Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken nettleser bruker du?


Nå har jeg gjort meg litt mer kjent med Opera og må ærlig talt si at den er min nye favoritt-nettleser. Langt raskere enn Explorer, etter hva jeg har sett til nå, og et mye penere design.

Har i tillegg lastet ned både Firefox og Chrome, men liker allikevel Opera best.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Bruker Explorer, men noen ganger Firefox og Safari
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Opera er best! Mye deiligere design enn de andre, og så kan du configurere ting som du vil ha det. Spesielt søkefunksjonen er super!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Jeg hadde regnet med at det skulle dukke opp noen nyheter om sikkerhetshull i Chrome ganske snart, men at noen kan få tilgang til å styre PCen din som en vanlig bruker var litt overraskende.
Det som er mindre overraskende, men likevel noe jeg ikke liker, er nyheten om at Chrome fungerer som et spionprogram og sender info til Google, også når nettleseren er uåpnet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Nok explorer, nåkommer dere sikkert til å hakke på meg...
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Nok explorer, nåkommer dere sikkert til å hakke på meg...


Seff. Ingen som kan noe som helst om data bruker IE! Det er så sugent og crappy at jeg har enda mere lyst til å banke opp MS mer enn da de ga ut det skittene Vista crappet de prakker på folk!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Jeg bruker for det meste Firefox. Er fornøyd med den, gidder ikke laste ned noe annet nå. Har selvsagt Explorer, men liker Firefox mye bedre!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Opera!
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Bruker alle tror jeg. Alle=Epiphany, IE, FireFox, Opera, Safari og Chrome.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
mulig jeg er skikkelig n00b nå, men Epiphany har jeg ikke hørt om, kan du ikke fortelle litt om den? da slipper jeg å google den liksom
Die Mensch-Machine
  • 0
Firefox..........
"get poor die tryin"
  • 0
Epiphany er standard nettleser som følger med i Ubuntu 8.04 Hardy Heron.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Starta med Google Chrome for noen dager siden, og jeg liker det
  • 0
Explorer er standar her
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg bruker Opera der kan man få sånne kule widgets også har den mye mindre sikkerhetshull enn IE vet ikke hvordan det er med firefox og chrome men jeg er fornøyd
Lefle!!
  • 0
Nettopp byttet til Firefox. Verdens mest geniale favoritter!
Square Enix.
  • 0
Bruker Chrome (Kom ikke som en bombe)
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer nintendofreak:
Bruker alle tror jeg. Alle=Epiphany, IE, FireFox, Opera, Safari og Chrome.


Ikke Explorer?
HVordan laster man ned Opera?
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
HVordan laster man ned Opera?
Opera Download
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Takker Men BTW, hadde ikke du blitt mod?
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Lastet nettopp ned Opera, og til nå syns jeg det er buttfucked. I hvert fall på her på GR. Når jeg poster en melding, og går ut av tråden, står det at jeg ikke har postet. Og jeg må gå ut av hele sub-forumet for at det skal stå at jeg har postet.

Det har ingenting med min PC å gjøre, det samme skjedde hos fetteren min.

Men jeg skal prøve å vende meg til det, eventuelt sjekke om det ordner seg.
You're sleeping over, right?
  • 0
Ille....kanskje jeg ikke laster det ned likevell....
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer XXassassinXX:
Ille....kanskje jeg ikke laster det ned likevell....


Joda, du bør prøve. Som sagt, jeg skal vende meg til det. Menyene og favoritter-systemet var mye finere enn i Explorer. Mye raskere var det også.
You're sleeping over, right?
  • 0
Last ned Chrome også får du en kjapp nettleser
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Andzel:
Last ned Chrome også får du en kjapp nettleser


Kan du gi meg en link til hvor den kan lastes ned?
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!