Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan vil du dø?


I en episk skyteduell uten like. Like før jeg dør klarer jeg å skyte han som skøt meg. Mitt siste ord skal bli. "Die motherfucker!"
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
I en episk skyteduell uten like. Like før jeg dør klarer jeg å skyte han som skøt meg. Mitt siste ord skal bli. "Die motherfucker!"


Planned to the last detail!
Decyfered!
  • 0
Hvis jeg skal død av noe annet enn alderdom, må det være å drukne..

Det blir min nest største smerte gjennom hele mitt liv.. For de som ikke forstår så er din aller største smerte gjennom hele livet ditt aller første pustedrag, altså når lungene dine åpnes. Slik som en ballong..

Lagt til 2009-12-14 16:53:
Jeg vil i alle fall død med et smil, mens jeg tenker på livet mitt
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg vil dø Glad, med stor G, gjerne sovne inn å vite at jeg har hatt det godt.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Aldri tenkt over det
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Jeg vil dø som første man på Sola.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Jeg vil dø som første man på Sola.
Er nok mange som var før deg da gitt Sola er ikke den plassen du tror det er, det blåser mye også er det grisekaldt
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Jeg vil helst ikke vite at jeg dør xD
  • 0
Siterer Snyltaren 1337:
Citerer K_R_I_S:
Jeg vil dø som første man på Sola.
Er nok mange som var før deg da gitt Sola er ikke den plassen du tror det er, det blåser mye også er det grisekaldt


Mente planeten da, The Sun, Solus Ecolorus.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Citerer Snyltaren 1337:Citerer K_R_I_S:
Jeg vil dø som første man på Sola.
Er nok mange som var før deg da gitt Sola er ikke den plassen du tror det er, det blåser mye også er det grisekaldt

Mente planeten da, The Sun, Solus Ecolorus.

Tok jo den da

vi burde stemme på den beste måten å dø på her inne.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Dø "Futurama" style! havne på en planet og bli dømt til døden ved hanky panky, masse hanky panky !

Eller dø mens jeg utsletter M$
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Mente planeten da


Solen er en stjerne
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Uhm, litt kjett da, for jeg har tenkt å leve evig..Men hvis jeg må så hadde det vært litt fett å dø av å hoppe i fallskjerm ned plaza mens jeg skyter de 42 siste slemmingene i hele verden med håndpistol (Ja jeg får jo drept alle sammen ) xD
Fem-stjerners medlem
  • 0
det hadde vært episk å samle sammen en flokk folk, kapre tre fly for så å styrte inn i 3 av verdens viktigste bygninger og ta med seg ca 3000 mennesker i døden!

oh, wait... wat?
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jeg vil bli spist av en hund.
Knurr...
  • 0
Siterer bendik920:
det hadde vært episk å samle sammen en flokk folk, kapre tre fly for så å styrte inn i 3 av verdens viktigste bygninger og ta med seg ca 3000 mennesker i døden!

oh, wait... wat?

Her snakker man dårlig humor, du skal ikke bare nevne jødene også da?
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Jeg vil bli spist av en hund.


Stakkars hund.. I så fall, pass på at noen vasker tennene hans den dagen.

Siterer Jeppzki:
http://img194.imageshack.us/img194/3905/yeahnd.jpg


Litt best da
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Vil dø som Alexander Supertramp. Fri.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Siterer Croius:
Vil dø som Alexander Supertramp. Fri.

Eller Christopher McCandless som han egentlig heter. Ville også ha dødd slik, men kanskje ikke så ung...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
hvis jeg skulle død ville det vert etter at eg var i en stor krig
Er det for godt er det ikke sant
  • 0
I en alder av 85 år vil jeg legge meg i en varm seng, og kun sovne inn uten en gang å merke at jeg dør. Null smerte, og et langt liv
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
  • nier
  • nier
Okay... Så jeg å kjæresten går en tur i Drammen, plutselig så hører vi sirener (ambulanse) og jeg spør; Hvem trur du den er til? Hu snur seg mot meg og smiler sakte men sikkert. Den er til deg sier hun mens hun tar ut en lyddempet pistol og skyter meg gjennom hjertet. Mens jeg ligger og blør ut, så går kjæresten vekk fra åstedet mens ambulansen ankommer.
  • 0
Siterer nier:
Okay... Så jeg å kjæresten går en tur i Drammen, plutselig så hører vi sirener (ambulanse) og jeg spør; Hvem trur du den er til? Hu snur seg mot meg og smiler sakte men sikkert. Den er til deg sier hun mens hun tar ut en lyddempet pistol og skyter meg gjennom hjertet. Mens jeg ligger og blør ut, så går kjæresten vekk fra åstedet mens ambulansen ankommer.


Du er syk.
Love is our resistance!
  • 0
Siterer P-Dude:
I en alder av 85 år vil jeg legge meg i en varm seng, og kun sovne inn uten en gang å merke at jeg dør. Null smerte, og et langt liv


Hvordan vet du at det ikke er vondt?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!