Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?

Hva gjør du nå?
Er du på skole?, er du hjemme?
Rydder du romet ditt? eller spiller du?
Uansett hva du gjør så kann du skrive det Her.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg er hjemme. Altså, jeg er syk...
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Jeg er på GR

og jeg er på skole.
  • 0
Sitter hjemme etter og ha tilbrunget skoledagen som tilskuer i en rettsal.
Noe av det kjedeligste jeg har vært med på ...

Hører også på Lamb of God - Redneck - Med GR oppe, selvsagt.

Lagt til 2008-01-29 13:48:
Lett feber har jeg også ..
  • 0
Hadde heldagsprøve på skolen i dag. Kom hjem tidlig.
Så har nettopp måket vekk all snøen i oppkjørselen.
Nå sitter jeg å hører på ASG-Crosses og er her på GR.

Btw Maggot: Lamb of God - Redneck er rå!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Holder på med lekser. :/ Har 3 projekter å bli ferdig med, 2 til fredag en om 2 uker.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
spiller skate og venter på at nyeste WWe dl skal bli ferdig
  • 0
S***!! Jeg komm på skole i dag men gjett hva?

Vi hadde fri idag!
Jupp kjørte buss i 1 time helt bortkastet....murmle..grrr...tsk...Jeg er så Sur!!!

• 0
Siterer dark samus nemesis:
S***!! Jeg komm på skole i dag men gjett hva?

Vi hadde fri idag!
Jupp kjørte buss i 1 time helt bortkastet....murmle..grrr...tsk...Jeg er så Sur!!!

Eid...

Sitter på skolen, trøtt og syk. Skal ha fremføring veldig snart i norsken.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Sitter på skolen... er trøtt, hadde akuratt prøve som gikk jævelig, og 2 ponghåver sitter over meg i den andre sofaen på biblioteket og flørter -.- Faen denne dagen kommer til å bli lame!
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Satt på skolen og så "Så som i himmelen". Tenkte jeg skulle klage på det her, men halvveis inn i innlegget så fikk jeg ei durabelig skyllebøtte av lærern.. Var bare å lukke igjen Mac'en og følge med.
...Tror vi skal analysere dritten også
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Jeg er hjemme og besøker nettsiden www.gamereactor.no
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg skal prøve å lage en action video med Half life 2: SMOD
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • RDB
  • RDB
Er syk, så sitter og spiller Uncharted på Crushing. Mangler bare å komme igjennom det på denne vanskelighetsgraden så har jeg unlocket absolutt alt ^^
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg er hjemme og besøker nettsiden www.gamereactor.no

Har aldri hørt om det?

Er det en bra side? Dette må jeg nesten skjekke ut
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Skriver selvbiografi
  • 0
Jeg er hjemme, venter på at middagen skal bli ferdig
  • 0
Nå sitter jeg og venter på at The Heretic og Hurricane(CeroX) skal invitere meg til gamet deres på Halo 3
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer DarthSeigemann:
Citerer Suppeelsker:Jeg er hjemme og besøker nettsiden www.gamereactor.no

Har aldri hørt om det?

Ja, meget bra. Du bør besøke den! Verdt å sjekke ut
PS: Siden har et bra forum også!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer DarthSeigemann:Citerer Suppeelsker:Jeg er hjemme og besøker nettsiden www.gamereactor.no

Har aldri hørt om det?

Ja, meget bra. Du bør besøke den! Verdt å sjekke ut
PS: Siden har et bra forum også!

Har tatt rådet ditt men det var en fryktelig side! Jeg skal aldri gå på den noen sinne igjen!

Neida! Bare tull og fanteri!
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Hører på musikk jeg!

Skal snart lage meg litt mat, så jeg har til farmen! Hehe..
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
vært å trent
Addiction have ruined your life...
  • 0
Hører på Slipknot Three Nil, sitter på Gamereactor, MSN og armorgames. (En side dedikert til flash-spill)
  • 0
  • eppi
  • eppi
hører på pink floyd, spiller LOTR: Online og er på msn
chillern med andre ord
Sk8 is a job, I love it
  • 0
kjeder meg... venter på Jenta
Bygones
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!