Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Zombie angrep - hva gjør du?


;P og soft gun pluss luft gevær
  • 0
Siterer l0mpen:
Fått tak i en hau med okstgen flasker, dykke drakt og masse våpen og dratt ut på en øy i nærheten får å så campe på ZOMBIENE. Hvis de hadde kommet inn på øya og jeg ikke hatt mere ammo haddde jeg tatt med meg oksygen flaskene og tatt på meg dykkke drakta og swømt på bånn av innsjøen og vært der noen dager/ timer


Har du tenkt på hvordan du skal skaffe deg mat? Jeg har hørt at mennesker ikke overlever svært lenge uten næring.
  • 0
Jeg åpner for en liten diskusjon her. Hva synes folket er det beste våpenet i forsvar mot zombier?
Sproing!
  • 0
Skytevåpen: Diverse rifler og hagler.

Håndvåpen: Brekkjernet fra Half-Life. Ingenting slår det.
  • 0
Jo, motorsagen fra L4D2! LOL HEHEHE
i don't need to "get a life" i'm a GAMER i have lots of lives - l0mpen<3
  • 0
Siterer l0mpen:
Jo, motorsagen fra L4D2! LOL HEHEHE


Ikke når den går tom for drivstoff.
  • 0
Stekepanner! Punktum

Ellers så vil jeg tro at tålmodighet er viktig, gjerne i kombinasjon med en katana
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hadde dette skjedd på ordentlig hadde jeg barrikadert meg hjee eller noe, og eventuelt skutt meg selv til slutt
  • 0
Hadde raidet en bokbutikk og delt ut et eksemplar av The Zombie Survival Guide til alle, så hadde jeg bare fått meg heltids jobb som zombie jeger med katana og rifle...
  • 0
Trench spike Ildaian! Du trenger en masse med trening for å klare å håndtere en katana.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Trench spike Ildaian! Du trenger en masse med trening for å klare å håndtere en katana.


Det er altfor farlig å bruke en trench spike. Bruker heller katana eller en shaolin spade... Husk ET katana ikke EN katana!
  • 0
Personlig holder jeg en knapp på pumpehagle!
Sproing!
  • 0
Petrol... Har ikke du millioner av venner?? Uansett kan du jo drepe hvem som helst
Fem-stjerners medlem
  • 0
Får ikke til å forandre tittelen på tråden. Zombie angrep - hva gjør du? = Zombieangrep - hva gjør du?
  • 0
Jeg kan bruke katana! Siden jeg er 100% Asian
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
f

Katana er sikkert bra det, men jeg holder meg vil skytevåpen.
  • 0
Siterer svænni:
f

Katana er sikkert bra det, men jeg holder meg vil skytevåpen.


Hva om du ikke har mere ammo?
Man må jo også tenke på at skytevåpen kan være vanskelige å få tak på i Norge...
  • 0
Siterer ildaian:
Citerer svænni:f

Katana er sikkert bra det, men jeg holder meg vil skytevåpen.

Hva om du ikke har mere ammo?
Man må jo også tenke på at skytevåpen kan være vanskelige å få tak på i Norge...


I bygda vår er det våpen i de fleste hus. Hagler, rifler og diverse.
  • 0
Det beste er vel å kjøre på zombiene! Hvis du går tomt for bensin kan du bare stjele en annen bil
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Det beste er vel å kjøre på zombiene! Hvis du går tomt for bensin kan du bare stjele en annen bil


Men bilen lager lyd som vil tiltrekke flere zombier og du vil ikke gå ut å stjele en ny bil når det står hundrevis av zombier utenfor den du sitter i...
  • 0
Snø Scooter + Zombier = Fresh Meat ! xD
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer ildaian:
Men bilen lager lyd som vil tiltrekke flere zombier og du vil ikke gå ut å stjele en ny bil når det står hundrevis av zombier utenfor den du sitter i...


Bor ikke i byen jeg
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer svænni:
Katana er sikkert bra det, men jeg holder meg vil skytevåpen.


Du har ikke lest The Survival Guide ser jeg.... Et av topp ti tipsene lyder jo: "Blades dont need reloading"
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Motorsag, katana, brekkjern you name it

Men det hadde også vært utrolig fett med en trailer full av våpen og ammunisjon. Da kunne du kjøre over masse zombier samtidig som du skyter deg. EVIG RÅTT!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!