Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Zombie angrep - hva gjør du?

Siterer DoGRoG:
Motorsag

Motorsag ser jeg egentlig på som en ulempe, tenk på all lyden den lager. Den kan tross alt høres over lang avstand.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Los
  • Los
Og går du tom strøm\bensin så stopper den! Den er ikke så lett og smidig, noe som hindrer deg i å være kjapp om det er mange rundt deg..

Motorsag er kult, men langt fra det ultimate våpen.

Ser for meg en stor dolk\machete(?)
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Det best du kan gjøre er å finne en båt som funker å dra til sjøs. Men husk å ta med nok provianter og gjerne en fiskestang. Zombier kan ikke svømme og da er du trygg.. Hvis ikke noen zombier har vinger og flyr til båten din.. ( ) Da er det ikke så veldig lurt å ha våpen, til slutt mister du all ammo og du vil bli til en zombie selv, når du ikke har noe å beskytte deg med. Skaff deg helst et sverd eller en øks, noe lignende. Og da er det bare å vente til alt er over..

Eller du kan ringe til Apapmoj og spørre om assistanse (han kan en ting eller to om zombier).
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Jeg ville dratt til det splitter nye kjøpesenteret på Steinkjer og barrikadert alle inn- og utganger, deretter ville jeg etter å ha vært på kjøpesenteret en stund, pakket fullt av spill konsoller og en TV og kjørt ned til havna der jeg hadde tatt en stor båt som jeg hadde seilt til et skjær midt i fjoren og spilt spill til strømmen på båten går.

Så, hadde jeg drept meg selv...

Lagt til 2009-10-27 11:27:
Takk Periso, jeg prøver virkelig!

Lagt til 2009-10-27 11:29:
Som det står i Ultimate Zombie-survival guide er det vel og bra med en pistol, men best med et sverd, de trenger du ikke å lade og de går ikke tom for kuler!
Hallo!!
  • 0
Jeg ville gjort noe Dead Rising-lignende og slått ned alle zombiene jeg hadde møtt med en lysestake.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Los:
Citerer svænni:Katana er sikkert bra det, men jeg holder meg vil skytevåpen.

Du har ikke lest The Survival Guide ser jeg.... Et av topp ti tipsene lyder jo: "Blades dont need reloading"

En kniv eller et sverd er ikke skarpt for alltid. Hva med en baseball-kølle? Et hardt slag mot hodet så er zombi'en død.
  • 0
Siterer svænni:
Et hardt slag mot hodet så er zombi'en død.

Zombien er død fra før...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
D
Siterer svænni:
eller et sverd er ikke skarpt for alltid. Hva med en baseball-kølle? Et

Dessuten er sverd stål og varer lengre enn tre...
tre brekker...:
Hallo!!
  • 0
Jeg får med meg en bønsj folk, så raider vi Jula- sjappa som er rett i nærheten og deretter finner vi et forholdsvis trygt sted å oppholde oss.

Siterer Kronoz:
Citerer svænni:Et hardt slag mot hodet så er zombi'en død.

Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Du kan prøve å skaffe en atom u-båt. de kan i teorien klare seg ubegrenset lenge. probleme er oksygen, mat og rust.

Alternativt dra langt til fjells med jaktrifle. eller ned i et bomberom med en USAS12.

Mitt siste alternativ er å dra til USA og dra gjennom stargaten som er i det hemmelige fjellbase greien et eller annet sted. (SG1 anyone?)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Mitt siste alternativ er å dra til USA og dra gjennom stargaten som er i det hemmelige fjellbase greien et eller annet sted. (SG1 anyone?)

Hvis det hadde skjedd en Zombie-utbrudd, hadde det kommet til USA først...
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer svænni:Et hardt slag mot hodet så er zombi'en død.

Den er levende død, men når den får et hardt slag i hodet er den død død
  • 0
Er det flere enn meg som begynte å tenke på "I am Legend" da vi fikk høre om en vaksine for svineinfluensa? Det bare slo meg som en rakett.

Tenk det a! Da er det greit å ha en 6 sider lang thread om hvordan å overleve.
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
hehe. Når du sier det så
  • 0
Hadde jeg vært gud hadde zombier så jævlig stått på to-do lista mi!
  • 0
Det som hadde funka hadde jo vært og sminka seg opp som en zombie og leika en zombie. Zombier dreper ikke hverandre og ergo de tror du er en zombie og de dreper deg ikke...
-Jørn Hammerø-
  • 0
Smart. sett the mummie når jonathan lurer zombiene(eller hva de var)?

Er bare å legge seg i fryseren og st opp etter et par 50 år.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hva med å stikke til Bodø, Brekstad, eller den siste flybasen jeg har glemt navnet på (Rygge, eller noe sånt), stjele en F-16 med full tank, fly til California, skyte seg ut over Area 51 og stikke ned i forskningsanlegget der? Eksteriøret består av store (salt)sletter som gjør at det er lett å oppdage zombiene som nærmer seg, og dessuten finnes det alien-teknologi der som sikkert kan stoppe alt som er av levende døde
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Fikk sminka fra zombieland og akten fra Shaun of the Dead
-Jørn Hammerø-
  • 0
Jeg ville gjemt meg under dyna
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Stå klar med shutgunnen på rommet mitt, og skutt så mange jeg klarer før jeg hadde tatt livet av meg selv.
  • 0
jeg ville ha bygd meg en bærbar tesla coil, og gått rundt og grillet zombier
Spotify<3
  • 0
Haha Når du ble fri for strøm da`?(det var strøm tesla coil skøt ikke sant)
  • 0
Jeg ville transforma meg til en Bil! Da hadde ingen zombier skjønt noenting. Når det står mange rundt meg setter jeg i gang motorsagene jeg har festet rundt bilen, og kjører avgårde. Bilen har en atomreaktor, vannkraftverk, og solcellepanel på seg, slik at jeg aldri trenger å stoppe. Inne i bilen er det plass til at fire stykker kan sitte å spille left for dead. I tillegg har bilen en romferge i bagasjerommet, slik at jeg kan fly til månen hvis jeg får lyst til det

Jeg merker at jeg gleder meg til et zombie-angrep
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!