Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?

Siterer ElGamer:
Spiller Pokemon

Ditto
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Går fortsatt i Pokemon, snakker med en viss Sir. er inne her og hører på en veldig god vuggesang.
  • 0
Prøver å skrive tjukk og kursiv tekst samtidig

Lagt til 2013-07-31 17:28:
fett
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Loker på GR mens jeg venter på at ovnen skal bli varm, så jeg kan (for sjeldenhetens skyld) lage meg middag!
Og samtidig prøver jeg å henge opp litt klær til tørk, men det er så kjedelig, og GR er så mer spennende...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Nesten alle grafene ble like høye, så jeg er like langt

Ja, samme skjedde her! Doh.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Akkurat nå nyter jeg fridagen min med gaming, musikk, GR og avslapping. Godt å endelig ha en fridag.
  • 0
Sitter på bussen, 5 timer lang busstur. Merkverdig nok er det faktisk wifi på bussen, akkuratt raskt nok til GR, for tregt til å streame en film. Så får spamme forumet eller noe tenker jeg .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
http://www.aftenposten.no/spesial/Finn-ditt-parti-for-stortingsvalget
-2013-med-Aftenpostens-valgomat--7268044.html#.Ufkw-5LrzVI

Tok nettopp denne testen. Nesten alle grafene ble like høye, så jeg er like langt.

Samme. Fikk dessuten (nesten) bare spørsmål om barn/barneskole/pappa-perm/formueskatt - temaer som ikke appelerer til meg
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Hører på musikk og skal snart spille Skyrim.
  • 0
Kviler beina til 5timers langtur i morgen. Blir et slit.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Finner frem drikke, litt snacks og potetgull til et lite maraton for de 5 siste episodene til Death Note. Nå skal alt avsluttes!
  • 0
Ser på Lost, nesten det samme som ElGamer, bare Lost.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Akkurat nå sitter jeg og er meg selv. Eller awesome som det også kalles da.
  • 0
Surfer på nettet og hører på musikk.
  • 0
Nettopp komt hjem. En gutt i nærområdet valgte å ta livet av seg. Han valgte den vein og han hengte seg i natt. Så alt har stoppet her som jeg bor. Liksom alle folkene er trist. For en tøff dag. Han var ikke så gammel heller. Synd når folk velger den veien. Himmelen har fått en ny engel!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Går i musikk, gaming og har startet opp med å skrive del 2 av blogg-serien min. Så satser på at den er ferdig enten i natt eller i morra.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!