Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?

DoGRoG
DoGRoG
Er syk, gjør lekser, ser på TV, drikker Urge, spiser nudler, holder på å dø av hodepine og kjedsomhet.

Snyltaren 1337
Snyltaren 1337
Er hjemme og chiller, fikk fri fra utplassering siden han jeg skulle være med, er opptatt med en brannskadet hytte.

Jeg spiller ikke, jeg gamer!
StumpyTheClown
StumpyTheClown
Sitter i engelsk timen med klassen, og læreren snakker om Birningham... Kjeeeeeedelig...

Birningham, The workshop of the world!

Kronoz
Kronoz
Siterer the Zelda guy:
Postet netopp en ny anmeldelse!

Jeg også

Uansett, sitter og irriterer meg over tidenes mest meningsløse dag. Trengte ikke å møte opp på skolen, så jeg sitter her og venter på at klokka skal bli 3 og jeg skal på filminnspilling-.-

Are you my mommy? // Je Vois Tout
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Sitter og plukker ut bilder til portefølje, gud. Visste ikke at jeg hatet mine egne bilder så mye :/

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Ine
Ine
Ser på TV etter en lang geografiprøve på VGS 1-nivå.

Riddle me this
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Hører på trivelig musikk samtidig som jeg plukker ut sosiale bilder fra skoleåret :3

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Missing Avatar
Swanton
Er hjemme fra skolen, med hodepine og forkjølelse. Skriver tysk stil, noe som er det vanskeligste jeg noensinne har gjort. Se for deg at du skal skrive en stil på et språk du nesten ikke kan noe av, da er du ganske nære min posisjon. 3 år med tysk, og likevel klarer jeg ikke skrive en liten tekst en gang, dette er ille

"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
Kronoz
Kronoz
Skriver på ikke mindre enn tre forskjellige tekster/anmeldelser og en jobbsøknad. Plukker også ut mobilbiler som lokalavisa vil bruke i en artikkel om Metallica

Are you my mommy? // Je Vois Tout
the Zelda guy
the Zelda guy
Klarte å brenne Popcornet mitt noe så forferdelig, så nå lukter det brent i hele huset

Missing Avatar
Tommy Kvaernerud
Tester ut mine kakebakeskills idag.
Har hørt at Oreokake er noe man bør ha med seg, så da tok jeg en sjans.
Venter på at den skal kjøles ned for å legge på det siste laget.

Ellers så sitter jeg å hører på musikk som vanlig og spiller med på gitar.
Akkurat nå er det T-Rex - Jeepster, som durer ut av høytalerne.

DoGRoG
DoGRoG
Skal lese Geografi (har prøve i morgen), men jeg klarer ikke starte! Har så syyyykt lyst til å spille Splinter Cell Conviction D:

Missing Avatar
signii
Jeg har kjemi.
Selvpining.
Kjære førstiser: ikke velg kjemi.

Lykkedragen
Lykkedragen
Sitter og venter på en jævla mail som aldri kommer, og har så lyst på Monster Hunter TRI at jeg tror jeg dør!

UNGER er nå DRITT!!!!

...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
AcH Clawed
AcH Clawed
Har hjemmedag på skolen som jeg skal jobbe med en Engelsk tekst. Det er gørrkjedelig, for når jeg er ferdig så får jeg ikke spilt

What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
Tyranus
Tyranus
Er ferdig med norsk tentamen, skal ha nynorsk i morgen.

You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
Lykkedragen
Lykkedragen
Venter fortsatt på mailen som ikke kommer. Er litt spent...kan hende jeg ikke liker det som står i den.

...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
Tyranus
Tyranus
Hører på Korn, må egentlig tisse.

You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
Lykkedragen
Lykkedragen
På monster hunter tri-jakt. Hele byen er jo fri!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!