DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Civ91 2019-05-15 12:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hei alle sammen. Hatt dårlig med lykke når jeg har kontaktet diverse videregående skoler i travle tiden i mai. Har et spøreskjema rundt temaene gaming, skole og sosialitet knyttet til bacheloroppgave som jeg skriver. Spøreskjema er ment for videregående studenter, og ber de som ikke er i den situasjonen til å tenke tilbake til tiden de gikk på videregående eller jobben de er i nå. Ville satt pris på om du tok deg tid til å svare. Vil gjerne gjøre min egen forskning rundt tematikken og trenger derfor deres hjelp. Takk. Link: https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=M2SLLE96S51K Like Comment Share 0Civ91 2019-05-20 14:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk til alle som deltok jeg setter stor pris på det. Like Comment Share 0EliseBakken 2023-06-22 12:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible lenken fungerer ikke Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
Civ91 2019-05-20 14:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Takk til alle som deltok jeg setter stor pris på det. Like Comment Share 0EliseBakken 2023-06-22 12:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible lenken fungerer ikke Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
EliseBakken 2023-06-22 12:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible lenken fungerer ikke Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!