Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?


Har veldig ondt i venstre del av rompa, mens jeg fikser noen kunder for Signal Bredbånd.
  • 0
Siterer Splaat:
Har veldig ondt i venstre del av rompa, mens jeg fikser noen kunder for Signal Bredbånd.


Trodde du hadde sagt jobben der.
  • 0
Jeg sitter hjemme og venter på at broren min skal bli klar til å dra ned til sentrum (bor i Trondheim for øyeblikket).
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Hører på The Four Seasons av Vivaldi mens jeg venter på å stikke hjem fra jobb om 40 minutt.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Stuker på nettet med Daft Punk i bakgrunnen, prøver å unngå det uungåelige: Samfunnsfagprøve imorgen, må få lagt inn noen timer med lesing.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Splaat:Har veldig ondt i venstre del av rompa, mens jeg fikser noen kunder for Signal Bredbånd.

Trodde du hadde sagt jobben der.

Sagt opp mener du? Nei, tydeligvis så tror alle det pga en liten status jeg skrev på FB for en stund siden.
  • 0
Har akkurat øvelseskjørt i to timer. Nå sitter jeg og skriver en kommentar om hva jeg gjør nå, i en tråd som heter "Hva gjør du nå?" på et spillforum.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Gjør som de fleste andre som skriver her og skriver i nettopp denne tråden, mens jeg hører på musikk og starter opp Xboxen for å game.
  • 0
Skriver i denne tråden mens jeg innser at det kommer til å bli en hard kamp om Topp 10 denne uken.

Dessuten er jeg ganske lettet over at jeg nettopp har våknet ordentlig etter å ha lagt meg rundt 6 i natt, for å så stå opp og gå på skolen klokken 7
  • 0
Siterer SirThomas:
jeg innser at det kommer til å bli en hard kamp om Topp 10 denne uken.


Det er du ikke alene om å innse. Kommer til å bli et rotterace av de sjeldne denne uka.
  • 0
Siterer ElGamer:
Det er du ikke alene om å innse. Kommer til å bli et rotterace av de sjeldne denne uka.


Dere som har knivet om plasseringene i flere uker kan være lei dere for at jeg nå har tatt opp kampen. Når Predator setter øynene sine på noe, gir han ikke slipp på det før det er oppnådd. You'll see.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer ElGamer et er du ikke alene om å innse. Kommer til å bli et rotterace av de sjeldne denne uka.

Dere som har knivet om plasseringene i flere uker kan være lei dere for at jeg nå har tatt opp kampen. Når Predator setter øynene sine på noe, gir han ikke slipp på det før det er oppnådd. You'll see.


I belive you and will help you on the way my friend! Sitter faktisk å prøver å finne ut hvordan jeg skal jobbe meg opp til toppen samtidig som jeg skal ha et liv denne uka
  • 0
Hah, fuck liv! Hva er det å gjøre, 66 tusen av Norges befolking skal bruke tida si på Justin Bieber denne uka uansett, mye mer produktivt å samarbeide om å get to the top.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hah, fuck liv! Hva er det å gjøre, 66 tusen av Norges befolking skal bruke tida si på Justin Bieber denne uka uansett, mye mer produktivt å samarbeide om å get to the top.


Nettopp derfor jeg skal vurdere om jeg skal ha et liv denne uka. Å kidnappe Bieber må jo kunne sies å være å leve livet fult ut. Men å samarbeide med deg om toppen virker mye mer givende.
  • 0
Hvis du hadde brukt all tida på å planlegge kidnappingen av Bieber istedet for å samarbeide med meg hadde jeg seriøst blitt dritskuffet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Dere burde alle gå og høre på Bieber, så skal jeg ta førsteplassen.
  • 0
Siterer fantomena:
Dere burde alle gå og høre på Bieber, så skal jeg ta førsteplassen.


Jeg hører på Bieber as we speak. Tar fremdeles førsteplassen. Bare å gi opp, gå å jobb på bloggen din du.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvis du hadde brukt all tida på å planlegge kidnappingen av Bieber istedet for å samarbeide med meg hadde jeg seriøst blitt dritskuffet.


Kidnappingen er allerede planlagt, så må bare gjennomføre den. Dessuten kunne jeg aldri tenkt å forlate samarbeidet vårt når så mye står på spill.

Siterer fantomena:
Dere burde alle gå og høre på Bieber, så skal jeg ta førsteplassen.


Å høre Bieber og samtidig la deg da førsteplassen skjer ikke. Gidder ikke å torturere meg selv så mye.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kidnappingen er allerede planlagt, så må bare gjennomføre den. Dessuten kunne jeg aldri tenkt å forlate samarbeidet vårt når så mye står på spill.


Jamen hva hvis du blir tatt? Sikkerheten rundt JB er tight. Jeg kan ikke ha deg i fengsel, du skulle hjelpe meg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jamen hva hvis du blir tatt? Sikkerheten rundt JB er tight. Jeg kan ikke ha deg i fengsel, du skulle hjelpe meg.


Har tenkt på det, så har valgt å vente med det. Sånn som planene er nå, så trenger du mer hjelp enn hva jeg trenger å kidnappe Bieber. Så nå legges planen for å ta over toppen av topp 10!
  • 0
*puster lettet ut* jeg var bekymret for et minutt der, mister.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Bieber er dog litt for egosentrisk.

Akkurat nå holder jeg på med å spille To the Moon. Fantastisk så langt.
  • 0
Siterer Predator:
*puster lettet ut* jeg var bekymret for et minutt der, mister.


No need to worry. Når jeg først har sagt ja til en avtale holder jeg den avtalen

Skulle egentlig game: Nope
Skulle egentlig skrive anmeldelse: Nope
Skulle være aktiv på GR: Non stop!
Skal nå ut og gjøre bil.
  • 0
Siterer ElGamer:
No need to worry. Når jeg først har sagt ja til en avtale holder jeg den avtalen


Fantastisk.

Akkurat nå ser jeg på The O.C. Sesong 2, episode 17.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Nettopp kommet tilbake fra en kjøretur og skal fortsette her en stund.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!