Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?

Gamle NCIS episoder og mat. Merkelig nok trenger en Cyborg mat.
  • 0
Hører på musikk og slapper av. Ikke veldig spennende akkurat.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Øver til teoriprøva, hører på musikk og tar små pause med gaming.
  • 0
Ser på Gossip Girl (sesong 2, episode 7 ATM) for fjerde gang. En av mine absolutte favorittserier.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Øver som faen, mens jeg hører på albumet jeg fikk i posten i dag.
  • 0
Drikker sukkerfri burn og venter på at kaffepausen er over.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Feirer at teorien gikk supert med litt gaming og musikk!
  • 0
Nettopp spist middag, som jeg laga! (utrolig nok at jeg lever..!!) Kjøttdeig av svin + tacokrydder, med kidneybønner i chilisaus oppi + mais. og nachoschips. Halleluja! Red Bull on the side
Nå sitter jeg og febrilsk unngår å sette på maskiner med klær.....
  • 0
Siterer Archana:
Drikker sukkerfri burn og venter på at kaffepausen er over.

Siterer Archana:
Red Bull on the side

Energidrikk er alfa omega?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Energidrikk er alfa omega?

Har så dilla for tiden Det hjelper ikke da. Drukket to redbull siden kl 16, og nå tenker jeg å ta meg en liten blund
  • 0
Siterer Archana:
Har så dilla for tiden Det hjelper ikke da. Drukket to redbull siden kl 16, og nå tenker jeg å ta meg en liten blund

Blir trøttere av energidrikk jeg
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Slapper av etter jobb med Warband og en Mojito! Har virkelig blitt avhengig...
  • 0
Siterer ElGamer:
Slapper av etter jobb med Warband og en Mojito! Har virkelig blitt avhengig...

Mojito er fantastisk. Skulle ha vært billigere, så hadde jeg kun drukket det på fest eller arrangementer. Er det den fra Halmstad?
  • 0
Siterer A to the H:
Mojito er fantastisk. Skulle ha vært billigere, så hadde jeg kun drukket det på fest eller arrangementer. Er det den fra Halmstad?

Mojitoen fra Halmstad ja! Den er digg, men den hjemmelaga er ti ganger så god. Dessverre så er det alt for dyrt her i Norge.
  • 0
Siterer ElGamer:
Mojitoen fra Halmstad ja! Den er digg, men den hjemmelaga er ti ganger så god. Dessverre så er det alt for dyrt her i Norge.

Hjemmelaga med mynte er så klart best, og den jeg foretrekker, men som sagt er dette plutselig en hundrings for kun et glass.
  • 0
Siterer A to the H:
Hjemmelaga med mynte er så klart best, og den jeg foretrekker, men som sagt er dette plutselig en hundrings for kun et glass.

Med mindre en handler inn fra utlandet
  • 0
Siterer ElGamer:
Med mindre en handler inn fra utlandet

Men der er jeg altfor sjeldent...
  • 0
Siterer A to the H:
Men der er jeg altfor sjeldent...

Samme her. -.-

Nå går det i å lade opp alt som kan lades før strømmen forsvinner. Eller så kan det hende jeg tar den enkle løsningen. Går og legger meg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Samme her. -.-
Nå går det i å lade opp alt som kan lades før strømmen forsvinner. Eller så kan det hende jeg tar den enkle løsningen. Går og legger meg.

Ser den!
  • 0
Tenker over hva jeg må pakke med meg til Danmark mens det går i Bring Me The Horizon!
  • 0
Skal pakke til Hove nå. GLEDER MEG.
  • 0
Ser på terrengsykling på YouTube.
  • 0
Spiser sushi, drikker red bull, ser True Blood og slapper av! Senere er det dusj, warpaint og så til Cyanine på besøk ^^
  • 0
Siterer Archana:
Spiser sushi, drikker red bull, ser True Blood og slapper av! Senere er det dusj, warpaint og så til Cyanine på besøk ^^

Red bull.no
  • 0
Pakker etter best evne for å bli klar til i natt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!