Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?

Siterer dark samus nemesis:
Gjør ting som er høyst nødvendige å gjøre klokken 04.

Hva da?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Hva da?

Nei, du vet. Ting, greier, stuff.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Men da så.
  • 0
Surfer på nett med telefonen og ser at klokka nærmer seg faretruende alarmtid, og da må jeg stå opp...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Prøver å våkne skikkelig. Noe som vil si at det går i musikk, litt appelsinjuice og vurdere å lage frokost.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ser på film. Kan skrive mer om den når den er ferdig. I en annen tråd.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Nå skal bruttern gruses i FIFA 13. Ingenting får en mer til å våkne enn FIFA og et overhyppig konkurranseinstinkt!
  • 0
Pakker inn bursdagsgaven til Cyanine ^^
  • 0
Siterer Archana:
Pakker inn bursdagsgaven til Cyanine ^^

Iiiiiih, Nysgjerrig!

Jeg har sett på at samboeren har støvsuget, vasket gulv og hengt opp klesvasken. Selv har jeg tatt initiativ til vaskedag, men gjemmer meg bak pc-skjermen hihi
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Venter på at samboeren til Cyanine skal dukke opp og vaske hybelen min. Hva er oddsen, Cyanine?
  • 0
Skal gjøre meg klar for Ålesund turen i morgen!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Archana:
Venter på at samboeren til Cyanine skal dukke opp og vaske hybelen min. Hva er oddsen, Cyanine?

Oii... Større hvis du har en flaske jæger som venter
  • 0
Siterer Cyanine:
Oii... Større hvis du har en flaske jæger som venter

Darn it Jeg har en øl. Tror jeg må drikke den for å psyke meg opp. Spesielt om jeg skal krangle med lampa også
  • 0
Ferdig med jobb og sjekker dagens Steam salg, samt at jeg venter på at middagen skal bli ferdig.
  • 0
Ser på MAX! "Litt tøffere TV"...
  • 0
Handler på Steam istedetfor å rydde
  • 0
Nettopp handlet inn litt forsyninger til enten å se GoT sesong 3 i kveld eller ha et Death Note maraton.
  • 0
Jeg tenker at jeg skal spille litt mer Gran Turismo 5, nå som jeg er trygt hjemme foran PS3-en min.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nå går det i Game of Thrones og IRC
  • 0
Ser på The Maury-show på youtube! Hahaha
  • 0
Skal til å kjøre ut for å finne støvsugerposer til støvsugeren vår som ikke suger, slik at vi kan fylle den med ingenting som den plukker opp...
  • 0
Siterer Archana:
Skal til å kjøre ut for å finne støvsugerposer til støvsugeren vår som ikke suger, slik at vi kan fylle den med ingenting som den plukker opp...

Det suger.

Her går det i Tour De France, musikk, gaming og litt lesing.
  • 0
Akkurat nå ser jeg på TV.
  • 0
Ferdig med jobb, så nå skal det games, høres på musikk og sjekke ut Steam salget for i dag.
  • 0
Nettopp spist verdens kuleste kake som jeg fikk av Archana! Wiiie <3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!