Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?

Tomatsuppe er enkelt å lage og utrolig godt

-------------------------------------------------------

Drikker energidrikk som vanlig selvfølgelig... skal sjå ein film nå.
  • 0
Sitter og forbereder meg mentalt på å forberede meg til eksamen.

Det største problemet mitt er det totale fraværet av nerver før eksamen så jeg føler ikke noe press til å gjøre noe som helst
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Leser på opplæringen av hygiene, kjøttbehandling o.l. før hygiene + HMStest skal gjennomføres...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Leser på opplæringen av hygiene, kjøttbehandling o.l. før hygiene + HMStest skal gjennomføres...

You can do it!
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
GÃ¥r i en blanding av musikk, gaming og avslapping. Skal nyte de siste timene av helga!
  • 0
Jeg har klart en time uavbrutt jobbing !!! Ny rekord, er stort sett ferdig med grunnarbeidet så er det bare å øve og be til høyere makter om en god karakter.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Sitter og forbereder meg mentalt på å forberede meg til eksamen.

Det ender med at du ikkje øver...

Siterer Lt Mactawish:
Det største problemet mitt er det totale fraværet av nerver før eksamen så jeg føler ikke noe press til å gjøre noe som helst

Det er ikkje noe nytt... eller er det?

Siterer Lt Mactawish:
Jeg har klart en time uavbrutt jobbing !!! Ny rekord, er stort sett ferdig med grunnarbeidet så er det bare å øve og be til høyere makter om en god karakter.

Achievement unlocked!
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det ender med at du ikkje øver...

Nei...

Siterer xXAkresSXx94:
Achievement unlocked!

Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Nei...

Jo...
  • 0
Har sett anime, men nå tar jeg straks kvelden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Sitter heime og venter til at klokken skal bli ti på 11. Eksamen klokken halv 12.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Sitter heime og venter til at klokken skal bli ti på 11. Eksamen klokken halv 12.

Lykke til da!
Selv fikk jeg vite om jeg kom opp i eksamen i dag, gjorde ikke det så nå er det fri!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Lykke til da!

Takk for det

Siterer Elektro Banana:
Selv fikk jeg vite om jeg kom opp i eksamen i dag, gjorde ikke det så nå er det fri!

Heldig du
  • 0
Nettopp klippet meg, flott å bli kvitt den hårmanken jeg hadde før. Sitter nå og venter på eksamen, håper det går greit selv om jeg alltid har vært elendig på muntlig.

Siterer xXAkresSXx94:

Lykke til med eksamenen
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Nettopp klippet meg, flott å bli kvitt den hårmanken jeg hadde før. Sitter nå og venter på eksamen, håper det går greit selv om jeg alltid har vært elendig på muntlig.

Kortid skal du ha eksamen?

Siterer Lt Mactawish:
Citerer xXAkresSXx94 itter heime og venter til at klokken skal bli ti på 11. Eksamen klokken halv 12.

Lykke til med eksamenen

Takk for det Du også
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Kortid skal du ha eksamen?

13.30

Skulle du på avslutningsfesten?
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Spiser frokost.
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Skulle du på avslutningsfesten?

Nei. Eg skal noe den dagen.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer Lt Mactawish kulle du på avslutningsfesten?

Nei. Eg skal noe den dagen.

Du gikk glipp av noen morsomme øyeblikk. Talen til Arne var helt fantastisk
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Du gikk glipp av noen morsomme øyeblikk. Talen til Arne var helt fantastisk

Tenkte meg det. Talen til Arne, var den rørende eller morsom?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Tenkte meg det. Talen til Arne, var den rørende eller morsom?

Morsom, han kom med spydige kommentarer om pcbruk ("Ned med skjermen") og diverse. Jeg ble også nevnt i forbifarten i og med at jeg alltid kom 5 min for sent.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Morsom, han kom med spydige kommentarer om pcbruk ("Ned med skjermen") og diverse. Jeg ble også nevnt i forbifarten i og med at jeg alltid kom 5 min for sent.

Haha. Visste han ville være morsom. Nevnte han meg? Englebarnet i klassen?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer Lt Mactawish:Morsom, han kom med spydige kommentarer om pcbruk ("Ned med skjermen") og diverse. Jeg ble også nevnt i forbifarten i og med at jeg alltid kom 5 min for sent.

Haha. Visste han ville være morsom. Nevnte han meg? Englebarnet i klassen?

Nei gjorde nok ikke det nei. Han nevnte bare problembarna.
Han leste også opp noen godbiter fra den listen over elendige setninger fra stilene våre
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Nei gjorde nok ikke det nei. Han nevnte bare problembarna. Han leste også opp noen godbiter fra den listen over elendige setninger fra stilene våre

Problembarn? Haha.

Eg har ein sterk følelse om at noen setninger eg har skrevet i stiler var med i listen. Som om det skulle være noen overraskelse.
  • 0
skype og GR
mah boi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!