Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Zombie angrep - hva gjør du?

Her kan alle diskutere hva man ville gjøre hvis det engang ble zombie angrep, og vurdere de forskjellige idèene til hverandre. Man kan komme med så mange idèer man vil.

Da begynner jeg:

For det første ville jeg ha funnet et hus med i allefall 2 etasjer. Vårt hus ville ikke være helt bra, siden zombier kan komme inn både i første etasjen og andre etasjen. Jeg ville ha tatt med meg våpnene til faren min; hagle og en salong, og så mye ammunisjon som mulig. Har lest litt i zombie survival guide, så noe av idèen er derfra. Etter å ha funnet et hus med to eller flere etasjer, hadde jeg barikadert alle vinduene og dørene. Og hvis zombiene skulle klare å komme inn, hadde jeg ødelagt trappa, slik at det blir vanskelig å komme opp. Da er egentlig mat og ammunisjon det største problemet. Engang må jeg gå tom får mat og ammo. Jeg ville ha valgt et hus ganske nærme en butikk. Og hvis da butikken er nærme nok, kan det hende jeg har fått meg inn i butikken fra taket og tilbake til huset. Så det er viktig å velge rett plass å barrikadere seg. Når jeg går tom for ammunisjon og det ikke er noen våpenbutikker i nærheten, hadde jeg brukt håndvåpen.

Kanskje ikke den beste idèen, men det var det jeg kom på i farten. Kanskje det har vært bedre å barrikadere seg på City syd, der har de både våpen og spill.

Vel, da er det deres tur å komme med forslag til å overleve et zombieangrep, og gjerne vurder andre sine idèer også.

Bare start!

• 0
I morra skal jeg skrive, men ikke nå...!
Decyfered!
  • 0
Først ville jeg tatt et våpen, alt fra kjøkken kniver til motorsager funker, så ville funnet noe jeg kunne brukt å komme meg vekk med, helst en buss siden den er stor og det er vansklig for zombier å komme inn, når jeg har funnet det ville jeg kjørt litt rundt i byen og lett etter overlevende siden det er lite sansynlig at du er den eneste som ikke er blitt en zombie, når det var gjort ville jeg funnet en matbutikk og blokkert døra mens jeg og de andre hadde funnet mat og sånt, og til slutt og gått tilbake til bussen og kjørt ut til en annen by som ikke var infisert.
I was frozen, today!
  • 0
Tatt to katanaer og sprunget rundt med min samurai skills og drept alle zombier
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Tveiten:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=9827&a
mp;page=
14&last=2009-07-13+02:10:04

Oh shit! Trodde den tråden bare var får å diskutere zombier og zombie survival guide, ikke hva man ville gjøre hvis det kom zombier til verden. Tråden min blir sikkert stengt.
  • 0
Jeg ville funnet en pistol, ladet og skutt meg selv i hodet. Vis det hadde kommet et zombie angrep så hadde man sikkert ikke overlevd uansett.
  • 0
Siterer ROJ123:
Jeg ville funnet en pistol, ladet og skutt meg selv i hodet. Vis det hadde kommet et zombie angrep så hadde man sikkert ikke overlevd uansett.

Det er sikkert den enkleste måten å slippe unna på^^
  • 0
Jeg hadde ladet opp med masse våpen og en stor hummer h1 + pistoler, snikskytter rifler og annet dødeligt + et par metallica plater. Hadde blitt fett å høre "Seek & Destroy" mens jeg sniper etter Siv Jensen og Erna Solberg sine dødelige avkom
  • 0
He he - høres ut som du får det morsomt hvis det skulle komme zombier her i verden.
  • 0
Først ville jeg ventet til et par flasker med cola hadde blitt kald(glassflasker) så ville jeg gått/kjørt til kongensplass og snipa fra Burger King sjappa... Seffer'n med mye ammo og mat og vann og shit like that! (DO OG!)
Decyfered!
  • 0
Jeg ville ha funne et fly, fylt det opp med bensin, varme klær, våpen og ammo, mat og selvsagt ville jeg funne noen survivors(hadde sikkert skutt meg selv etterhvert vis ikke xD).
  • 0
Jeg ville gått ned i et bomberom og låst døra etter meg. Ville selvfølgelig tatt med meg så mange overlevende, mat og våpen som mulig, og sørget for at vi kunne hatt en rømningsvei. Vi kunne laget enda en blokkade innenfor døra igjen, og hvis de hadde brutt gjennom hadde alle konsentrert ilden mot den smale passasjen zombiene må gjennom. Når vi enten hadde drept alle zombiene, eller at trusselen hadde gått over på annen måte, ville vi sett det på overvåkningskameraene vi på forhånd hadde plassert rundt i byen, og dermed kunne vi alle gått forsiktig ut
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Dette ville jeg ha gjort, siden jeg bor så nærme en kyst fullt av båter skal jeg nokk stikke dit ned for å finne en båt som jeg kan bruke.
Jeg har en øks liggende hjemme, som jeg kan bruke.
Jeg ville nokk ha skaffet provianter og mat til å overleve en lang tur, også stikker jeg til molde(den nærmeste byen med kjøpesenter og elektrobutikker) med å bruke båten og når jeg er i molde skal jeg gå inn på elkjøpen der og skaffer meg en gps, og ta twixen som pleier å ligge i en treboks.
Etter at jeg har utført disse trinnene, skal jeg også gå på til nærmeste sportsbutikken og finne meg en bue og noen piler, og en bedre close combat våpen enn øksa, noe som er lettere og farligere.
De våpnene blir en imidlertidlig bruk inntill jeg kommer meg til en politistasjon og får tak i en hagle eller pistol(helst langdistanse våpen for å skyte zombier fra båten).
  • 0
Du kan finne jaktrifler på sportsbutikker da...
Decyfered!
  • 0
Tror jeg hadde skaffet meg så mye provianter så mulig, gjemt meg oppe på loftet, tatt ekk stigen opp der till og ventet på at zombie invasionen/angrepet hadde blitt ferdig.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hvis det hadde vært et klasse 3 så hadde du sikkert måtte vente lenge ezze...
Decyfered!
  • 0
Jeg hadde nuka hele byen
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Jeg hadde slettet denne tråden, det finnes en annen
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Go to the Winchester, and wait for all of this to blow over.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
f

RUN BITCHES!! Nei jeg hadde satset pa en undervanns hule med alt jeg trenger av mat,drikke,våpen og resten av små tingene.
Go ahead, make my day
  • 0
Siterer Torento:
f

RUN BITCHES!! Nei jeg hadde satset pa en undervanns hule med alt jeg trenger av mat,drikke,våpen og resten av små tingene.

Hadde ikke oksygenet gått tomt etter ei lita stund?
Decyfered!
  • 0
Lock, stock and two smoking barrels.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Tatt ein Hangar ship med survivors og levd av fisk og regn(vann)
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!