Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Når pleier du å stå opp?


Ca.7.30 i skoledagene, alt fra 12-14 i helgene. Uten mor og far hjemme kan dette selvsagt variere
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
07.10.

Pappa vekker meg.. xD
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
I never sleep.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Dette blir jo bare en oppramsingstråd
Hva med å spørre "hvordan står dere opp?"

Jeg blir vekka av foreldrene mine, men bruker mobilen hvis de ikke er hjemme

Eller: "Er dere morgengretne?"

Ja, og fjeset mitt ser ut som det har gått gjennom en kjøttkvern, fordi jeg er trøtt og sur
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Skal egentlig stå opp 6:00 på de fleste hverdagene, men det klarer jeg sjeldent. Våkner opp sur på mobilen min kl 06.05 ca, skrur den av, og våkner igjen 06.50 av moren min som er sur på meg.

Kommer meg aldri opp, hvis jeg legger meg seinere en ti, og slik skal det fortsette. Jeg føler at jeg går glipp av no' hvis jeg legger meg før ti. Som regel tar jeg kvelden mellom 23.00 og 02.00.
I helgene våkner jeg som sagt et sted mellom 09.00 og 15.30/16.00.
..våkner som regel tidligere etter jeg har vært på fest, har ikke peiling på hvorfor. Fylleangst?

Lagt til 2008-01-14 17:44:
Siterer Suppeelsker:
Eller: "Er dere morgengretne?"


Ja. KAFFE! NÅ! ..Ser ikke ut heller, men hvem gjør vel det?

Siterer Suppeelsker:
"hvordan står dere opp?"

Ruller ut av senga, krabber til kaffekoppen som moren min heldigvis ordner til meg vær morgen, så bærer det enten i dusjen eller på PC'n. Alt ettersom.

Har også en veldig stygg tendens til å våkne med tanken; "Komme til tredje time idag høres fint ut".
  • 0
Det er altid et helvetes styr når jeg står opp..Mor står å skriker i øra mine, jeg skriker til ho, hu skriker tilbake osv.

Så går jeg svimle gående bort til sofaen, legger med nedi, ser på tv. Så kommer mor å klager klager, og greier bare ikke og holde den forbanna kjeften sin igjen.

Når jeg må til skulen, lukker jeg vanligvis døra hardt igjen på en dramatisk måte får og vise hvor forbanna jeg er på hu.

Men når det er helg.. så er det himmelen for meg..Sover vanligvis til klokka 14-16 om dagen..I know, i know
  • 0
Jeg liker å bable nonsense når jeg blir vekka, kan ingenting for det, bare er i min egen verden.
Engang jeg ble vekket, og det var 15 min til jeg måtte på skolen skrek jeg til moren min; "Hvis du bare kunne få ned den jævla jakka mi fra stigen her oppe ville det vært litt lettere, faen ass!!" XD
  • 0
Siterer Maggot:
Jeg liker å bable nonsense når jeg blir vekka, kan ingenting for det, bare er i min egen verden.
Engang jeg ble vekket, og det var 15 min til jeg måtte på skolen skrek jeg til moren min; "Hvis du bare kunne få ned den jævla jakka mi fra stigen her oppe ville det vært litt lettere, faen ass!!" XD


HAHAHAHAHA!!! er det mulig
  • 0
Jeg har den beste forsvarsmekanismen når pappa roper opp til meg. Jeg svarer faktisk i søvne, så når han roper opp 15 - 20 min seinere, skjønner jeg ikke hvorfor han vekker meg så sent, for det gjør at jeg får sinnsykt dårlig tid. Haha, jeg husker jo ikke at jeg svarer i søvne, så slik er det

Nå tror jeg han har lært, though, for han roper flere ganger. Han vet at jeg står opp når jeg blir forbanna. Damn, I hate mornings!
Veni vidi vici
  • 0
Står opp klokka 6 hver mårra. Våkner jeg ikke, vekker katta meg for han skal først ha mat og så skal han ut å bæsje.
  • 0
  • ES
  • ES
Så sent som mulig i hverdagen, og så tidlig som mulig i helga.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer Xenphon:
Jeg har den beste forsvarsmekanismen når pappa roper opp til meg. Jeg svarer faktisk i søvne, så når han roper opp 15 - 20 min seinere, skjønner jeg ikke hvorfor han vekker meg så sent, for det gjør at jeg får sinnsykt dårlig tid. Haha, jeg husker jo ikke at jeg svarer i søvne, så slik er det


Kjenner meg igjen 100%.
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer Maggot:
Citerer Xenphon:
Jeg har den beste forsvarsmekanismen når pappa roper opp til meg. Jeg svarer faktisk i søvne, så når han roper opp 15 - 20 min seinere, skjønner jeg ikke hvorfor han vekker meg så sent, for det gjør at jeg får sinnsykt dårlig tid. Haha, jeg husker jo ikke at jeg svarer i søvne, så slik er det


Kjenner meg igjen 100%.


Haha, jeg og
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer Maggot:
Jeg liker å bable nonsense når jeg blir vekka, kan ingenting for det, bare er i min egen verden.
Engang jeg ble vekket, og det var 15 min til jeg måtte på skolen skrek jeg til moren min; "Hvis du bare kunne få ned den jævla jakka mi fra stigen her oppe ville det vært litt lettere, faen ass!!" XD


Hahahaa!!!

Jeg er ikke så morgengretten faktisk, når jeg er oppe våkner jeg fort, men det er problemet da
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer Maggot:
Jeg liker å bable nonsense når jeg blir vekka, kan ingenting for det, bare er i min egen verden.
Engang jeg ble vekket, og det var 15 min til jeg måtte på skolen skrek jeg til moren min; "Hvis du bare kunne få ned den jævla jakka mi fra stigen her oppe ville det vært litt lettere, faen ass!!" XD


lol, vi er veldig lik akkurat på det punkte
  • 0
Siterer vpvmeizter:
Jeg liker å bable nonsense når jeg blir vekka, kan ingenting for det, bare er i min egen verden.
Engang jeg ble vekket, og det var 15 min til jeg måtte på skolen skrek jeg til moren min; "Hvis du bare kunne få ned den jævla jakka mi fra stigen her oppe ville det vært litt lettere, faen ass!!" XD


Haha

På leirskolen ikke så lenge siden han jeg var romkamerat med han ble vekt av lærern våra og han trodde det var var meg så han bare faen da ka er probleme ditt
  • 0
hverdager: 5.45

helg: 12-14
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Arkus:
hverdager: 5.45



helg: 12-14


Det var ekstremt tidlig/seint å stå opp
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg har da en samboer (er en vennine som jeg umulig kunne bli sammenst med )

hopper i senga og dekker fjeset mitt med en jævlig varm klut og etter jeg har hoppet opp og løpt rundt noen sekunder så begynner jeg og klage at det var bare og vekke meg vanlig

Men det vet hun ikke funker for da sier jeg ja og mumler noe dritt så sovner jeg

Så jeg står egenltig opp veldig tidlig untatt i helgene da jeg vekker henne på en direkte ondskapsfull måte
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Mamma vekker meg hver morgen ca. 06.40 så jeg har 20 min til jeg MÅ opp for og akkuart rekke skolen.
Men, om helgene derimot, våkner jeg mellom 11 og 12.

Vis mamma og pappa må gå veldig tidlig må de ring meg på mobilen,
fordi de vet at jeg sier til meg selv "Nå må jeg komme meg opp,
jeg begynner og få dårlig tid" og dermed slår av alarmen.
Jeg slår av alarmen og sovner igjen, så de ringer meg.
Skjer nesten aldri, men det var en periode de skjedde nesten hver dag.

Siterer Ragish:
men da skynder jeg meg opp av senga sånn at "jeg er på vei! "


Kjenner igjen den, vært brukt noen ganger her også
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer Arkus:
hverdager: 5.45



helg: 12-14


Det var ekstremt tidlig/seint å stå opp



i ukedager må jeg stå opp så tidligt fordi jeg bor nesten 1 og en halv time unna skolen

i helga liker jeg å sove ut
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Hverdager: 02.00 - 07.00

Helg : 02.00- 11.00.

Er veldig ustabil i søvnmønster.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
off, orker ikke å tenke på imorgen dagen *grøss* Kommer mest sansynlig til og si at jeg har en super høy feber, men den har spirituelle superkrefter slik den gjør seg usynlig.

And then, im off to bed
  • 0
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Er sinnsykt dårlig på å ljuge på meg sykdommer. Blir som regel røpet av tilfreds-glis ( ) vær jævla gang. Hender at jeg legger meg igjen, etter at mora mi har dratt på jobb tho. Dette ble brukt spesielt mye under min tid som World of Warcraft-avhengi.. Kjedelig når jeg ble busta.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!