Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan ble DU busta i..


Siterer Tommy Kvaernerud:
Hm... tror ikke jeg har blitt busta for noe som helst noengang.
Jeg er vel så kjedelig at jeg aldri gjør noe man kan bli tatt for

Røyking og drekking har jeg aldri engang vurdert,
så det har jeg ikke kunnet bli tatt for.

Stjeling er bare feil, så det har jeg aldri gjort.

Banning har jeg alltid vært ekstremt nøye på å ikke ty til i familiens nærvær,
så de har aldri hørt meg bruke et stygt ord.

Sex har jeg ingen interesse av,
så ingen har snublet inn på soverommet til feil tid.

Slosskamper holder jeg meg langt unna,
så med unntak av en lite episode for noen år siden hvor jeg måtte ty til nevene når ord ikke funket, så har jeg heller ikke gjort noe galt her.

Så jeg kan virkelig ikke komme på en eneste episode hvor jeg har blitt tatt for noe.

Har dog stoppet andre fra å gjøre dumme ting mange ganger.


Du ble nettopp busta i lyving. Slemme gutt.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Du ble nettopp busta i lyving. Slemme gutt.


Hehe, det kan nok høres sånn ut.
Men hadde du kjent meg irl, så hadde du ikke tvilt et sekund på noe av det.
  • 0
Jeg ble busted en gang hvor jeg skjøt masse mennesker og stjal en bil, men glemte å kjøre.
  • 0
Har blitt bøstet mange ganger med snus, like jævlig hver gang
  • 0
Siterer TheSaltfjellet:
Har blitt bøstet mange ganger med snus, like jævlig hver gang


Slutt å snus, save money, profit.
  • 0
Et par av guttene ronket i klasserommet, de ble busta og så trodde foreldrene mine at jeg var med på det. Jadddaaa da ble det liv
Veni, vidi, avicii
  • 0
Aldri blitt bustet ^^ Røyker, snuser, og drikker gjør jeg heller ikke så.

Lagt til 2011-01-01 02:17:
Vel det er en morsom scene. Jeg var hos Xn min, også begynte vi å kose. Ikke pule. Vi koste og ho og jeg lå rundt på golvet og klinte og tørpulte om du vil. Så plutselig høre vi bare mora roper på henne og da kommer ho xn ut av rommet med håret i alle veiene, og mora bare. HVA ER DET DERE HAR GJORT DER INNE... Fyfaen. Jeg holdt på å flire meg ihjel samtidig som jeg ble ekstremt flau. Mora gikk nu for at vi har bare klint sykt mye ^^. Og godt var det.
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
Et par av guttene ronket i klasserommet, de ble busta og så trodde foreldrene mine at jeg var med på det. Jadddaaa da ble det liv


What the flying fuck?
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
Et par av guttene ronket i klasserommet, de ble busta og så trodde foreldrene mine at jeg var med på det. Jadddaaa da ble det liv


Tipper dere hadde en noe vissen, gammel mann med ølmage og måne. En slik som bare finnes på film.
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Polen Shot v3:
Et par av guttene ronket i klasserommet, de ble busta og så trodde foreldrene mine at jeg var med på det. Jadddaaa da ble det liv


Tipper dere hadde en noe vissen, gammel mann med ølmage og måne. En slik som bare finnes på film.


George fra Seinfeld?
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer bendik920:
What the flying fuck?


Japp.

Siterer Faunvik:
Tipper dere hadde en noe vissen, gammel mann med ølmage og måne. En slik som bare finnes på film.


Vikar faktisk. Gammel heks
Veni, vidi, avicii
  • 0
Men de gjorde det ikke da læreren var der. Det var når vikaren gikk for å hente bøker eller noe slikt og så sladret en av jentene. Etter dette måtte vi dra på mange seksual undervisninger og det ble kalt inn til foreldre møte og masse drit. Men det er lenge siden.
Veni, vidi, avicii
  • 0
Snakker om busta ja. Vi hadde juleballforbredelser på skolen, men jeg og to kompiser gadd ikke være med på noe, så vi skulle gjøre lekse. Vi satt derfor å spilte alle dagene den uka, bl.a Black Ops, og Minecraft. Vi hadde egne laptoper.

Da vi skulle ha general prøve gadd vi ikke se på, så vi gjemte oss på musikkrommet, siden general prøven skulle være i samfunshuset. Jeg satt å skøt zombier i fillebiter på Black Ops, da vi hørte døren bli låst opp, og en lærer kom inn og busta oss i skulk + spilling. Bak læreren kom hele trinnet, utenom de som skulka. De bytta nemlig sted for general prøve

Damn, we're pro!

Siterer Polen Shot v3:
Et par av guttene ronket i klasserommet, de ble busta og så trodde foreldrene mine at jeg var med på det. Jadddaaa da ble det liv


What the fuck? For real?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
What the fuck? For real?


Ja, men er en stund siden. 5 - 6 klasse kanskje
Veni, vidi, avicii
  • 0
Haha lite å gjøre på skoln? så ronk da vel xD
*MacGyver Theme*
  • 0
Hepp
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
Et par av guttene ronket i klasserommet, de ble busta og så trodde foreldrene mine at jeg var med på det. Jadddaaa da ble det liv


Gruppe-runking er kos.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer Polen Shot v3:Et par av guttene ronket i klasserommet, de ble busta og så trodde foreldrene mine at jeg var med på det. Jadddaaa da ble det liv



Gruppe-runking er kos.



u would know.

OHHHHHH snap!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Taxta:
Gruppe-runking er kos.


Ja, ikke sant
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer NewAge:
u would know.

OHHHHHH snap!


Derfor jeg skrev det....
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg ble vel ikke busta, men her har dere en liten historie folkens:

(Ikke ulikt Polen Shot v3s historie innholder den ei gammal hekselærer, onanering og barneskola)
Historien foregår i 4. klasse.

Vel, vi hadde akkurat byttet plasser i klassa, vi hadde fått en ny elev i klassa for ca. 5-6mnd siden. Så heldig som jeg var så fikk jeg plassen ved siden av han nye i klassa. I norsktimen, mens vi sitter og gjør oppgaver dulter han borti skulderen min og sier: "Du Magnus, se her a!", dum som jeg var så jeg ned på skrittet hans og jeg la merke til at han trente musklene fra albuen sin og ned. Kvalm som jeg ble, så kom jeg til å hviske følgende setning litt for høyt: "Men i helvete, *navn*! Jevla idiot!". Læreren min hørte dette og jeg fikk kjeft. Fikk jøvlig lyst til å rope høyt at han drev å runka i timen, men jeg turte ikke. 2 år senere flyttet han og alle i klassa levde lykkelig for resten av barneskola. Thee end!
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Siterer Manli:
Jeg ble vel ikke busta, men her har dere en liten historie folkens:

(Ikke ulikt Polen Shot v3s historie innholder den ei gammal hekselærer, onanering og barneskola)
Historien foregår i 4. klasse.

Vel, vi hadde akkurat byttet plasser i klassa, vi hadde fått en ny elev i klassa for ca. 5-6mnd siden. Så heldig som jeg var så fikk jeg plassen ved siden av han nye i klassa. I norsktimen, mens vi sitter og gjør oppgaver dulter han borti skulderen min og sier: "Du Magnus, se her a!", dum som jeg var så jeg ned på skrittet hans og jeg la merke til at han trente musklene fra albuen sin og ned. Kvalm som jeg ble, så kom jeg til å hviske følgende setning litt for høyt: "Men i helvete, *navn*! Jevla idiot!". Læreren min hørte dette og jeg fikk kjeft. Fikk jøvlig lyst til å rope høyt at han drev å runka i timen, men jeg turte ikke. 2 år senere flyttet han og alle i klassa levde lykkelig for resten av barneskola. Thee end!


Syyykt... Kjenner til noe lignende.. gikk på folkehøgskole med en brazilianer som hadde dilla på å vise ballene sine i offentligheten .... *grøss*
Rock this earthlings
  • 0
Skal bare si at på gamle skolen min hadde vi en somalianer. Han, jeg og en annen dude og noen venniner satt på bussen, og ut av det blå tok han frem ... tingen sin... og begynte å runke. Alle bare kafaen *Navn*. Og ei jente ble "CumShootet av han på bussen. Fyfaen hvor dum han er.
*MacGyver Theme*
  • 0
Næmmen for pokker, Alex!
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Av å lese i denne forumtråden har jeg fått et inntrykk av at vi har mange spesielle invidder her på Gamereactor..
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!