Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Zombie angrep - hva gjør du?


Tatt selvmord
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Joeminator:
Tatt selvmord


Pussy
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Torento:
f

RUN BITCHES!! Nei jeg hadde satset pa en undervanns hule med alt jeg trenger av mat,drikke,våpen og resten av små tingene.


Hadde ikke oksygenet gått tomt etter ei lita stund?



hmm...finner nok ut en måte men må tenke litt på det
Go ahead, make my day
  • 0
Sørg for at det er masse alger i vannet under og ved huleåpningen, de produserer oksygen og du ville dermed overled litt lenger Eller så kan du ta med en slags luftpumpe eller noe som gjør at du kan feste den ene enden utenfor hula for å "pumpe" frisk luft inn
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hadde gjort ingenting
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Hadde gått helt rambo og brutt meg in i et eller annet våpenlager. Hadde så klikket med alt fra øks til automatrifle

Er ikke vær dag at zombier angriper vettu, god grunn til å få ut litt aggresjon med våpen
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Hadde funnet frem trolldoms bøkene mine, Og tatt en Necromansk vri. Command Undead og vips min private hær-
Tungur Knivur
  • 0
Jeg hadde skyndt meg bort i tilfluksrommet cirka 300 meter unna, for der la tyskerne igjen våpna sine ( seriøst, det er våpen der har jeg hørt) og kæba dem, så skulle jeg stikki ned på terningmoen(militærleir) og henta mer våpen og stridsrasjoner, så skulle jeg kæba en tanks eller noe lignende og stikki til huset mitt og bodd i andre etasje med ødelagt trapp og masse våpen og vann i badekaret ( som vi har i første etasje >.<)
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Petrol:
Sørg for at det er masse alger i vannet under og ved huleåpningen, de produserer oksygen og du ville dermed overled litt lenger Eller så kan du ta med en slags luftpumpe eller noe som gjør at du kan feste den ene enden utenfor hula for å "pumpe" frisk luft inn


Freaking geanius
Go ahead, make my day
  • 0
En kan ikke bo under vann, zombiene kan gå under vann.
  • 0
how do you know?
Go ahead, make my day
  • 0
De er døde. Da synker de til bunn, fordi de ikke har noe luft i kroppen. Så vandrer de rundt på bunnen av sjøen/vannet til de enten kommer opp i hulen, eller opp på land.
  • 0
Dårlig gjort

Dumme Zombier
Go ahead, make my day
  • 0
Hvorfor må zombiene være så onde?! Kan de ikke skjønne at ingen liker dem siden de er så stygge og teite? Så hvorfor skal de bare trenge seg på og inn overalt?!!!

Neida, skal forholde meg saklig, hva med å låne masse penger for å lage en megasvær romstasjon som kan ødelegge en hel planet, for deretter å ta med seg absolutt alle menneskene på jorda. Til slutt sprenger man hele jorda, og menneskene kan leve i harmoni på Death S..., ehm kremt jeg mener Jorda II
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Ja! Og så kan Darth Sidiou..., eh jeg mener Paven bli keiser på Death S..., ehm Jorda II!

Neida, jeg hadde vel gjort noe som i Left 4 Dead jeg, funnet meg noen å sammarbeide med, og så komme seg langt vekk!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hadde gått til naboen å henta AG3'en å lekt rambo pluss at jeg hadde tatt en bil (Hummer eller Jeep) å lekt "Move yo'h ass nigg*h zombies" å peisa over dem xD
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Neida, jeg hadde vel gjort noe som i Left 4 Dead jeg, funnet meg noen å sammarbeide med, og så komme seg langt vekk!


N00ba helt, fått seg drept en million gang, og ikke sikte mot hode?
Decyfered!
  • 0
Siterer F0xHunter:
De er døde. Da synker de til bunn, fordi de ikke har noe luft i kroppen. Så vandrer de rundt på bunnen av sjøen/vannet til de enten kommer opp i hulen, eller opp på land.


Vil de ikke dø av trykket hvis det er altfor dypt?
  • 0
Kroppen hadde sprengt!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer svænni:
Vil de ikke dø av trykket hvis det er altfor dypt?


Good point... Men han som hadde gjemt seg i undervannshulen hadde i trykket tatt han å?
Decyfered!
  • 0
Siterer Spreeky:
Kroppen hadde sprengt!

Ikke sprengt akkurat. Mer bli skvist som en blikkboks, eller?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Los
  • Los
Skaffet meg et våpen, mest sannsynlig en jaktrifle, masse mat og kastet meg og dama inn i et rom uten vindu. Der hadde jeg krøpet opp i fosterstilling å latt tårene og snørringen ta meg!!!

tror jeg...

Det eneste jeg er sikker på er fosterstillingen og gråtingen....
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Det eneste jeg er sikker på er fosterstillingen og gråtingen....


Skulle dama vært mannen i duoen da? Kunne ikke dy meg... Kanskje litt frekk...
Decyfered!
  • 0
Siterer Los:
Skaffet meg et våpen, mest sannsynlig en jaktrifle, masse mat og kastet meg og dama inn i et rom uten vindu. Der hadde jeg krøpet opp i fosterstilling å latt tårene og snørringen ta meg!!!

tror jeg...

Det eneste jeg er sikker på er fosterstillingen og gråtingen....


Hvor lenge skal du sitte i fosterstilling. Helt til du sulter i hjel?

Hva med å leve på en øy? Hvis det er dypt rundt øya så ville ikke zombiene klare å komme til land. Øya jeg ville ha valgt har ville hadd ferskvann og frukter. Da er det bare en ting som mangler, og det er damer! Men jeg har vel fått med meg noen.
  • 0
Vi kunne dratt til en oljeplattform. Umulig for zombiene å komme seg ditt fordi hjernen hadde sprengt av trykket, og hvis de først hadde kommet seg dit ville de ikke klart å klatre opp
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!