Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?

Faunvik
Faunvik
Siterer Lykkedragen:
På monster hunter tri-jakt. Hele byen er jo fri!

Verre enn å jakte på monstre!

Decyfered!
Lykkedragen
Lykkedragen
Siterer Faunvik:
Citerer Lykkedragen å monster hunter tri-jakt. Hele byen er jo fri!
Verre enn å jakte på monstre!

MYE verre

Nå lurer jeg på om hele byen i det hele tatt har hatt det inne...

...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
Missing Avatar
Eplemos
Akkurat nå sitter jeg å tenker om jeg bør skrive en blogg om alle de som klager og klager og klager på blogger. Tror de er så perfekte selv
Alle dere blogg skriver som får klager, stå på!
Ignorer dem som klager

"He does not just play games. He wins them."
Lykkedragen
Lykkedragen
Siterer Eplemos:
Akkurat nå sitter jeg å tenker om jeg bør skrive en blogg om alle de som klager og klager og klager på blogger. Tror de er så perfekte selv
Alle dere blogg skriver som får klager, stå på!
Ignorer dem som klager

Er det så mye klager på blogger for tiden?

...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
Faunvik
Faunvik
Siterer Lykkedragen:
Er det så mye klager på blogger for tiden?

Hvis du leser Lompis 2 (iallefall)siste blogger så skjønner du...

Decyfered!
Lykkedragen
Lykkedragen
Siterer Faunvik:
Citerer Lykkedragen:Er det så mye klager på blogger for tiden?

Hvis du leser Lompis 2 (iallefall)siste blogger så skjønner du...

oki....tar tegninga. Er det mulig?

Sitter peller av plastiken på det nye spillet mitt!!

DoGRoG
DoGRoG
Spiser nudler mens jeg jobber med prøvemuntlig eksamen. Dette blir en morsom uke...

jonskja
jonskja
Ripper de fleste Cd`ne til pappa i håp om noen penger

Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
Lykkedragen
Lykkedragen
Er syk...noen her har smittet meg!

Tyranus
Tyranus
Hører på Lamb of God mens jeg tenker på hva jeg skal skrive om på engelsk tentamen i morgen, det står for øyeblikket mellom min teori om livet på andre planeter, og skapninger som f. eks Loch Ness, Big Foot, Yeti osv.

You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
bendik920
bendik920
Gruer meg til matte tentamen på fredag D: og hører på awesome musikk!

fargen på denne teksten matcher bildet mitt
Napalm Scum
Napalm Scum
Siterer bendik920:
Gruer meg til matte tentamen på fredag D: og hører på awesome musikk!

Hadde mattetentamen i dag. Med mindre jeg kommer opp i eksamen var dette min aller siste heldagsprøve i matte. Ever.

"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
Lykkedragen
Lykkedragen
Blitt syk som i fulle bihuler og har hovnet opp i halve trynet. Verste er å drikke med en munn som ser ut som om den har fått overdose med botox. Heldigvis i kun den ene halvdelen.

Kan nesten ikke prate og nå er det selvsagt rette tida for å gå online og spille

Faunvik
Faunvik
Siterer Lykkedragen:
Kan nesten ikke prate og nå er det selvsagt rette tida for å gå online og spille

Skal være glad du har noe morsomt å spille!

Decyfered!
Lykkedragen
Lykkedragen
Prøver fabrilsk å klare å drikke glasscola.

DoGRoG
DoGRoG
Prøver å lære meg "Askeladden som kappåt med trollet" utenat. Ordrett.

Vil du som jeg, skal vi kappete!

Lykkedragen
Lykkedragen
Holder på å legge 2 små hyperaktive beist av noen unger. Jeg savner singellivet.

DoGRoG
DoGRoG
Lykkedragen: Jeg digger singellivet! HeehehHEHEHEH!

Lykkedragen
Lykkedragen
Holder på å skal finne meg en ny jobb. Det er utrolig mye arbeid i å finne seg arbeid. Heldigvis er det ikke noe som haster da jeg allerede har en jobb...men nå vil jeg ha forandringer.

Siterer DoGRoG:
Lykkedragen: Jeg digger singellivet! HeehehHEHEHEH!
You don't know how much I hate you right now!

Missing Avatar
Track Death
Er sliten etter å ha skrevet 2000 ord på engelsk... tok (=)3 timer, den tentamenen!!!

Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
JoEy_Odd
JoEy_Odd
skriver blogg og anmeldelse, sitter på IRC, popper piller mot forkjølelse og hører på musikk mens jeg stadig blir trøttere.

Living so the last night feels like a past life

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!