Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Naruto-tråden [SPOILERS]


du mener deidara, Jeg er ganske sikker på at det er en gutt, personelig syntes Kisame er den feteste i akatsuki

ps: kisame er han blå hai fyren med det store sverdet for de som ikke vet det
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
er dette en anime?
Why care when you have the option not to?
  • 0
hvis du bare hadde tatt deg bryet til å lese et eller to tidligere innlegg hadde du funnet ut at ja det er det
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
hehe..
broren til sasuke er jo ganske genial han også da! selv om han er tvers igjennom psykopat!
Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!!
  • 0
hvem er deres favoritt karakter?

foreløpig må min bli Zabuza.
Bytta til nicket K!M
  • 0
Naruto eller Sasuke etter timeskipp, må være mine favoritter as.
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
lee!!
"how about i give you the finger and you give me my phonecall"-Neo
  • 0
lol
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Uchiha Itachi eier ! Syns er er så sykt rå. Han blei ANBU squad leader da han var 13, syke greier.
Veni vidi vici
  • 0
I det nye kapitelle i magnaen skjer dette *spoiler* Check! Kakuzu's couter-attack.

Kakuzu is impressed and without warning, he turns his head 180 degress and facing Kakashi.

Shikamaru screams .. "Kakashi Taichou! Watch out!" Kakashi draws his hand out and jumps away.

Shikamaru forces Hidan to attack Kakuzu again. Kakuzu does not dodge and simply blocks the attack.

A shocked Kakashi observes that his wrists are bleeding due to an attack. He did not realize it just away, because of the numbness induced by a lightening jutsu! Kakashi remarks "So you can use lightening too?"

--Ibiki Interrogation scene--

Morino Ibiki crushes bounty guy's head and forcing him to reveal Kakuzu's power.

He analyses the opponent's jutsu and uses his extensible strings to manipulate the primal elements into chakra. The strings can transmit and circulate this elemental chakra.


--Akatuki scene--

Shika observes. When he forced his hand through earth to conceal them, he used his jutsu to manipulate earth-element to earth chakra. When Kakashi hit his body with lightening-element, he was able to decompose the raikiri to convert to lightening chakra to perform the lightening based jutsu. Just as the chakra-kunai absorbs the chakra and its properties, Kakuzu in this way can copy the chakra and thereby the jutsu of the opponent effectively.

Kakuzu grabs Kakashi's neck with his hand and shouts "Its over Kakashi! I get the bounty on your head"

*spoiler slutt*

Kommer Kakashi til å dø??
Siterer Xenphon:
Uchiha Itachi eier ! Syns er er så sykt rå. Han blei ANBU squad leader da han var 13, syke greier.


PSh femi jævel, og han er ikke så god, mange som kan mathce han i kraft i de nyere kaptilene i magnaen.
Eller vi vet jo ikke om han har trent sykt mye da, men tror ikke han er bedre en kakashi f.ekp.

Begge har MS, Uchiha Itachi er bedre i G, mens Kakashi tar han på Kropp og tekniker, rettere sakt alt annet.

Men kan vi ikke ta dette på naruto tråden eg har laget på off-topic tråden??
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
grunner til at kakashi ikke kan slå itaichi

1. itachi har overlegen sharingen
2. trenger bare se kakashi i øyene så er det over
3. er hverfall like sterk som kakashi(som du ser når han sparker kurenai flere meter uten å legge kraft i sparket engang)
4. sterkere jutsuer enn kakashi som exploding bunshin og den svarte flemmen han brukte tl å slippe unna jutsuen jiraya (som er en sanin) sa INGEN hadde sluppet unda før
5. Kakashi trengte hjelp for å slå en kopi av itachi som bare hadde 30% av styrken hans
6. jutsu speeden hans er langt kjappere enn kakashi sin (du kunne ikke se at han lagde en bunshin engang)
7. det eneste nye kakashi har lært er den øye-tingen han bruker på deidara
8. du vet alle jutsuene til kakashi, men du han nesten ikke sett en eneste en av itachi sine
9. Kakashi fikk bank som faien sist gang
10. og Itachi sin sharingan er bedre i alt siden hans er ekte og kakashi skal egentlig ikke ah saringan

de jeg syntes er fetest i serien er:
I konoha : Maito Gai, Kurenai
I akatsuki: Kisame

er det bare jeg som har merka at Itachi virker litt redd for Gai
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
han er redd for han fordi sharingan kan ikke se "vanlig" kamp teknikk.. hånd-til-hånd.. de kan se.. men ikke reagere.. og gai er raskere enn itachi.. dere så jo lee når han tok av seg vektene!! tror dere ikke gai er raskere enn lee?!!!
Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!!
  • 0
Siterer Verus Venatus Diabolus:
Kommer Kakashi til å dø??

NEVAH
Siterer Fusion_monkey:
han er redd for han fordi sharingan kan ikke se "vanlig" kamp teknikk.. hånd-til-hånd.. de kan se.. men ikke reagere.. og gai er raskere enn itachi.. dere så jo lee når han tok av seg vektene!! tror dere ikke gai er raskere enn lee?!!!

Det er sant Kunne tenke meg å se Gai sitt fulle potensial
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
et fult utviklet sharingan kan se Gai sin taijutsu (kamptekniker) rett før han slår som er grunnen til at kakashi er like sterk som Gai på dette området selv om Gai er raskere

jeg tror det er det at Gai kan slåst mot Itachi uten å se han i øyene som gjør at han ikke kan bruke genjutsu, pluss at han muligens vet at Gai kan åpne Gates som gjør han syyyykt sterk. I tilleg til dette kan Gai bruke ninjutsu også i motsetning til Rock lee som bare kan Taijutsu
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
dere setter dere skikkelig inn i serien skjønner jeg...
Bytta til nicket K!M
  • 0
Siterer Razorsharp:
dere setter dere skikkelig inn i serien skjønner jeg...

Seff
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Siterer gray fox:
grunner til at kakashi ikke kan slå itaichi

1. itachi har overlegen sharingen
2. trenger bare se kakashi i øyene så er det over
3. er hverfall like sterk som kakashi(som du ser når han sparker kurenai flere meter uten å legge kraft i sparket engang)
4. sterkere jutsuer enn kakashi som exploding bunshin og den svarte flemmen han brukte tl å slippe unna jutsuen jiraya (som er en sanin) sa INGEN hadde sluppet unda før
5. Kakashi trengte hjelp for å slå en kopi av itachi som bare hadde 30% av styrken hans
6. jutsu speeden hans er langt kjappere enn kakashi sin (du kunne ikke se at han lagde en bunshin engang)
7. det eneste nye kakashi har lært er den øye-tingen han bruker på deidara
8. du vet alle jutsuene til kakashi, men du han nesten ikke sett en eneste en av itachi sine
9. Kakashi fikk bank som faien sist gang
10. og Itachi sin sharingan er bedre i alt siden hans er ekte og kakashi skal egentlig ikke ah saringan

de jeg syntes er fetest i serien er:
I konoha : Maito Gai, Kurenai
I akatsuki: Kisame

er det bare jeg som har merka at Itachi virker litt redd for Gai


Ok antar du ser animeen som er kommet J*velig kort.
Dette er svarene på nr du skrev.

1. Begge har to forskjellige MS som er like sterke ( kakshi sin kan forlytte folk til andre dimisjoner.

2. nei ikke nå som han har trent sånn og har MS selv, det er like gjerne omvent, et blikk så er Itachis f.ekp hode vekke.

3. nei han er ikke like sterk som kakashi, kakshi greier (såvit) å holde følge med gai, Itachi er en G type ikke kroppsteknikk type.

4. ok når ble Chidori og oppgraderingen til Chidori dårlig jutsu? + Kakashi har mange elementer som kan kanselere tekninkkene han. (dette er veldig mye fokus på i de nye kapitellene)

5. det var lenge siden, men så vet vi ikke hvor mye Itachi har trent, så vi vet aldri.

6. Ja den er raskere, men ikke sykt mye vil jeg anta, mn rask nok til å ha et overtakk ja.



7. det eneste nye kakashi har lært er den øye-tingen han bruker på deidara

8. du vet alle jutsuene til kakashi, men du han nesten ikke sett en eneste en av itachi sine
9. Kakashi fikk bank som faien sist gang
10. og Itachi sin sharingan er bedre i alt siden hans er ekte og kakashi skal egentlig ikke ah saringan.

svar
7. Du vet vel ikke hvor sterk den egentlig er, se litt rundt på forumer.
8.Vi vet ikke alt nei, han har vært vekke en stund.
9. det fikk han.
10. At Kakashi oppnåde MS skulle jo heller ikke være mulig da , men hva gjorde han??



Kakashi har vokst voldsomt i det siste og det ville mest sannsylig blitt en sykt kloss kamp, men så vet vi ikke hva Itachi har gjort for tiden, så hvem vet.

Men jeg tror faktisk han Kakuzo fyren er på godt nivå med begge 2, han er faen meg syk på på 334
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Siterer Verus Venatus Diabolus:
Men jeg tror faktisk han Kakuzo fyren er på godt nivå med begge 2, han er faen meg syk på på 334

Helt enig, Freaky Med de greiene som kom ut av ryggen på'n Men hvem var denne Jashin-Sama som Hidan snakket til, Var det Guden Hans eller Kanskje AL o.O

Og Det Var Jo den værste cliffhangeren ever
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Siterer Narache:
Citerer Verus Venatus Diabolus:
Men jeg tror faktisk han Kakuzo fyren er på godt nivå med begge 2, han er faen meg syk på på 334

Helt enig, Freaky Med de greiene som kom ut av ryggen på'n Men hvem var denne Jashin-Sama som Hidan snakket til, Var det Guden Hans eller Kanskje AL o.O

Og Det Var Jo den værste cliffhangeren ever


Vet ikke, tenk vist det er AL??
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
hm, skulle ikke forundre meg at naruto kommer og at vi får se den nye teknikken hans.
Kick ass
  • 0
selvfølgelig får vi se nye teknikken hans!!
den er jo underveis!! kommet til kap 225 på mangaen nå.. det er jo pokker meg bra saker gitt
Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!!
  • 0
både i mangaen og serien sier kakshi og Itachi det, Itachi sain sharingan ER sterkere for kakashi er ikke et medlem av klanen *spoiler* han fikk sharingan kunsting fra obito som gjør at han presser kroppen noe sykt og han bruker sykt mye chakra når han bruker den i motsettning til itachi

og siden han ikke opprinelig skal ha sharingan så funker Tsukuyomi (teknikken itachi bruker på kakashi første gang du ser han) på kakashi

dessuten så du selv hvor sliten kakashi ble når han tok armen til deidara, han har også lite kontroll på den teknikken så det er dumt å bruke den på itachi

det sies også at det er tre hemmelige jutsuer som følger med den som fult mestrer sharingen: Tsukuyomi og Amaterasu (svarte flamme) og så har jeg hørt det er en til vi ikke har sett.

kakashi er også selv klar over at han ikke har sjangse mot Orochimaru som du ser klart når han just har seala sasuke og orocharu kommer, Og som du kansje vet var orochimaru medlem av akatsuki (mest sansynelig for å få tak i Itachi) men han sluttet fordi Itachi var for sterk for han.

Itachi har også fått i oppgave av leader å fange kubi som er den sterkeste av alle hale-demon-tingene

Sharingan er også en evolusjon fra byakugan som er regnet for taijutsu, derfor er en som kan sharingan ikke bare flink til genjutsu men også taijutsu siden de ser alt litt før det skjer og derfor kan reagere raskt (som er grunnen til at kakashi greier å holde følge med Gai i taijutsu)

I det nye kapittelet får vi se at kakashi kan kanselere taknikker, sant nok men det er en teknikk av samme "natur" som han kan (lyn) men Itachi er verken lyn eller jord, han er en uchiha som var en Ild clan (se kjedelige flashback episoder, der Itachi som ung også banker opp tre folk fult utviklet "ekte" sharingan, ikke ms, med bare taijutsu) det er også mest sansynelig at Itachi kan bruke andre elementer også.

Snålt nok er jeg mer fan av kakashi enn itachi fordi Itachi er så kjip, men tror neppe kakashi kunne slått han. Men tror Gai kan slå hvem som helst så lenge han åpner gatene sine siden den siste gaten(selv om det koster han livet) gjør han sterkere enn noen Hokage som noen gang har levd (som kakashi sier)
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer gray fox:
både i mangaen og serien sier kakshi og Itachi det, Itachi sain sharingan ER sterkere for kakashi er ikke et medlem av klanen *spoiler* han fikk sharingan kunsting fra obito som gjør at han presser kroppen noe sykt og han bruker sykt mye chakra når han bruker den i motsettning til itachi

og siden han ikke opprinelig skal ha sharingan så funker Tsukuyomi (teknikken itachi bruker på kakashi første gang du ser han) på kakashi

dessuten så du selv hvor sliten kakashi ble når han tok armen til deidara, han har også lite kontroll på den teknikken så det er dumt å bruke den på itachi

det sies også at det er tre hemmelige jutsuer som følger med den som fult mestrer sharingen: Tsukuyomi og Amaterasu (svarte flamme) og så har jeg hørt det er en til vi ikke har sett.

kakashi er også selv klar over at han ikke har sjangse mot Orochimaru som du ser klart når han just har seala sasuke og orocharu kommer, Og som du kansje vet var orochimaru medlem av akatsuki (mest sansynelig for å få tak i Itachi) men han sluttet fordi Itachi var for sterk for han.

Itachi har også fått i oppgave av leader å fange kubi som er den sterkeste av alle hale-demon-tingene

Sharingan er også en evolusjon fra byakugan som er regnet for taijutsu, derfor er en som kan sharingan ikke bare flink til genjutsu men også taijutsu siden de ser alt litt før det skjer og derfor kan reagere raskt (som er grunnen til at kakashi greier å holde følge med Gai i taijutsu)

I det nye kapittelet får vi se at kakashi kan kanselere taknikker, sant nok men det er en teknikk av samme "natur" som han kan (lyn) men Itachi er verken lyn eller jord, han er en uchiha som var en Ild clan (se kjedelige flashback episoder, der Itachi som ung også banker opp tre folk fult utviklet "ekte" sharingan, ikke ms, med bare taijutsu) det er også mest sansynelig at Itachi kan bruke andre elementer også.

Snålt nok er jeg mer fan av kakashi enn itachi fordi Itachi er så kjip, men tror neppe kakashi kunne slått han. Men tror Gai kan slå hvem som helst så lenge han åpner gatene sine siden den siste gaten(selv om det koster han livet) gjør han sterkere enn noen Hokage som noen gang har levd (som kakashi sier)


mye spoiling gitt, tenk på dem som ikke har kommet så langt
Kick ass
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!