Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Hvilke spill gir deg gode, gamle minner?


Banjo Kazooie spelene^^,
Konge spel, berre synd at det siste nå kom på 360 berre
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Prince of Persia 3D
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
super metroid og tibarian sun
  • 0
Donkey Kong 64 og den gamle "New super mario bros" (Den som også het "New", men som er ganske gammel nå. Vet noen hvem jeg snakker om?)
Og Halo:CE
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Pokémon Crystal.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Sonic Adventure 2 Battle og Pokemon Ruby.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
The Secret of Monkey Island - PC
Super Mario Bros. - NES
Sonic the Hedgehog _ Sega
Super Mario 64 - N64
the Legend of Zelda; Ocarina of Time - N64
Tombi - PSX

Spillene jeg kommer på i farta.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Age of Empires 2+3
  • 0
Tony Hawk Proskater 2 - Nintendo 64

Dette spillet er nummer to når det gjelder mest brukt spilletid på en konsoll, Halo 3 er på topp.
Jeg kjøpte meg THPS2... En eller annen gang for mange år siden , og Gud a meg hvor gøy det var de første dagene, og hvor inni helvetes sinns jeg ble hver gang jeg skrudde av og på maskinen, fordi jeg ikke hadde noe minnekort til min N64. Jeg skjønte heller ikke at jeg trengte ett, men en dag tok jeg det opp med mamma, og da leste hun for meg en dag at jeg trengte minneplass for å lagre på. Da lette vi over alt i nærheten etter noen som solgte minnekort. Vi fant et, og jeg ble lykkelig resten av min barndom. Fordi, når jeg endelig kunne lagre, så ble alt det jeg gjennomførte, ikke for gjeves, for noen ganger lot jeg bare maskinen stå på i flere dager for å ikke miste det jeg hadde gjort. En tøff barndomshistorie skal jeg si deg, når mor slo av bryteren til stikkontakten eller skrudde av maskinen fordi hun lurte på om jeg bare hadde glemt å skru den av.

Men det er ikke bare nedturene jeg skal fortelle om, å nei da, N64 har blitt tatt med overalt det fantes tv og strøm. Den har vært en helgen på hytta, sommer og vinterstid. Jeg fikk en kompis hekta på dette, og selv om vi kunne spille på GameCube, så ble det THPS2 hele kvelden, i flere år tilogmed, alltid når vi treffetest før, jul, nyttårsaften, påske, høytider generelt, ja, så ble det timer etter timer med "Horse", "Tag Team" og alle andre moduser. Jeg brukte ikke opp bare én N64 kontroller på dette spillet, nei, 3 stk.

Jeg husker også når jeg klarte å få 100% på alle banene utenat én, og den klarer jeg sikkert ikke den dag i dag.
Spillet har gjennomgått mange jukseperioder og det kan ikke settes ord på hvor mange timer dette spillet egentlig hadde å by på.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Sonic adventure 2 battle, Pokemon ruby og spillene i lost kingdom serien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Pokemon silver.
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Los
  • Los
Heros 3
Return Fire
Morrowind
Red Faction
IGI
Tekken 3
Et wresling spill på N64 som jeg har glemt hva het.
Goldeneye
007: Nightfire
007: Agent Under Fire

Det er de nostalgiske-spilte-sykt-mye-når-jeg-var-mindre-spillene som jeg husker akkuratt nå
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Spyro: Year of the Dragon, første spillet mitt som jeg fikk sammen med PSOne. Fantastisk spill! Spillte igjennom det på nytt for ikke lenge siden og det er fortsatt like bra!
  • 0
Maximo til PS2 og Mario Party 1, 2 og 3 til N64 er bare noen av de som vekker gode minner!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Half-Life.

Jeg har faktisk ikke kommet meg helt gjennom det enda, må få ræva i gir og gjøre det.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Zelda Ocarina of time
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Crash Bandicoot 2 og Pokemon Blue
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Halo: Combat Evolved: Husker at jeg spilte det sammen med en kamerat etter skolen nesten hele tiden
Ratchet & Clank 3: Fullførte dette 4-5 ganger totalt. Minner meg om en eller annen sommer på barneskolen.
Fallout 3 og Halo 3 (faktisk): Minner meg om den ufattelig gode tiden på ungdomsskolen da hele vennegjengen min var samlet i én klasse.

Spill er en fantastisk måte å huske "perioder" i livet sitt på
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Last Ninja spillene på Commodore 64. De vil alltid få meg til å smile.
  • 0
Zelda A Link to the past: Ett av de aller beste spillene som finnes til Snes. Har ikee anelse hvor mange ganger jeg har gått igjennom det mesterverket.

Lord of Darkness: Sikkert ikke mange som vet hva dette mesterverket til Snes er. men, akkurat som Wasteland er "Faren" til FallOut serien, så er Lord of Darkness "faren" til Total War serien.

Og når jeg ønsker og mimre litt fra Snes delen av barndommen min, så er det de to jeg spiller.

Suikoden 1 og 2: Uansett hvor bra de lager spillene nå, så kommer de fremdeles ikke i nærheten av disse 2.

Det finnes ingen spill hverken før eller etter at de kom ut som har greid og ta fra de topplassene. De er de beste spillene jeg noensinne har spilt, og også de spillene som har gitt meg de beste minnene
  • 0
Super Mario 64 og Pokèmon Gold.
  • 0
Sonic the hedgehog 1 2 3 & knuckles
Jeg har brukt ufattelig mange timer i sonic seriene. desverre de nye snoc spillene lever ikke opp til de gamle

Alien soldier. En fantastic spel på sega genesis

The legend of Zelda: Ocarina of Time

Ninja gaiden til xbox

Den gamle Metroid

Eternal darkness. Den første spillet som greide å skremme vettet av meg

Shadow man. Enda en stilig spel, vet ikke om manger kjenner til den
You name it, i game it!
  • 0
Spyro 1-3

Fantastiske barne spill, med gode personligheter og boss kamper.

Grand Theft Auto

Frihets følelsen var der, åpent var det også. Dette spillet inneholdte Liberty City, San Andreas og Vice City. Som betyr stor verdenen.

Star Wars Battlefront

Beste Star Wars spillet jeg har spilt!

Grand Theft Auto San Andreas

Beste GTA i mine øyne!

Grand Theft Auto Vice City

Fantastisk frihets følelse, og en spennende story.

Lord of the Ring: The Return of the King

Dette er etter min mening det beste film baserte spillet som er laget. Utrolig gjennspillings verdi!

Kingdom Heart 2

Det var vel mitt siste PS2 spill, jeg husker utrolig godt hvor frustrerende det var, men da jeg endelig fikk taket på gameplayet elsket jeg det, og karakterene
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Sonic Adventure 2 Battle. Å løpe igjennom City escape, trene Chaoer og kjempe som Super Sonic og Super Shadow er noe jeg alltid kommer til å sette pris på.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!