Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Hvilke spill gir deg gode, gamle minner?


spilte akk ferdig MGS. best game ever. det er et spill som alltid vil gi meg meganostalgia
  • 0
Siterer taska:
det er et spill som alltid vil gi meg meganostalgia


Me too man. Me too. Jeg ELSKER det spillet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer taska:
spilte akk ferdig MGS. best game ever. det er et spill som alltid vil gi meg meganostalgia


Det kan jeg forstå! Selv spilte jeg det veldig sent selv, så nostalgi får jeg nok ikke (enda) men er fremdeles et utrolig bra spill og jeg satt igjen med en veldig sterk opplevelse da jeg var ferdig. Dette var vel i 2013 eller noe. Imponerende at et PS1 spill fremdeles er så bra!

Spyro The Dragon er vel det PS1 spillet jeg forbinner mest nostalgi til. Det og Alundra 2. Ah, Alundra 2 var genialt! Ikke et perfekt spill på noen måte, men det hadde sjel.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
husker jeg spilte donkeykong med broren min beste spillet ever!
vis jeg skriver rart er det fordi jeg har dyslekis
  • 0
Donkey Kong Country 3 (snes) og Tekken (fra nummer 3 og opp) Resident Evil 4, Gitar Hero og nesten hvilket som helst Mario spill ;)
  • 0
Chrone trigger på SNS Flott historie, flott musikk!
  • 0
Siterer Tigertone:
Chrone trigger på SNS Flott historie, flott musikk!

Chrono Trigger ja. Har bare spilt det på emulator, men skal nok skaffe meg en ntsc snes i nærmeste fremtid. Mye pent vi aldri fikk i Europa
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Super Mario 64, Mario Kart (64), Zelda: Ocarina of Time, Lego Racer, The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Rainbow Mushroom
  • 0

Mitt favorittspill fra barndommen min er Lineage 2

  • 0

Mario sull'antica console non si accorgerà di nulla.

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!