Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?

Skal sjå The Community nå. Maraton sånn ca.
  • 0
Greide endelig å vekke Cyanine xD Så nå skal jeg kle på meg litt fænsi tøy, og tusle nedover til henne
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Tar en pause fra ryddinga og sitter å gamer!
  • 0
"Bestilte" akkurat brukt ps3 120gb + the last of us til å komme på døra til mandag
- 1000kr
The D' is silent.
  • 0
IRC, GR og musikk! Før jeg stikker på ferie.
  • 0
Hove om kun noen timer!!!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Hove om kun noen timer!!!

Håper du får det jævlig bra!

Laster inn i bilen og setter om ikke mange timene kursen for Larvik før båten tas til Danmark!
  • 0
Kos deg i Danmark, ElGamer! Drikk masser av mojito for meg. Jeg ender opp med skikkelig polsk smuglervodka til en hundrelapp per liter. Shit, det smaker bra!

Tror det blir kunge!

Lagt til 2013-06-29 00:50:
Meldt satans godt vær og.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Kos deg i Danmark, ElGamer! Drikk masser av mojito for meg. Jeg ender opp med skikkelig polsk smuglervodka til en hundrelapp per liter. Shit, det smaker bra!

Tror det blir kunge!

Skal drikke masse mojito og andre ting jeg. Samt at jeg dropper smuglervodkaen og går heller for litt billig skikkelig vodka
  • 0
Siterer ElGamer:
Skal drikke masse mojito og andre ting jeg. Samt at jeg dropper smuglervodkaen og går heller for litt billig skikkelig vodka

Ingenting er som litt metanol i blodet.
  • 0
Siterer A to the H:
Ingenting er som litt metanol i blodet.

Skal huske å sende god bedringskort.

Har det sykt gøy på IRC nå!
  • 0
Jeg er Mirage, jeg er Gud.
  • 0
Mekker spilleliste til kjøreturen. Blir mye Hollywood Undead og Bring Me The Horizon når jeg kjører nå!
  • 0
Høres ålreit ut. Jeg driver å pakker sovepose, telt og madrass nå. Blir sikkert litt kaldt, men har med denne:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151744393601742&s
et=a.120827041741.122531.592071741&type=1&theater
  • 0
Hva faen! Hahahahahahah Blir sikkert varmt og godt med den ja.

Må pakke ned PCen og så blir det Denmark!
  • 0
Skal ta meg litt nattmat ^^
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Skal ete frokost.
  • 0
Skal begynne på consept art-oppdraget mitt. Jeg har aldri tegnet romskip før!
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Maser på en kompis om å få låne Last of Us og hører på musikk
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Maser på en kompis om å få låne Last of Us og hører på musikk

Må ikkje mase for mykje...
  • 0
Pakker sakene til Hove. Gleder meg!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Dreper backloggen.
  • 0
Skal ta bussen hjem nå. Slitsom dag på jobb.

Siterer JoEy_Odd:
Pakker sakene til Hove. Gleder meg!

Hehe. Bor 10 minutter unna. Synd jeg ikke har penger akkurat nå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har pakket ut og slått meg til ro i feriehuset i Danmark. Så oppdaterer meg litt på hva som har skjedd de siste timene.
  • 0
Vant 2 billetter til Hove via spotify som jeg må selge, got work to do!
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!