Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Lockerz


Siterer Ash Ketchum:
Er ny i dette Lockers systemet. Hvor lenge kan jeg sitte med ponegene mine uten at de forsvinner? Kan de forsvinne? Og, er dere Z listed? I så fall, er det nok å bare invitere folk, eller må de godkjenne inviten også

Har 50 ptz nå


Pointz blir til du bruker, akkuratt som penger i lomma.
Og de må godkjenne inviten, og du kan bli sporet om du lager masse egne kontoer.
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Jeg gav F i lockerz etter at jeg hørte at alle varene forsvant på ca 30 sek på den ene redemptionen...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg gav F i lockerz etter at jeg hørte at alle varene forsvant på ca 30 sek på den ene redemptionen...


Har fått med meg det jeg og nå, men vi får se hvordan det blir etter betaen.

Noen her inne som er Z listed? I så fall, er det lettere å tjene poeng slik?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Ja, det er det 8ptz for å logge inn 4ptz pr video

Jeg laget 14 e-poster for å invitere
  • 0
Jeg hadde 6 fra før av. Og så fikk jeg 3 venner til å joine. Og så tok jeg å lagde resten.
Jeg har ikke logget inn på de jeg lagde.

I går og i dag, så får man 8 ptz hver eneste video! Digg fordi jeg er Z-listed!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Når er redemption?
Just kill him with your awesome
  • 0
Rakk akkurat ikke redemptionen....
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
HATER at de FAEN ikke sier når redemption er!!!!!
Just kill him with your awesome
  • 0
Det skjedde noe galt da. Så blir i morgen garantert.

Men, det blir skikkelig artig med SHOP!!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Det skjedde noe galt da. Så blir i morgen garantert.

Men, det blir skikkelig artig med SHOP!!
Antar at vi bruker PTZ der, og ikke bankkortet??
  • 0
Så det blir i kveld en gang?
Just kill him with your awesome
  • 0
forhåpentligvis, når de poster sikkerhetsmeldinger betyr det at vi nærmer oss en redemption. Så følg med
  • 0
Redemption nå, men det er som vanlig ingen vits i å prøve å få seg noe kult. ALT er tatt Gleder meg noe jævlig til SHOP kommer, som forventet får USA teste den ut først
  • 0
Faen, hvorfor hadde de redemptionen så tidlig i da?!?! Den pleier jo å være i 21-22 tiden... -.- Må vente en hel måned til jeg får tak i noe...
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer Bernhard007:
Faen, hvorfor hadde de redemptionen så tidlig i da?!?! Den pleier jo å være i 21-22 tiden... -.- Må vente en hel måned til jeg får tak i noe...
ikke nødvendigvis. De lanserer SHOP i morgen (eller senere i Mai). Navnet snakker for seg selv, SHOP vil være åpen hele døgnet, og ifølge Lockerz crewet så får vi PTZ for å handle
  • 0
Siterer Gravkorset:
Citerer Bernhard007:
Faen, hvorfor hadde de redemptionen så tidlig i da?!?! Den pleier jo å være i 21-22 tiden... -.- Må vente en hel måned til jeg får tak i noe...
ikke nødvendigvis. De lanserer SHOP i morgen (eller senere i Mai). Navnet snakker for seg selv, SHOP vil være åpen hele døgnet, og ifølge Lockerz crewet så får vi PTZ for å handle

ja, men det som er dumt er jo at det har stått for det første at det bare er z-listere som får handle i begynnelsen og i tillegg bare folk fra U.S.A siden de sliter fortsatt med toll avgift osv....
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer Bernhard007:
ja, men det som er dumt er jo at det har stått for det første at det bare er z-listere som får handle i begynnelsen og i tillegg bare folk fra U.S.A siden de sliter fortsatt med toll avgift osv....

Coolio, håper de har bra ting som f.eks. en jævla PSP.
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg har noen koder hvis noen har lyst på, bare send meg en PM med e-post og hva det angår
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Lockerz people!!

Nå er Shop åpen for å se på. Og det er helt på trynet!!
Greit at man får "masse"(greit mye) PTZ når man handler der for BARE penger. Men en BluRay for eks. koster $40 = 240kr ca! - Med mine 2600 PTZ, så fikk jeg ned prisen på den med 77% - da kostet den bare $9.20 = 55kr. Sååååå, for mitt slit og stev for å få mine 2600 PTZ, (som har tatt siden 03.03.10) - så får jeg 180 kr rabatt på en BluRay...HMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror jeg bare ditcher SHOP, og så tar jeg å kjøper på Redemption.
Men når man går inn, så er det bilde av en Scooter på "Brands we love"! LOL!! Jeg vil gjerne få en Scooter fra Amerika i posten liksom. Koster sikkert 8000 PTZ. Vel, billigere enn hvis man skulle redusert prisen via Shop.

Anyways - Jeg ville vært trofast til Redemption. Og så kanskje kjøpt noe på Shop, hvis de hadde hatt noe som LÅ på normal pris.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Begynner å få følelsen av at jeg aldri kommer til å få sjansen til å kjøpe noe for mine hardt opptjente poeng. Jeg er ikke interessert i å betale for det med penger.
Knurr...
  • 0
Brukte Lockerz en del før, men har slutta helt. Har 210 PTZ som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på.
  • 0
Er ikke på Lockerz lenger. Kan hende jeg tar en titt, men.
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Skal sjekke ut shop i dag
Just kill him with your awesome
  • 0
hvorfor har de ikke fått inn PS3- spill ennå?
Det er jo bare XBOX!

Lurer på om spillene får en like latterlig lav pris som når vi betalte med PTZ...
Knurr...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!