Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?


Akkurat nå har jeg tatt meg en liten tur innom GR i pausen mellom Norge U21 - England U21. En ypperlig førsteomgang, og Norges fremtid har mange kvaliteter landslaget sårt savner. Det skal bli spennende med gruppespill til EM i 2016 og VM i 2018.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Slapper av etter å ha vært på skola på en lørdag! Og legger planer på hvordan jeg skal ta igjen det tapte!
  • 0
Trodde jeg skulle spille Heavy Rain, som jeg har hatt liggende i evigheter.
Men siden jeg ikke har brukt Ps3 på lenge, må den tydeligvis laste ned en milliard oppdateringer først.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Trodde jeg skulle spille Heavy Rain, som jeg har hatt liggende i evigheter.
Men siden jeg ikke har brukt Ps3 på lenge, må den tydeligvis laste ned en milliard oppdateringer først.


Know the feeling! Fikk låne en PS3 for sommeren, av en kamerat. Jeg løp hjem, kobla den opp og skulle spille. JÆDDÆ...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Jeg har nettopp spist alt for mye mat og har lyst å legge meg ned å dø en liten stund.
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Går i musikk, gaming og nyting av det flotte været. Med den friske og gode vinden som blåser gjennom vinduet, så er livet herlig!
  • 0
Slapper av. Det er tross alt skole i morgen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Sitter på Gamereactor og sakker points for mitt comeback.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Venter på at noen skal bli ferig med en gaming runde av LoL, mens jeg selv gamer noe annet :V.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Spiller litt iOS spill og jobber med en anmeldelse av det. Venter også på at middagen skal bli ferdig.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Oh, liker anmeldelser av mobilspill. Kanskje jeg også skal begynne med det, siden det er oftest slike jeg faktisk gjennomfører raskt

Selv sitter jeg og kvinner meg opp for å vaske bad og kjøkken... Husinspeksjon i morgen!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Satt og gamet litt, men skal nå se den nyeste episoden av Castle!
  • 0
Ser fortsatt på Lost.
  • 0
Startet med GoT season 3 idag, var på tide.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siterer Eamic:
Startet med GoT season 3 idag, var på tide.


Venter selv til neste helg. Planlegger et maraton fra torsdagen med sesong 1 og 2 før jeg starter opp med sesong 3

Akkurat nå vurderer jeg om jeg skal lage meg litt kveldsmat.
  • 0
Slapper av med sjokolade etter å ha vært flink! Vasket ^^
Nååååde den naboen som våger å grise til kjøkkenet i løpet av natten/morgendagen...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
"Forbereder" meg til en mulig engelsk eksamen i muntlig med å surre rundt på GR og tvtropes. Håper vi får gå tidligere, tror ikke jeg overlever å sitte her helt til Kl. 3
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Sitter og ser en sort-hvitt film i timen. Gjesp.
  • 0
Kom akkurat hjem fra "skolen". Brukte over 2 timer av livet mitt på å dra til skolen å lese på noen ark på en vegg. Det hadde tatt 25 minutter om bilen hadde vært i orden.

Siterer SirThomas:
Sitter og ser en sort-hvitt film i timen. Gjesp.


Har ikke mer undervisning jeg.

Men jeg har dessverre en muntlig eksamen jeg må gjennom, før jeg kan ta ferie.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Kom akkurat hjem fra "skolen". Brukte over 2 timer av livet mitt på å dra til skolen å lese på noen ark på en vegg. Det hadde tatt 25 minutter om bilen hadde vært i orden.


Brukte selv 3 timer fra jeg dro hjemme fra til å komme tilbake fra skolen. Alt for 45 minutter med ting jeg ikke hadde trengt å møte opp for.
  • 0
Sitter i klasserommet og har engelsk (liksom). Har nå kommet i ein situasjon som inneber at eg vil heim.
  • 0
Sitter og hører på Cyanine som leser opp sine notater fra prosjektoppgaven
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Går i gaming, musikk og GR for øyeblikket. Vurdere å lage meg litt mat, men det får heller vente.
  • 0
Gamer LoL med en buddy, mens jeg drikker vann lal.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Er i så sykt gledesrus over det som har kommet frem fra E3 i dag! Rett og slett herlig
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!