Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva er en fjortiz?


Siterer Kalashnikov:
Se skikkelig på den første videoen!

Nå mistet jeg den allerede lille respekten jeg hadde ovenfor ham.

Den første er jo den beste... Den eneste som er fakta-basert...
"Sminken" er ikke sminke, bare dårlig kamera.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Fortsatt, fjortiser er ikke et problem. Det er en fase i folks liv.
Musikk > Film > Spill
  • 0
Men det er et problem at den fasen faktisk finnes.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ahhh deilig å tenke tilbake at jeg aldri har vært i den fasen
Ja er et problem å se fjortis jenter gå rundt med 18-20 åringer, og at 18-20 åringene gidder skjønner jeg ikke.
"get poor die tryin"
  • 0
Tror faktisk ikke jeg var i den "fasen" ... Med mindre jeg ikke innser det selv

Så bare den første, ja det er altfor mange fjortiser Har alltid kalt slike folk sosser...

Hva er forskjellen?
Hacker's Delight
  • 0
Jeg skjønner ikke hvorfor det er så mye mas rundt "fjortis saken". De gjør jo på ingen måte noen skade, og hvis noen lar seg irritere av dem, da har man seg selv å skylde. Jeg er sikker på at fjortiser alltid har eksistert, og bare først nå har de fått et navn.
  • 0
Siterer tradetown:
eg skjønner ikke hvorfor det er så mye mas rundt "fjortis saken"


Enkelt og greit, det er oppførselen dems, de oppfører seg som prippene drittunger av et slag, og bruker tonnevis av brunkrem(de fleste).
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Men det er et problem at den fasen faktisk finnes.


hvorfor er det et problem? det skader jo ingen.


kjennetegn på en fjortis, wikipedia:

Fjortiser kjennetegnes blant annet av stadig utprøving av sin sosiale rolle, for eksempel gjennom eksperimentering med klesstil, sminke, alkohol, språk, oppførsel og relasjoner overfor venner, familie og voksne. Fjortiser har i tillegg ofte svingende humør og sterke følelsesutbrudd enten det gjelder forelskelser eller krangler, og de kan være både mer sårbare og hissige enn de har vært før og blir siden. Dette er normal oppførsel i tidlig pubertet da kroppen gjennomgår en forvandling styrt av hormoner, og man søker etter en egen identitet utenfor hjemmet. Det 9. klassetrinnet, det vil si det året på ungdomsskolen da elevene er 14-15 år, er derfor det psykisk mest krevende for mange, ofte med stor usikkerhet skjult bak en tøff fasade. For de fleste roer det seg ned mot 16-18 års alderen.
Die Mensch-Machine
  • 0
Siterer the lase:
Citerer Ikki-kun:
Men det er et problem at den fasen faktisk finnes.


hvorfor er det et problem? det skader jo ingen.

Nei, men de er forferdelig irriterende med den falske, irriterende og idiotiske attituden deres.
Jeg gremmes hver gang jeg ser en fjortis og for å være ærlig, konfronterer jeg dem så ofte jeg kan også.
Jeg er fjortis-rasist.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Er også anti fjortis

Fikk nesten juling av to 15 åringer etter jeg sa at de var noen helvettes fjortis-ganstere som tror de er tøff framfor 10 åringer.

Utrolig feigt, begge var faktisk elendige slåssere, så jeg kom meg unna med mine wannabe karate triksa mine xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!