Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?


Kjeder.....meg....gidder ikke å skrive blogg.....alle trådene som er morsomme skrives det ikke noe på.......
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer blackrogue:
kjeder meg... venter på Jenta


Jente BlackRogUe? Har du jente?

Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Siterer DarthSeigemann:
Citerer blackrogue:
kjeder meg... venter på Jenta


Jente BlackRogUe? Har du jente?


Trodde han var jente jeg også med det første
Musikk > Film > Spill
  • 0
Er nettopp ferdig med fysikkleksene og sitter og surfer på nettet
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Alt jeg kan si er at jeg bare har en hånd ledig til å skrive dette.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Siterer sersjant drittsekk:
Alt jeg kan si er at jeg bare har en hånd ledig til å skrive dette.


*Grøsser*
Musikk > Film > Spill
  • 0
Nå skriver jeg en melding på "Hva gjør du nå?" tråden i Gamereactor Norge hvor jeg skrev:


"Nå skriver jeg en melding på "Hva gjør du nå?" tråden i Gamereactor Norge hvor jeg skrev:"
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer sersjant drittsekk:
Alt jeg kan si er at jeg bare har en hånd ledig til å skrive dette.

Jeg visste ikke at du strikket sersjant drittsekk
  • 0
sitter og hører på religionslæreren fortelle om islam! Ganske tøørt egentlig
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Gjør meg klar til skolen, egentlig... Skippa gymmen pga. lett forkjølelse. Orker ikke snørr og faenskap overalt, det for klare seg med t-banen. Det at vi skal danse har også en liten finger med i spillet.
Drikker kaffe atm.. Oppvarming.
  • 0
Sitter å egentlig har arbeidstime, men jeg orker ikke..

Siterer LuXe:
Citerer sersjant drittsekk:
Alt jeg kan si er at jeg bare har en hånd ledig til å skrive dette.

Jeg visste ikke at du strikket sersjant drittsekk


Strikker man ikke med begge hender?
"Objection!"
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Hehemann:
Strikker man ikke med begge hender?

Afghansk rabhallah strikking utføres mellom tommel og lillefinger på en hånd. Sersjant drittsekk er tydeligvis en ekspert på dette feltet.
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer Hehemann:
Strikker man ikke med begge hender?

Afghansk rabhallah strikking utføres mellom tommel og lillefinger på en hånd. Sersjant drittsekk er tydeligvis en ekspert på dette feltet.


Åssen vet du sånt?
"Objection!"
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Hehemann:
Åssen vet du sånt?

Jeg brukte de første 9 årene i mitt liv til å studere Afghanske geiter i Fjellpassasjen mellom de famøse urdu-goll fjellene. Der lærte en spådame meg rabhallah-kunsten mot at jeg amputerte min venstrefots lilletå og ofret den til en rabid vinterape.
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer Hehemann:
Åssen vet du sånt?

Jeg brukte de første 9 årene i mitt liv til å studere Afghanske geiter i Fjellpassasjen mellom de famøse urdu-goll fjellene. Der lærte en spådame meg rabhallah-kunsten mot at jeg amputerte min venstrefots lilletå og ofret den til en rabid vinterape.


xD
"Objection!"
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer Hehemann:
Åssen vet du sånt?

Jeg brukte de første 9 årene i mitt liv til å studere Afghanske geiter i Fjellpassasjen mellom de famøse urdu-goll fjellene. Der lærte en spådame meg rabhallah-kunsten mot at jeg amputerte min venstrefots lilletå og ofret den til en rabid vinterape.


Ah! Det forklarer det ja.....
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer Hehemann:Åssen vet du sånt?
Jeg brukte de første 9 årene i mitt liv til å studere Afghanske geiter i Fjellpassasjen mellom de famøse urdu-goll fjellene. Der lærte en spådame meg rabhallah-kunsten mot at jeg amputerte min venstrefots lilletå og ofret den til en rabid vinterape.


Haha, hvor tar du det fra mann?
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Jeg skrev at jeg akuratt vant burnout Og jeg skal ha konsert om 2 og 1 halv time
Buuuuuuurn!
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer Hehemann:Åssen vet du sånt?
Jeg brukte de første 9 årene i mitt liv til å studere Afghanske geiter i Fjellpassasjen mellom de famøse urdu-goll fjellene. Der lærte en spådame meg rabhallah-kunsten mot at jeg amputerte min venstrefots lilletå og ofret den til en rabid vinterape.


Aah...Hvorfor sa du ikke det med en gang!
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Chiller'n med musikk og forumz ;D
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer sakkosekken:
Jeg skrev at jeg akuratt vant burnout Og jeg skal ha konsert om 2 og 1 halv time


Lykke til! Si ifra åssen det går.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Kjeder meg såpass at jeg vurderer å tute whiskey flaska
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Spillte BF2, det var lame..-.-
  • 0
Kjeder meg døn ihjel, det går ikke an å laste ned fra Gametrailers og maskinen min er treig som F!.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!