Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Når pleier du å stå opp?


I ukedagene.
Rundt 07:00. Begynner på jobb klokken 08:00.

I helgene.
Det avhenger av når jeg legger meg dagen før, men rundt 15:00 går igjen ganske ofte.
  • 0
Siterer Splaat:
Det avhenger av når jeg legger meg dagen før, men rundt 15:00 går igjen ganske ofte.


Står du virkelig opp da? Står opp i rundt 11:00 tida i helgene.
  • 0
Står som regel opp 10.30! Er da vekkerklokka mi begynner å pipe i helgene!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Splaat et avhenger av når jeg legger meg dagen før, men rundt 15:00 går igjen ganske ofte.

Står du virkelig opp da? Står opp i rundt 11:00 tida i helgene.

Gjør nok det! Bruker å sitte oppe til sånn 05:00/06:00 før jeg hiver inn håndkleet.

Siterer Kim og Christer:
Står som regel opp 10.30! Er da vekkerklokka mi begynner å pipe i helgene!

Hvem i all verden har en vekkerklokke på i helgene?
  • 0
  • Play
  • Play
06:20 i hverdagen.

Prøver å stå opp rundt 08:00-09:00 i helgene for å kunne benytte morgenen, men det går som regel ikke, så da blir det 10:00-11:00.
  • 0
På skoledager står jeg opp 06.50.
Helgene er det alt etter hvor sent jeg la meg, hvor mye jeg drakk eller hvor lite søvn jeg har fått den siste uken.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
I helgene står jeg opp rundt 10.00. I hverdagen er det vel ca 07.15
  • 0
Står opp kl 06.00 om mårran. Må ta buss og to t-baner for å komme meg til skolen, så har ikke tid til noe slumring om mårran (:

I helgene så er det rundt 12 tiden.
  • 0
Vanligvis står jeg opp alt for sent.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Skulle opp klokken halv syv i dag, men så våknet jeg halv to. Tre alarmer er visst ikke nok.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Vekedagene - Då står eg opp til vanlig tid: 6:45

Helgene - Då varierer det veldigt, det kommer ann på om eg skal reise, jogge, besøke noen eller andre ting tidlig på dagen. Då står eg opp ca. 9 - 10 tiden og når eg ikkje gjer noe så står eg opp 11 - 12 opptil 13:30.
  • 0
10:20 er mitt favorittidspunkt.

Men vanligvis er det mellom 07.30 - 08.45.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Lørdag ca kl 10.00. Ellers er det mellom 05.50 og 06.20.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
I hverdagene står jeg som regel opp mellom 07:00 og 07:30. I helgene står jeg tidligst opp 12:00.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Studiehverdagen har gjort det slik at jeg står opp kl. 07.00, men jeg kunne sovet mye lenger, det er bare fint med faste rutiner. Jeg står ofte opp klokka sju i helgene også, men som regel drøyer jeg det til åtte med mindre det er noe spesielt. Jeg står ikke direkte opp, men jeg er våken og leser eller gjør det jeg føler for liggende i senga til ca. 10.30.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Som ufør i en alder av 30 og livslangt B menneske, skulle en tro at jeg fortsatte gamle vaner og sto opp utpå formiddagen en gang. Men det har endret seg en del de siste årene, og jeg er som regel våken før sola, og oppe før lyset treffer trynet. Så rundt 6, og ikke senere enn 8, uavhengig av dag.
Det skal sies at jeg er rimelig gretten om morgenen, og stadig setter spørsmålstegn ved at jeg våkner så unødvendig tidlig, men det er også noe ålreit ved å ha lagt dårlige vaner bak seg.
Døgnet har ikke flere timer, og jeg gjør akkurat de samme tingene som før, men det føles som en mer produktiv dag i dagslys
  • 0
Den som kan lage en god dagsplan og holde seg til den, er bare en flott person. Dessverre kunne jeg ikke gjøre det.
  • 0

Jeg vanligvis våkner opp veldig tidlig, enten det er en fridag eller ikke

  • 0

Jobber i finanssektoren hos lån med betalingsanmerkning og vi har kjernetid fra 09-15. Så i disse tider med hjemmekontor pleier jeg å stå opp 08. Før når jeg måtte pendle 07. 

Alarmen som må til for å vekke meg. Skulle ønske jeg var som dere andre som våkner tidlig av seg selv. 

  • 0

Nå jobber jeg eksternt og står opp klokken 8 om morgenen!
Jeg legger meg klokken ett om morgenen, jeg har fulgt denne kuren lenge og er helt fornøyd.

  • 0

For arbeid rundt 8.00, i helgene rundt 10.00. Når jeg er på ferie i huset mitt i Jurmala her, våkner jeg vanligvis klokken 07.00. Selv i helger eller fridager. Jeg vet ikke hvorfor. Gå og sov rundt midnatt

  • 0

Varierer ettersom ka vakt eg har på dagen. 😆
 

Rainbow Mushroom
  • 0

In reply to: @null

On school days, I get up at 7, and on the weekends I get up between 9 and 11...Hate to sleep long, then I waste the whole day

very silly thing you did in your childhood but that time was really good.

Receiptify Spotify

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!