Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ødelegg et ønske! [lek]

"Denne forumleken var ganske populær før det ble bestemt at det "aldri mer" skulle bli noe forumleker. Ok så reglene er som følger:
Du skriver et ønske og personen under deg innfrir ønsket men ødelegger det samtidig. Personen som ødelegger ønsket må også legge ut et nytt ønske.

For de som ikke skjønnte skal jeg ta et eksempel:
Jeg: Jeg ønsker meg bare 6 i karakter
Personen under: Du skal få sekserene dine, men læreren din vil sende deg til internatskole i Himalaya."

Morsom lek, som hadde vært morsom å åpne opp igjen!

Jeg ønsker meg en kebab!
Last night, I dreamt I ate a huge marshmallow. When I woke up my pillow was gone
  • 0
Du skal få babb, men den er laget av råttekjøtt

Ønsker meg ny PC
  • 0
Du fikk en ny PC, men den var utdatert og inneholdt Windows 95 som operativsystem.

Jeg ønsker meg førerkort til bil!
Last night, I dreamt I ate a huge marshmallow. When I woke up my pillow was gone
  • 0
*slettet*
  • 0
Du har gått på feil trafikkskole, og det viser seg at du har fått båtfører-lappen.

Jeg ønsker meg en dame
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Du får en dame, men det viser seg at ho er en transe, og har tidenes største kølle.

Jeg ønsker meg et superspill som det bare er 1 eksemplar av, og er så råtøft at jeg holder på å dævve hver gang jeg spiller det!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Spillet er råkult, men det er dessverre så kult at du dør. ( på ekte xD )

Måtte bare ha ett nytt ønske:

Jeg kunne ønske at jeg var like sterk som Jean Claude Van Damme, Arnold Schwartzneger, Steven Segal, Chuck Norris og Rambo til sammen
  • 0
Du blir det, men musklene dine blir så store at huden sprekker, så alle innvollene faller ut av kroppen din så du dør.

Jeg ønsker meg en u-knulselig Ferrari!
I was frozen, today!
  • 0
Du kjører den i vannet og du kommer deg ikke ut mens bilen synker dypere og dypere. Ja, du drukner dersom du lurte.

Jeg ønsker meg en kjole lagd av rosa englestøv og enhjørningshår.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Du blir mobbet så mye for at du er homofil at du til slutt tar ditt eget liv ved å prøve å spise kjolen. ( Jeg er ikke homofob)

Jeg kunne ønske jeg hadde ett badebaseng med Urge!
  • 0
Siterer VixzOrius:
Du blir mobbet så mye for at du er homofil at du til slutt tar ditt eget liv ved å prøve å spise kjolen. ( Jeg er ikke homofob)

Jeg håpet faktisk på noe værre, men men.

Siterer VixzOrius:

Det får du, problemet er at når du fyller et kar med en så sukkerfyldig drikk... Vel, la oss bare si at det blir jævla klissete og ikke spesielt godt lenger.. Om du ønsket deg et mer useriøst svar: Du søler Urge på badegulvet, sklir og slår huet i badekarkanten. Du blir lam for resten av livet.

Jeg ønsker meg et barsk brillehylster. Helst med Star Wars motiv.
  • 0
Siterer Sithlord:
Citerer VixzOrius:

Jeg håpet faktisk på noe værre, men men.

Citerer VixzOrius:

Det får du, problemet er at når du fyller et kar med en så sukkerfyldig drikk... Vel, la oss bare si at det blir jævla klissete og ikke spesielt godt lenger.. Om du ønsket deg et mer useriøst svar: Du søler Urge på badegulvet, sklir og slår huet i badekarkanten. Du blir lam for resten av livet.

Jeg ønsker meg et barsk brillehylster. Helst med Star Wars motiv.

haha, what a way to die xD
  • 0
Siterer VixzOrius:
haha, what a way to die xD

Du dør ikke, du blir bare lam for resten av livet. Damn jeg er for snill.
  • 0
Du får brillehylsteret ditt, med starwars-motiv og greier, problemet er at baken til Jar Jar Binks dekker ca 98 % av det

Jeg ønsker meg verdens største og mykeste seng :3
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
kan jg ødelege trynet ditt heler?
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Siterer hamletsss:
Jeg ønsker meg verdens største og mykeste seng :3

Du får sengen din, men den er så myk at du faller rett gjennom så fjærene stikker gjennom kroppen din, og du dør...

Jeg ønsker meg nye høytalere til PC'en
  • 0
Du får høytalerne men høytalerne er så bra at hjernen din flykter ut av hodet ditt fordi de spiller så høyt.

Ønsker meg et våpen som er kraftig nok til og ødelege verden vis noen stjelern eller skader den.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Du får det men den blir defekt og du skyter deg i øyet.

Jeg ønsker meg en badering.
"get poor die tryin"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Du får en badering, men den er så liten at du sitter deg fast i den for evig og alltid.

Jeg ønsker meg en dorull.
You're sleeping over, right?
  • 0
Du får dorullen, men denne dorullen er ingen vanlig dorull, det er en tidsinnstilt bombe som sprenger deg i tusen biter.

Jeg ønsker meg en sjøhest som vasker huset mitt en gang i uken.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Sjøhesten kom til huset ditt og vasket, men hemmeligheten er at sjøhesen er en sjuk morder, dreper deg og tar huset.

Jeg ønsker meg en lekebil
:D
  • 0
Du får lekebilen, men den transformerer seg om til en robot og sprenger deg i filler.

Jeg ønsker meg en sjokolade.
Love is our resistance!
  • 0
Du får sjokoladen, men den er laget av morsmelk og tørket dritt, og du ender opp med lungekreft av en usannsynlig grunn

Jeg ønsker meg ei jente
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Du får ei jente, på et og et halvt år. Så nå er du tenåringspappa og må bruke hele den kule ungdomstiden din på bleieskift og barnehageavgift.

Jeg ønsker meg en fillipinsk hushjelp som rydder rommet mitt, banker rasshøl og gjør leksene mine Gratis!
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Du får hushjelpen, men hun er dritdum, og gjør alle leksene feil. Læreren din kjefter på deg, og du kaller læreren noe stygt.
Hun finner dette ut og slår deg i tinningen med en hjulvisp til du mister alle funskjonene i venstre hjernehalvdel, siden du er et rasshøl.

Jeg ønsker at jeg står alle eksamener denne våren
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!