Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor i ny look - hva synes dere?


Ta det med ro! Vi blir vandt til det!!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hvorfor er det et stort grått tomrom på den venstre siden? Dette er seriøst det verste. Og fokuset er alt for mye på den venstre siden syns jeg. Og det kan hende det bare er nettleseren min, men du må gå inn på hovedkatogorien for å kunne gå inn på en underseksjon. Det skulle gått ann og bare holde over for å se mulighetene.
Jeg sparker rompe
  • 0
jeg likte det sånn som det var før veldig godt, men dette er jo kult dette også, bare litt uvant i starten...
det cerox sier om at det er en litt dårlig balanse er jeg forsåvidt enig i det er for mye på venstre side i forhold til høyre... jeg blir litt sliten av det, man må liksom lene seg til venste. det kunne dere kanskje jobbe litt med... ;)
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Reklamen er bare sexy. Synes fortsatt at det gamle var mye mer oversiktlig.
All in all is all we are
  • 0
50 % av siden er grått og bestående av Call of Duty banner.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Uvandt. Høyresida mi er helt grå (sannsynligvis pga noe ad- blocker). Så egentlig ingen voldsomt stor grunn til å endre noe, men forandring fryder!
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Hehe - det jobbes videre med nettsiden og de funksjonene dere savner kommer etter hvert. Reklameplassen har ikke blitt større, det ser bare slik ut. Med at vi fjernet menyvalgene på venstresiden, ble denne plassen flyttet over til høyre som gjør at vi får større sidebannere med reklame. Med dette vil annonsørene få bedre plass til å utfolde seg, noe som jeg håper gir oss bedre og tøffere annonser.

Jeg for min del liker å se annonser og spesielt hvis de er litt utenom det vanlige. Bare vent til dere får se annonsekampanjen for Battlefield Bad Company

Jeg synes også det å få menyene på toppen gjorde nettsiden litt mer pro. Selvsagt tar det litt tid å venne seg til (selv for meg), men jeg synes det hele ble bra.

Men som sagt, gi designerne litt mer tid, for det er fortsatt ting som kommer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Under startsiden på menyen syns jeg det burde stå det så er mest brukt. Feks. Anmeldelser, forum, blogger osv.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Synes det er helt greit. Som mange andre synes, så var det litt tomt på venstre siden, men det venner man seg til etter hvert.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
synes det helt kult
Solberg!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!