos morfaren min. Pleide alltid å spille Tekken (det første) og et sånnt sjørøverspill der du skulle kjøre båt. Husker ikke hva det hette, tho
  • 0
fukken croc
  • 0
Croc: Legend of the Gobbos.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tusen takk for alle tipsene! Skal sjekke ut en del av dem nå ^^
  • 0
Oddworld: Abes Odyssee
Naughty dog
  • 0
Hadde vært lettere å anbefale om du kunne linka til en side med hele PSNs PS1utvalg, helst redigert inn i førsteposten for enkelhets skyld.
Everywhere, but in the present
  • 0
Du må legge til Syphon Filter 1, 2 og 3 til listen din. Har du PS3 kan du laste de ned for kr. 40,- eller no. Action/skytespill av den gode, gamle PSOne kvaliteten.

Og alle Tomb Raider spillene til PSOne er skikkelig bra. Vanskelige, utfordrende og bra.
  • 0
Digimon World 1 er sykt bra...:p Om du liker Tamagotchi-style spill, da.
  • 0
Wild Arms <-- (En av de beste RPG spillene på PS1) og regnes med å være en av de første som var bra.... (Syk vanskelig å få tak i eller finne)

Jeg husker jo også Croc 1 og 2 som jeg endag håper kommer på PSN eller bli remaket i HD (Som det skulle skje er det ganske så lite tro på...)

og må jeg komme med at Crash Bandicoot også var en stor hit på PS1/PS2 (selv om Crash spillene har såpass blitt nerfed og skrudd helt på hue i disse dager)
  • 0
Spyro: Year of the Dragon, seriøst genialt spill
  • 0
En vintage tråd!
  • 0
Ingen som har nevnt Kula World? Fantastisk morsomt 3D ballspill der du skal rulle en ball på en plattform med forskjellige veier uten å falle ned.
  • 0
Siterer draxi:
Wild Arms <-- (En av de beste RPG spillene på PS1) og regnes med å være en av de første som var bra.... (Syk vanskelig å få tak i eller finne)

Jeg husker jo også Croc 1 og 2 som jeg endag håper kommer på PSN eller bli remaket i HD (Som det skulle skje er det ganske så lite tro på...)

og må jeg komme med at Crash Bandicoot også var en stor hit på PS1/PS2 (selv om Crash spillene har såpass blitt nerfed og skrudd helt på hue i disse dager)


Kunne ikke sagt det bedre selv.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Digimon world 1
Silent hill
Twisted metal
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Theme Hospital!!!
  • 0
Theme hospital er jo bare konge det da!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!