Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Lockerz


  • Play
  • Play
med double pointz og videoer så klarer eg nok 200 ptz på den tiden. Har snart skaffet meg 200 ptz bare denne dagen =)

Lagt til 2010-04-07 23:25:
Siterer ollee48:
Citerer Play:
Eg må bare spørre, e det noen her som faktisk har fått noe som de har bestilt (lockerz t-shorten teller ikke)? E det en troverdignok side? I såfall må de tjene en formue om de bare tjener på å selge resultater på forskjellige spørsmål


Jeg fikk premien: http://imageshack.no/36


awesome! Og alt gikk greit helt uten noen problemer, du bare henten den i posten ?
  • 0
Siterer Play:
awesome! Og alt gikk greit helt uten noen problemer, du bare henten den i posten ?
Tror du må betale for å motta den, ikke mer
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Gravkorset:
Citerer Play:
awesome! Og alt gikk greit helt uten noen problemer, du bare henten den i posten ?
Tror du må betale for å motta den, ikke mer


Også det med ptz?
  • 0
Jeg(moren min) betalte 183,-NOK for TOLL! det var dumt! United States Postal Service har merket pakkeseddelen med en verdi på 51$
  • 0
  • Play
  • Play
bah! hater toll...
  • 0
Jeg har sjekket litt ut på siden nå faktisk.

Og jeg har sett på min brors bruker.

Og, der ligger det nå over 200 filmer ute. Så nå, siden det er 2x PTZ - og du er Z-listed. Så får du 8 for hver eneste film.

Så dermed: 200x8 = 1600
Hvis det går ann å se alle filmene, at man sitter oppe dag og natt og fikser det da.

Men, min bror har nå litt over 1000 ptz. Og han har regnet sammen at han ikke får mer en rundt 1200 når han er ferdig med filmene sine.

Så dermed, er det skikkelig lol. Siden du kan bruke 30 timer på en ny bruker og ha rundt 1600 PTZ på 30 timer. Enn å ha en bruker i mer enn en måned å ha 1200 ptz..


Litt lol?
Two camels in a tiny car
  • 0
Ekstremt mange dailies videoer på lockerz original, de er heller ikke så lange og man får 8PTz pr. video akkurat nå å . Men da må du være Z-lister .
  • 0
  • Play
  • Play
synd eg ikke e z-lister da Men har over hundre videoer som ikke er sett så får nok en del ptz
  • 0
Har rundt 400-500 ptz.
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Har 1644 PtZ nå
  • 0
Er det noen andre som syntes at de har gjort det alt for lett å få 200 poeng nå?
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
jeg skriver inn mobil nummeret mitt men det går ikke. Må jeg skrive 47 foran?og hva slags timezone skal jeg velge?
Når man får et spill posten, er det den utenlandske versjonen?
For der er de snillere med aldersgrenser
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Du må skrive +47 foran og GMT+1 =) Utenlandsk versjon vet jeg ikke om.
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Jeg får ikke sett vids!

Lagt til 2010-04-13 09:33:
Noen som vet hvorfor det ikke funker?
Just kill him with your awesome
  • 0
Ikke en eneste en????
  • 0
Nei, det funker ikke...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Nei, det funker ikke...
Og du har oppdaters internett leseren og installert den nye flash playeren?
  • 0
Oppdatert internett?

Har Explorer, har det kommet ny?
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg har fått en "ny oppstart" på filmer der inne, etter jeg så filmer for første gangen.
Da kommer det bare ett bilde, og så blir det svart, i ca 10 sekunder kanskje før den starter som vanlig.

Det kan ha noe med flash Playeren - eller så trykker du på feil filmer. Prøv Prom Queen. De skal funke
Two camels in a tiny car
  • 0
Siterer Soraki:
Oppdatert internett?

Har Explorer, har det kommet ny?
Vel når jeg ikke kunne se noen videoer så måtte jeg gå tilbake til startsiden der det stod: "To expierence our site better, please update your internet browser or install the new flash player". Da jeg gjorde det så funket det, men du må nok starte pc-en på nytt igjen.
  • 0
Redemption er mest sansynligvis i kveld
  • 0
Siterer Play:
så det e redemption hver måned?

Ja
  • 0
Når jeg prøver å logge inn, står det bare: "You have been logged out, please sign in"
Noen andre som har samme problemet?

Edit:
Never mind, kommer inn nå.
It's a man's obligation to stick his boneration in a woman's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation. - Eric Cartman
  • 0
faaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Er ny i dette Lockers systemet. Hvor lenge kan jeg sitte med ponegene mine uten at de forsvinner? Kan de forsvinne? Og, er dere Z listed? I så fall, er det nok å bare invitere folk, eller må de godkjenne inviten også

Har 50 ptz nå
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!