Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Eventyrtråden! [lek]


Så døde alle sammen.

De for ned til dødsriket. Jostein gikk bort og hilste på Jesus.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
"Jesus, hva gjør du her i dødsriket? Skal ikke du liksom være i himmelen da?". Jostein kunne nesten ikke tro det han så.

"Mitt kjære barn, jeg har tatt veien ned til dødsriket for å vise mitt misnøye til faren min, så nå bruker jeg mine dager på å spille cricket med Judas, Satan og Stalin. Du lærer mye nytt med disse folkene." Sa Jesus.


"Så det betyr da at det faktisk finnes en gud?" Spurte Jostein nervøst.


"Ja Gud den hellige finnes, men siden du åpenbart valgte å være en ateist som den hipstern du er så har du ikke godt av bedre."


Jostein bøyer fedoraen sin i ren forvirrelese, og bestemmer seg for å finne boligen som Satan har bygd klart for han.
mah boi
  • 0
Det var en gang en hund og den var shikkli søt dah også gikk den over en vei OG DEN BLE PÅKJØRT HERREGUD masse blod og gørr og sånt ikke bra! og da så en liten jente hunden og sa: Nei og nei. Ikke bra. Også kjørte hun hunden til hunde-sykehuset og der ble hunden frisk som en fisk (eller frisk som en hund dah fordi det var jo en hund) også takket hunden hun jenta og de ble shikkli buddies liksom. Hun kastet en pinne langt vekk og hunden sprang for å hente pinnen men da kom det et tog!!!! Jenta skrek til hunden pass opp men hunden skjønte ikke hvorfor hun sa pass opp for det var jo bare himmel oppe jenta burde heller sagt pass rett frem. Men på et mirakuløst vis klarte toget å svinge til siden sånn at den kræsjet i bygningen med masse millioner folk i i stedet for hunden for det hadde jo vært trist om hunden ble påkjørt en gang til. Jenta var glad og hunden var glad og togføreren var sånn passe glad for han hadde jo kjlart å svinge unna hunden men han var fortsatt litt trist for at millioner mennesker døde da men det gikk bra

snipp snapp snute så var eventyret ute.
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!