Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?

SirThomas
SirThomas
Siterer Predator:
nyter det faktumet at vi ikke har noen prøver eller innleveringer resten av uka.

Med andre ord masse tid til å praktisere Predator for #1 ?

Grallen
Grallen
Siterer SirThomas:
Unknown domain

Ah, sorry. Codeacademy.com skulle det være.

Let the voice of love take you higher
Predator
Predator
Siterer SirThomas:
Med andre ord masse tid til å praktisere Predator for #1 ?

Indeed, indeed.

Emma Watson er skikkelig digg.
Parkour Gamer
Parkour Gamer
Jeg sitter og er veldig skuffet over Logitech G35. Hadde tidligere et Corsair Vengeance 1500, og det var fantastisk. Ekstremt behagelige å ha på, og veldig god og fyldig lyd. Nå mottok jeg G35, og det var skuffende. Skarp og ubehagelig lyd, samtidig som det ikke satt godt på hodet. Vurderer allerede, etter å hatt headsettet bare noen timer, å legge det ut for salg og kjøper Corsair Vengeance 1500 igjen. Skuffet. Det er det som skjer!

"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying."
Animorpher
Animorpher
Prøver og bestemme meg for hva jeg skal spise,er lei av alt som heter brød men er ganske kresen og spiser ikke så mye i matveien så nå står valget mellom suppe,pasta eller rundstykker.

"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
ElGamer
ElGamer
Endelig kommet meg hjem og fått startet opp litt poengsanking! Før jeg straks skal kjøre bruttern på fotballtrening.

JoEy_Odd
JoEy_Odd
venter spent på at nattråden åpnes for andre gang! gjør ventetiden kortere med Kollektivet videoer på YouTube.

Living so the last night feels like a past life
Predator
Predator
Har fulgt Justin Bieber konserten på dagbladet, med updates og sånt. Skulle så sykt ønske jeg var der, faktisk.

ElGamer
ElGamer
Siterer Predator:
Har fulgt Justin Bieber konserten på dagbladet, med updates og sånt. Skulle så sykt ønske jeg var der, faktisk.

Overaskende nok skulle jeg ønske jeg var der sjæl bare for å se hva som er det big deal. Men akkurat nå er jeg klar for nattråden og for å sanke inn noen poeng.

Predator
Predator
Siterer ElGamer:
Overaskende nok skulle jeg ønske jeg var der sjæl bare for å se hva som er det big deal. Men akkurat nå er jeg klar for nattråden og for å sanke inn noen poeng.

Jeg hadde faktisk vært der mest pga jeg liker musikken, hvertfall den nyere musikken. Alt før "Believe" er ikke noe jeg liker, men det albumet er faktisk rimelig catchy.

ElGamer
ElGamer
Siterer Predator:
Jeg hadde faktisk vært der mest pga jeg liker musikken, hvertfall den nyere musikken. Alt før "Believe" er ikke noe jeg liker, men det albumet er faktisk rimelig catchy.

Er bare to sanger av JB som jeg faktisk liker. Og det er Beauty And A Beat samt når han er med i Live My Life. Ellers klarer jeg ikke musikken hans.

Predator
Predator
Siterer ElGamer:
Beauty And A Beat

Hvis du liker den liker du faen meg minst halvparten av Believe-albumet as well. Den er jo den som er enklest å hate, ved siden av Boyfriend*grøss*.

ElGamer
ElGamer
Siterer Predator:
Hvis du liker den liker du faen meg minst halvparten av Believe-albumet as well. Den er jo den som er enklest å hate, ved siden av Boyfriend*grøss*.

Boyfriend er den som har skremt meg bort fra Believe plata.

RockFuzzEleven
RockFuzzEleven
Sitter og vurderer om jeg skal spille først, og spise kveldsmat etterpå, eller omvendt.

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
RockFuzzEleven
RockFuzzEleven
Sitter på IRC. Det er fult kaos her nå.

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
Missing Avatar
Tommy Kvaernerud
Prøver å hente meg inn igjen etter å ha mistet en dag. Men jeg er egentlig litt for trøtt.

ElGamer
ElGamer
Da blir det å lære om internasjonale avtaler. Kan jo bli spennende det.

Ole-Christian
Ole-Christian
Leter etter noe å kommentere på det engelske GR-forumet.

• Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
SirThomas
SirThomas
Skal straks ut av døren for å jobbe på Rema. Blir nok noen timer uten aktivitet nå ja.

sonic og link
sonic og link
Skal straks begynne å repetere litt om Informasjon Sikkerhet. Gjelder å være forberedt til eksamen ankommer, selv om det er en stund til.

"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!